Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke ooglaserkliniek?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Okt 2022 15:38

Re: Welke ooglaserkliniek?

Mijn man had vanochtend controle in Adam. In het linkeroog zitten wat epitheelcellen, waardoor hij af en toe iets minder scherp ziet met dit oog. Dit is normaal en past bij deze periode na de ingreep. Ze waren dus helemaal tevreden over het verloop.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Okt 2022 13:44

Re: Welke ooglaserkliniek?

Ik heb vrijdag een afspraak voor een QuickScan bij FYEO! Daarbij hoef ik alleen die dag maar m'n lenzen uit te laten en kunnen ze alvast bekijken of m'n ogen überhaupt geschikt zijn voor laseren. Dat is dus wel wat beter te doen. Ben erg benieuwd!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 09 Okt 2022 16:27

Re: Welke ooglaserkliniek?

Spannend!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Okt 2022 12:53

Re: Welke ooglaserkliniek?

Helaas, zoals ik al vreesde zijn mijn ogen niet geschikt voor laseren. Te hoge sterkte i.c.m. te dun hoornvlies geloof ik. Dus m'n enige optie zijn misschien nog lensimplantaten, maar ik vind die echt buitenproportioneel duur. Dus ik moet het nog eens laten bezinken allemaal en kijken of ik daar mogelijkheden voor zie.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Okt 2022 22:17

Re: Welke ooglaserkliniek?

Ik heb toch een uitgebreid vooronderzoek aangevraagd om te zien wat mijn opties zijn. 10 november kan ik terecht. Ik moet voor die tijd een week m'n lenzen uit laten, zie er nu al tegen op. Maar goed, het moet maar.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 15 Okt 2022 09:17

Re: Welke ooglaserkliniek?

Wat jammer Bliss! Misschien je dertiende maand gebruiken?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Okt 2022 09:23

Re: Welke ooglaserkliniek?

Dat kan ik erbij doen inderdaad, maar ik heb wel drie of vier dertiende maanden nodig voor dit bedrag geloof ik. Maar goed, eerst maar eens zien wat er uit het vooronderzoek gaat komen. Ben er wel bijna over uit dat het gewoon móét gebeuren, zo zat ben ik die kutlenzen en -bril.

Hoe gaat het nu met je man?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Okt 2022 20:02

Re: Welke ooglaserkliniek?

Inmiddels heb ik het hele internet doorgespit en werd ik wel érg blij van de reviews van oogkliniek Retina in Driebergen, dus daar heb ik nu óók een afspraak voor een vooronderzoek staan, twee weken later dan bij FYEO. Betekent wel dat ik dus twee keer een week zonder lenzen moet, al gaven ze bij Retina aan dat daglenzen wel mogen tot een dag van tevoren. Dus misschien bestel ik die nog wel.

Het lijkt me fijn om een soort second opinion te hebben en te kijken of de adviezen en metingen bij beide klinieken overeenkomen, zodat ik daarna een weloverwogen besluit kan nemen. Het vooronderzoek bij Retina is wel 135 euro, maar dat moet dan maar.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers