Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde (Videoland)

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Aug 2022 19:56

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Nou wat jammer van Richard en Simone zeg. Ook echt hoe hij er weer over praat.
Echt heel jammer hoor, had dat wel verwacht inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 30 Aug 2022 20:57

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Oh wat jammer!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 31 Aug 2022 06:00

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Toen Simone weg moest voor haar moeder zei mijn gevoel me al meteen dat dit een einde kon zijn. Misschien omdat de dood te dichtbij kwam ofzo? Was dus niet heel verbaasd dat ze niet meer bij elkaar zijn.
Vond ze samen heel gezellig en leuk en ze zagen er ook uit als een setje, maar aan de andere kant had Richard wel veel commentaar op haar uiterlijk.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 31 Aug 2022 06:23

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik heb net het stuk van Jinek teruggezien met de B&B'ers wel echt leuk om te zien.
En hoe Hans naar Petra kijkt... aaaah.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Aug 2022 08:25

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Meg schreef:Toen Simone weg moest voor haar moeder zei mijn gevoel me al meteen dat dit een einde kon zijn. Misschien omdat de dood te dichtbij kwam ofzo? Was dus niet heel verbaasd dat ze niet meer bij elkaar zijn.
Vond ze samen heel gezellig en leuk en ze zagen er ook uit als een setje, maar aan de andere kant had Richard wel veel commentaar op haar uiterlijk.


Dat laatste was wel een ding inderdaad, daar zit je als vrouw ook niet op te wachten. Steeds dat commentaar.

Zit nu ook even Jinek terug te kijken.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Aug 2022 18:40

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Boulevard ging vandaag bij Natasja langs en ze is verliefd! Op iemand van vroeger. Maar de grootste twist: Natasja brak haar been en ging even naar NL en Menno lette een paar dagen op de B&B. Toen is hij verliefd geworden op een gast die daar verbleef! En dat is nog steeds zo. Hahaha ik vind het wel hilarisch. Heb wel het idee dat Menno nogal snel verliefd is.
❤ 7 juni 2018
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 31 Aug 2022 19:15

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik heb het net even terug gekeken. Maar inderdaad lijkt het er op dat ie makkelijk verliefd wordt. Nou ja, leuk voor hem dat ie iemand heeft gevonden. En Natasja ook!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Okt 2022 21:16

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Astrid en harmjan gaan trouwen.

Deelnemers Astrid en Harmjan uit B&B Vol Liefde gaan trouwen https://www.nu.nl/achterklap/6233309/de ... ouwen.html
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Okt 2022 21:39

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ja ik las het, leuk voor ze zeg! Maar ze laten er geen gras over groeien!
❤ 7 juni 2018
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 01 Nov 2022 20:25

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik had het ook gezien, leuk voor ze! Wel snel haha.

Had ook gelezen dat de B&B van Denise te koop staat. Misschien ben ik hiermee spuit 11...
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers