Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe pak jij je koffer in?

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 18 Nov 2022 10:55

Re: Hoe pak jij je koffer in?

Marin schreef:En wat doen jullie met vuile was? Ik heb wel wat waszakken maar aan het einde is het toch allemaal vies en ik was toch alles bij terugkomst dus eigenlijk gebruik ik die alleen op locatie en niet zozeer voor in de koffer.


Ik reis altijd met mijn dochter eigenlijk dus ik maak dan 1 koffer met wasgoed die ik dan op reis verzamel in een bigshopper (dat is dan de wasmand). Ik probeer het dan meestal gewoon over te gooien in de wasgoedkoffer maar soms moet ik toch vouwen om het passend te krijgen. De andere koffer gebruik ik voor nog schone kleren, nieuw gekochte kleren/ kadootjes/ souveniers enzo.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Nov 2022 11:05

Re: Hoe pak jij je koffer in?

Ik gooi mijn kleren en andere dingen op het bed. Man doet dat ook. Dan doet man de kleding en spullen van de kinderen en ik begin met rollen van de kleding. Allemaal eigen toilettas. Zoon pakt zijn eigen speelgoed in. Alles dus netjes in de koffer op weg. Terugweg heb ik speciale waszakken waar de was ingaat en dat is ook enige wat we wassen als we thuiskomen. En ik rol ook niet zo netjes op de weg terug.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 01 Dec 2022 20:14

Re: Hoe pak jij je koffer in?

Ik pak waszakjes (die heb ik verschillende voor sokken en milieuvriendelijker dan plastic zakjes) en daarin doe ik voor iedere dag een setje kleding in. Zo hoef ik nooit te zoeken maar pak zo alles 1 voor 1 eruit.
Ook met de kinderen zo gedaan en dan kunnen ze zichzelf aankleden.
En aangezien we altijd met de auto gaan, heeft iedereen een bigshopper met zijn of haar spullen en ben ik niet continu alles aan het zoeken. En 1 lege bigshopper voor alle was, dat gaat wel op 1 hoop en zoek ik thuis uit.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 01 Dec 2022 21:12

Re: Hoe pak jij je koffer in?

Ik leg alles wat ik mee wil nemen op bed. Kleding rol ik op. Meestal heb ik 1 volle toilettas en ook vaak nog wat random losse dingen. De losse dingen leg ik zoveel mogelijk tussen de opgerolde kleding in. Ik neem een plastic zakje mee voor ondergoed.
Als ik terugga, doe ik eigenlijk hetzelfde, maar dan wat sneller en net iets rommeliger.
Als ik op bestemming m'n kleding heb kunnen uithangen, dan zorg ik dat de schone kleding apart lig zodat ik die thuis niet hoef te wassen. Heb ik rondgereisd en uit m'n koffer geleefd, dan gaat alles in de was.

Het is al weer even geleden dat ik met een backpack heb gereisd, maar daar heb ik nog steeds geen goede manier voor gevonden haha. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar ik grijp elke keer mis. Misschien hoort dat ook wel gewoon bij het backpacken haha.
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 01 Dec 2022 21:41

Re: Hoe pak jij je koffer in?

In mijn backpack had ik allemaal gekleurde zakken. Rood voor ondergoed bv, blauw voor shirts en ga zo maar door. Mijn rugzak kon je van onder en boven bij dus je zag altijd snel welke kleur je nodig had.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 02 Dec 2022 13:06

Re: Hoe pak jij je koffer in?

Siesa schreef:In mijn backpack had ik allemaal gekleurde zakken. Rood voor ondergoed bv, blauw voor shirts en ga zo maar door. Mijn rugzak kon je van onder en boven bij dus je zag altijd snel welke kleur je nodig had.

Goede tip!
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers