Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 22 Okt 2022 08:28

Re: Oud

Waaat rapa nui, dat had ik nou nooit gedacht!

Ik voel me vooral lichamelijk regelmatig een oud wijf, heb altijd wel ergens een pijntje. Mentaal voel ik me denk ik wel een paar jaar jonger, tot ik ergens pubers hoor praten en een enorme generatiekloof voel haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 22 Okt 2022 09:02

Re: Oud

Ik voel mij ook oud. Maar 'gelukkig' vinden veel mij nog jong. Net als Marsy werk ik met veel 19, 20, 21 jarige en ik ben blij dat zij mij dus niet als oud zien. Totdat ze dan horen dat ik 15 jaar ouder ben dan zij haha.

Nadeel is wel dat veel collega's van dezelfde leeftijd mij zien als een jonkie. Dan moet ik vaak wel even aan ze herinneren dat ik in sommige gevallen zelfs ouder ben 😇
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 22 Okt 2022 09:15

Re: Oud

Het betekent zoiets als ‘iets heel goed doen’ maar tegelijkertijd ook als een reactie op een statement. En die laatste deed ik niet zo goed haha.
- die video was echt slay
- vandaag ging echt slay
- je hebt je toets goed gemaakt. - oh slay.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 22 Okt 2022 10:00

Re: Oud

Ik voel me een stuk jonger dan m'n leeftijd. Bij andere mensen van mijn leeftijd denk ik: oh ja jij bent al wel oud. Terwijl ik zelf dus ook die leeftijd heb (of in sommige gevallen zelfs ouder ben). Ben ook nog hartstikke fit en ga met mensen van meerdere leeftijden om. Vaak weet ik niet eens hoe oud vrienden eigenlijk exact zijn. Dan sta ik ervan te kijken als ze ineens pas 30 worden. Ik geef niet zoveel om leeftijd.

Nu ik zwanger ben als "oudje" word ik voor het eerst geconfronteerd met 't feit dat m'n leeftijd effect heeft op iets. Heb ik hiervoor nooit ervaren.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers