Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nog samen met eerste vriend

<<

Anoniem 63

Bericht 05 Sep 2013 22:10

Re: Nog samen met eerste vriend

Tabbie schreef:Knap van jullie allemaal. Mijn eerste vriend en ik zouden echt niet meer bij elkaar passen. Maar aan de andere kant lees ik ook dat jullie een onderscheid maken tussen "vriendjes" en jullie "eerste vriend".

Hmmm... wie zou dan mijn "eerste vriend" zijn geweest *diep nadenkend*



In mijn geval was het mijn eerste vriend, eerste vriendje, eerste alles, haha. En tsja, knap is het natuurlijk niet. Als het werkt dan werkt het!
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:25

Bericht 05 Sep 2013 22:40

Re: Nog samen met eerste vriend

Kwak schreef:Ik ben nog steeds samen met mijn eerste vriendje, ondertussen 10 jaar samen, bijna 4 jaar getouwd en 2 kindjes rijker.
Wij waren 15 toen we verkering kregen. Ik was ook zijn eerste vriendin, tenzij je basisschool meetelt ;)


Hier ook jeugdliefdes van 14 en 15 jaar oud en ongeveer 10 jaar samen! Alleen het trouwen en kinderen hebben niet :wink: .
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 06 Sep 2013 09:19

Re: Nog samen met eerste vriend

Dan is het misschien niet knap .. maar ik vind het wel heel bijzonder.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 06 Sep 2013 09:30

Re: Nog samen met eerste vriend

Ik! Bijna 10 jaar samen en twee jaar getrouwd!
Leven en laten leven
<<

Anoniem29

Bericht 06 Sep 2013 09:36

Re: Nog samen met eerste vriend

Ik maak onderscheid in vriendjes en mijn vriend omdat ik wel wat geexperimenteerd heb (op die jonge leeftijd..) maar een verkering die korter dan een paar maanden duurt zoveel anders is dan een relatie die jaren duurt.

Op 2 jongens ben ik wel echt helemaal verliefd geweest. Dat ik echt gewoon buikpijn had en niet wist wat ik allemaal wilde en ik niet zonder hen kon leven (dacht ik haha). Maar dat was nog steeds geen relatie maar domweg een ontzettend verliefde ik die verkering kreeg en na 2 maanden klaar was met die jongens.
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Sep 2013 23:02

Re: Nog samen met eerste vriend

Tabbie schreef:Dan is het misschien niet knap .. maar ik vind het wel heel bijzonder.


Ja, dat kan ik me voorstellen!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers