Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar droom jij al lang over?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Nov 2022 20:02

Re: Waar droom jij al lang over?

Ik droom momenteel over wanneer ons huis af is en we er heerlijk kunnen wonen. En van het voorjaar/de zomer in onze nieuwe tuin (met moestuin!) 🤩
Oh en verder droom ik vooral over vakantie (als in: niet hoeven werken) omdat ik dit jaar nog maar 1.5e week vrij heb gehad 😅
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Nov 2022 20:26

Re: Waar droom jij al lang over?

Wat leuk Joey, veel plezier!

En wat gaaf naar Lapland, Ginny.
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 16 Nov 2022 21:06

Re: Waar droom jij al lang over?

Ik droomde van een baan in loondienst bij een gemeente en dat is gelukt. En ik droomde van een fiat 500, die heb ik ook eindelijk. Nu droom ik nog van een huisje in een zonnig oord. Dat was eerst Griekenland, maar de Grieken daar hebben het ons echt afgeraden omdat er niks is als er geen toerisme is. Dus eh ja, de bestemming is dus niet concreet. Maar het lijkt me zo heerlijk om ergens een huis te hebben waar je zo even naar toe kunt (of ja, waarvoor je dus alleen hoeft te reizen en niet hoeft te boeken omdat het van jou is) <3
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Nov 2022 23:52

Re: Waar droom jij al lang over?

Ik heb niet echt grote dromen, hoewel iets meer salaris of een vrijstaand huis me nog weleens leuk lijken. Oh ja, en ik wil nog eens drumlessen nemen. En een (elektronisch) drumstel in huis om te oefenen.

Joey, veel plezier in Harderwijk! Ik was er van de zomer even en was echt verrast door hoe gezellig het daar was. Vrijdag ga ik er ook uit eten toevallig. En een vriendin is er vorige week heen verhuisd, dus ik ga er nog veel vaker komen.

Klaproos, ik ben ook benieuwd wat je weerhoudt. Ik vind weinig zo ontspannend als alleen een tripje maken geloof ik. Ben nu aan het kijken om in januari/februari een paar dagen alleen naar Málaga te gaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1706

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 17 Nov 2022 00:01

Re: Waar droom jij al lang over?

Een groter, liefst vrijstaand huis
Een vakantiehuisje in Zeeland (zijn verliefd geworden op Zoutelande / Westkapelle, die omgeving)
Juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Nov 2022 07:47

Re: Waar droom jij al lang over?

Oh ik ben ook dol op Harderwijk! Waar ga je eten Bliss? En Joey, hoe is het bevallen in je eentje? Waar sliep je?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 17 Nov 2022 11:29

Re: Waar droom jij al lang over?

Ik ben in van der Valk en ik denk dat jij me ge -influenced heb. Volgens mij ben jij hier vaker geweest en heb ik mede daardoor gekeken of dit iets kon zijn voor mij. En ja heerlijk met stad en bos vlakbij.
Ben wel vaker alleen weggeweest, geniet ik echt van. Doordat er thuis vanalles speelt is het niet maximaal chill om weg te zijn, heb gister 4x met mn vriend gebeld en vanalles moeten regelen. Daardoor ook niet zoveel kunnen doen en bijv het bos moet ik helaas skippen. Maar alsnog wel lekker mn eigen gang gaan en prima zo. Goede reden om eens terug te komen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Nov 2022 12:51

Re: Waar droom jij al lang over?

Joey schreef:Ik ben in van der Valk en ik denk dat jij me ge -influenced heb. Volgens mij ben jij hier vaker geweest en heb ik mede daardoor gekeken of dit iets kon zijn voor mij. En ja heerlijk met stad en bos vlakbij.
Ben wel vaker alleen weggeweest, geniet ik echt van. Doordat er thuis vanalles speelt is het niet maximaal chill om weg te zijn, heb gister 4x met mn vriend gebeld en vanalles moeten regelen. Daardoor ook niet zoveel kunnen doen en bijv het bos moet ik helaas skippen. Maar alsnog wel lekker mn eigen gang gaan en prima zo. Goede reden om eens terug te komen.

Wat leuk! Ja, daar kom ik regelmatig. Heerlijke plek. Veel plezier!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 17 Nov 2022 14:58

Re: Waar droom jij al lang over?

Oh alleen reizen an sich is het punt niet hoor, het alleen zijn zeg maar. Ik heb in het verleden ook alleen gereisd. Juist daarom wil ik graag, om alleen te zijn, haha. Het gaat meer om dingen als geld aan mezelf durven uitgeven en mijn man durven 'opzadelen' met de kinderen en 'welke moeder doet dat nou' en rijangst en meer van zulke 😅
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 17 Nov 2022 15:00

Re: Waar droom jij al lang over?

Joey schreef:Ik ben in van der Valk en ik denk dat jij me ge -influenced heb. Volgens mij ben jij hier vaker geweest en heb ik mede daardoor gekeken of dit iets kon zijn voor mij. En ja heerlijk met stad en bos vlakbij.
Ben wel vaker alleen weggeweest, geniet ik echt van. Doordat er thuis vanalles speelt is het niet maximaal chill om weg te zijn, heb gister 4x met mn vriend gebeld en vanalles moeten regelen. Daardoor ook niet zoveel kunnen doen en bijv het bos moet ik helaas skippen. Maar alsnog wel lekker mn eigen gang gaan en prima zo. Goede reden om eens terug te komen.


Ah balen dat je dan toch nog bezig moest zijn met thuis! Maar wel lekker wat meer je eigen ritme enzo inderdaad hè
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Nov 2022 16:18

Re: Waar droom jij al lang over?

Ah lastig Klaproos. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar hopelijk kan je je daaroverheen zetten en gewoon gaan! Zo lekker voor jezelf, gun het jezelf!
Let's discover the world together.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 17 Nov 2022 16:47

Re: Waar droom jij al lang over?

Ik droom toch wel van het nemen van een sabbatical om een jaar te gaan reizen met het gezin door o.a. Australië. Dat is voor mij echt wel het ultieme niveau van vrijheid ervaren. Helaas is mijn man minder enthousiast..

Daarnaast hoop ik dat we ooit een huisje kunnen laten bouwen op Bali. We zijn er vorig jaar geweest en we zijn echt met z'n allen verliefd geworden op het eiland. Volgend jaar gaan we weer 5 weken.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem336

Bericht 17 Nov 2022 23:08

Re: Waar droom jij al lang over?

Herkenbaar Laced. Zowel de dromen, alsmede een man die er anders in staat

Overigens volg ik gezinnen die een x aantal maanden op Bali wonen, dat lijkt mij ook wel wat.
<<

Lavina

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 13 Okt 2022 16:58

Bericht 18 Nov 2022 00:35

Re: Waar droom jij al lang over?

Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over Harderwijk!! Ik ben dat zelf ook maar woon hier dan ook al m'n hele leven... 😇
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Nov 2022 07:49

Re: Waar droom jij al lang over?

Laced schreef:Ik droom toch wel van het nemen van een sabbatical om een jaar te gaan reizen met het gezin door o.a. Australië. Dat is voor mij echt wel het ultieme niveau van vrijheid ervaren. Helaas is mijn man minder enthousiast..

Daarnaast hoop ik dat we ooit een huisje kunnen laten bouwen op Bali. We zijn er vorig jaar geweest en we zijn echt met z'n allen verliefd geworden op het eiland. Volgend jaar gaan we weer 5 weken.


Ik wil je droom niet verstoren, maar weet je dat het voor niet Indonesische mensen onmogelijk is om grond daar te kopen en te bezitten?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 18 Nov 2022 07:50

Re: Waar droom jij al lang over?

Mijn droom was altijd een reis naar Japan maken en die hebben we nu geboekt voor volgend jaar!
Daarnaast zou ik erg graag een leuk vakantie huisje willen hebben, maar daar blijf ik nog even over dromen.
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 18 Nov 2022 08:19

Re: Waar droom jij al lang over?

Prosecco schreef:
Laced schreef:Ik droom toch wel van het nemen van een sabbatical om een jaar te gaan reizen met het gezin door o.a. Australië. Dat is voor mij echt wel het ultieme niveau van vrijheid ervaren. Helaas is mijn man minder enthousiast..

Daarnaast hoop ik dat we ooit een huisje kunnen laten bouwen op Bali. We zijn er vorig jaar geweest en we zijn echt met z'n allen verliefd geworden op het eiland. Volgend jaar gaan we weer 5 weken.


Ik wil je droom niet verstoren, maar weet je dat het voor niet Indonesische mensen onmogelijk is om grond daar te kopen en te bezitten?


Haha je maakt mijn droom niet kapot hoor ;-). Ik weet inderdaad dat je alleen grond kan leasen, maar dat de grond nooit van jou zal worden.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 18 Nov 2022 10:50

Re: Waar droom jij al lang over?

Klaproos schreef:Oh alleen reizen an sich is het punt niet hoor, het alleen zijn zeg maar. Ik heb in het verleden ook alleen gereisd. Juist daarom wil ik graag, om alleen te zijn, haha. Het gaat meer om dingen als geld aan mezelf durven uitgeven en mijn man durven 'opzadelen' met de kinderen en 'welke moeder doet dat nou' en rijangst en meer van zulke 😅


Ik probeer even met je mee te denken hoor maar doet je man nooit iets voor zichzelf? Geeft hij nooit geld aan zichzelf uit? Heb je het idee weleens gedeeld met hem? Als je er zo twijfelachtig over bent, ga dan eerst eens 1 nachtje en ga met de trein. Kijk hoe het bevalt. En is het niks dan overleven ze die ene nacht toch wel? Ik denk oprecht dat je man en kids ook meer baat hebben bij een opgeladen blije moeder die ook af en toe tijd voor zichzelf heeft. Oh en inderdaad zullen er vast mensen zijn die zeggen: "Welke moeder doet dat nou?". Maar er zijn net zo goed moeders die zullen zeggen: "Welke moeder doet dat nou niet?" Laat je leven niet bepalen door meningen van anderen joh, want die zullen er altijd zijn.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 18 Nov 2022 13:10

Re: Waar droom jij al lang over?

DronkenTaart schreef:
Klaproos schreef:Oh alleen reizen an sich is het punt niet hoor, het alleen zijn zeg maar. Ik heb in het verleden ook alleen gereisd. Juist daarom wil ik graag, om alleen te zijn, haha. Het gaat meer om dingen als geld aan mezelf durven uitgeven en mijn man durven 'opzadelen' met de kinderen en 'welke moeder doet dat nou' en rijangst en meer van zulke 😅


Ik probeer even met je mee te denken hoor maar doet je man nooit iets voor zichzelf? Geeft hij nooit geld aan zichzelf uit? Heb je het idee weleens gedeeld met hem? Als je er zo twijfelachtig over bent, ga dan eerst eens 1 nachtje en ga met de trein. Kijk hoe het bevalt. En is het niks dan overleven ze die ene nacht toch wel? Ik denk oprecht dat je man en kids ook meer baat hebben bij een opgeladen blije moeder die ook af en toe tijd voor zichzelf heeft. Oh en inderdaad zullen er vast mensen zijn die zeggen: "Welke moeder doet dat nou?". Maar er zijn net zo goed moeders die zullen zeggen: "Welke moeder doet dat nou niet?" Laat je leven niet bepalen door meningen van anderen joh, want die zullen er altijd zijn.


Nee mijn man heeft er totaal geen behoefte aan, haha. Het zit hem er ook in dat ik zelf op dit moment geen inkomsten binnen breng (thuisblijfmoeder). Ik heb het er zeker wel eens over gehad met mijn man en die vind het een prima idee als ik eens een nachtje zelf weg ga. Het zijn dan ook puur mijn eigen overtuigingen. Niet eens zo zeer de mening van anderen (al komen die overtuigingen daar natuurlijk wel deels uit voort). Het is gewoon een kwestie van iets gaan plannen en boeken. Maar dat schuif ik dus steeds voor me uit.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 18 Nov 2022 13:44

Re: Waar droom jij al lang over?

Mss dat het voelt als zijn geld maar hij kan dat verdienen doordat jij de zorg voor de kinderen en het huishouden op je neemt natuurlijk dus is het net zo goed jouw geld. Boek gewoon iets simpels. Gek doen kan altijd nog als het je bevalt :P
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Nov 2022 23:59

Re: Waar droom jij al lang over?

Lady schreef:Oh ik ben ook dol op Harderwijk! Waar ga je eten Bliss? En Joey, hoe is het bevallen in je eentje? Waar sliep je?


We hebben gegeten bij Dikke Dirck, heel gezellige tent!
❤ 7 juni 2018
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 19 Nov 2022 20:29

Re: Waar droom jij al lang over?

Wat een leuke dromen allemaal!

Ik droom over een klein huisje met een open haard en een bijkeuken en een groot stuk grond erbij, waar wat fruitbomen en een moestuin zit.🥰

Ook een vakantie huisje in het buitenland lijkt me heerlijk, het liefst in Griekenland.

Het lijkt me fantastisch om een wereldreis te maken met mijn gezin.

Een hondje of een kat, mijn man heeft alleen niks met dieren dus vooralsnog heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 21 Nov 2022 23:51

Re: Waar droom jij al lang over?

Phileine1244 schreef:Wat een leuke dromen allemaal!

Ik droom over een klein huisje met een open haard en een bijkeuken en een groot stuk grond erbij, waar wat fruitbomen en een moestuin zit.🥰

Ook een vakantie huisje in het buitenland lijkt me heerlijk, het liefst in Griekenland.

Het lijkt me fantastisch om een wereldreis te maken met mijn gezin.

Een hondje of een kat, mijn man heeft alleen niks met dieren dus vooralsnog heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.


Vaak zijn dat vervolgens de mannen die compleet in love raken met hun huisdier :haha:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 16 Mei 2023 15:32

Re: Waar droom jij al lang over?

Waar ik eigenlijk al jaren van droom (misschien raar voor sommigen onder jullie), is het volgende:
Ik heb ooit eens een artikel ergens gelezen op internet en dat leek mij wel iets, dus ben ik ooit van plan om het te doen, moest dat echt bestaan en ook echt waar zijn. Het enige vervoermiddel daar is, een fiets
Er zou ergens een vakantieoord zijn waar iedereen mag lopen zoals die wil. Je mag elk kledingstuk aandoen of uitlaten al naar gelang waar je zin in hebt.
Het komt hier op neer dat; als je van plan bent om eens een dag :
kousen,
sandalen
een korte of lange trui
korte of lange broek
elk model van jurk (voor de mannelijke bevolking)
elk kledingstuk al dan niet doorschijnend
of helemaal naakt zijn,
dat zou daar allemaal legaal en toegelaten zijn.
Feit is, ik weet in de verste verte nietmeer WAAR dat zou zijn, ik herinner me wel dat het zo’n 2 km van de zee is en dat je aan de zee verplicht naakt moet zijn, je mag wel van die speciale plastieken strandsandaaltjes dragen om je voeten te beschermen (en een hoed mag ook tegen de zon).
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

marvo25

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 04 Mrt 2024 10:11

Bericht 04 Mrt 2024 10:29

Re: Waar droom jij al lang over?

Mijn grote droom is een boek uitbrengen
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers