Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opnieuw buisjes

<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 09:26

Opnieuw buisjes

9 maanden lang heeft het goed geholpen gelukkig. Hij hoorde beter en had nergens meer last van.
Nu afgelopen 2 maanden 2 keer een oorontsteking gehad en vandaag naar de kno arts geweest.
De buisjes zijn er uit, vocht achter de trommelvliezen en een ontsteking in de gehoorgang.
De test gaf aan dat rechts weer minder gehoor was dan links.

We worden nog gebeld door de zorgplanner en dan gaat mijn kleine man weer onder narcose.
Het stelt niks voor vorige keer was hij binnen een uur weer fris en fruitig. Maar toch is het spannend weer.
Hopelijk is het snel achter de rug kunnen we weer even vooruit.

Mijn zoon tegen de kno arts "Meneer zuig je me de bananen even uit mijn oren ? Dan kan ik weer luisteren" :cheers:
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:27

Bericht 06 Sep 2013 13:08

Re: Opnieuw buisjes

Hier ook een zoon al 2x buisjes gehad, ook al weet je wat er gaat gebeuren. Het blijft toch een ingreep bij je kind.
Hopelijk is hij gauw aan de beurt zodat de dokter zijn bananen uit zijn oren kan halen
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 06 Sep 2013 19:11

Re: Opnieuw buisjes

Vroeger heb ik ze ook zooooo vaak gehad. Het is voor een moeder haast vervelender
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 20:10

Re: Opnieuw buisjes

Ik heb echt 100x buisjes gehad en iedere keer vielen ze er weer uit. De laatste keer was het buisje vastgegroeid in mijn vlees en moest het operatief verwijderd worden.

Maar alvast succes!
<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 22:11

Re: Opnieuw buisjes

Dank je !!
Het is voor hem nu de 2e keer. Ik heb ze zelf ook heel vaak gehad maar een maand later waren ze bij mij steeds eruit.
Bij mijn zoontje hebben ze 9 maanden erin gezeten. Nu ze eruit zijn heeft hij ook meteen 2x een ontsteking te pakken gehad binnen 2 maanden.
Dus hoop dat we weer 9 maanden plezier ervan hebben en geen pijn meer.
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 22:14

Re: Opnieuw buisjes

Ik zag trouwens je foto op fb. Wat is het toch een stoer schatje!
<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 22:15

Re: Opnieuw buisjes

Ja lief he ! Hij deed de test zo goed was ape trots op hem. :cheers:
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 22:17

Re: Opnieuw buisjes

En terecht! Ik vind hem een hele lieve uitstraling hebben.
<<

Anoniem32

Bericht 06 Sep 2013 22:27

Re: Opnieuw buisjes

Printje schreef:En terecht! Ik vind hem een hele lieve uitstraling hebben.

:yes:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers