Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trakteren afscheid werk

<<

zonnetje83

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 26 Dec 2017 14:02

Bericht 13 Okt 2022 13:28

Trakteren afscheid werk

Binnenkort neem ik afscheid van mijn werk. Niet iedereen van mijn 50 collega's zal aanwezig zijn bij mijn afscheid en ik heb ook niet met iedereen veel contact (gehad).
Toch zou ik het leuk vinden voor iedereen iets achter te laten in het postvakje, bijv. iets lekkers of een leuk kleinigheidje. Ik weet alleen niet wat.
Hebben jullie misschien ideeen?
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Okt 2022 13:41

Re: Trakteren afscheid werk

Een gelukskoekje met een klein bedank kaartje? Of een paar merci chocolaatjes met een kaartje?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 13 Okt 2022 14:08

Re: Trakteren afscheid werk

Ik had een zakje met verschillende dropjes gemaakt met het kaartje ‘het zit d’rop, bedankt voor alles!’
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 14 Okt 2022 10:55

Re: Trakteren afscheid werk

Ik zou op een centraal een schaal neerzetten met verpakte koekjes en brownies met een kaartje erbij waarin je iedereen bedankt.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

zonnetje83

Noob

Berichten: 67

Geregistreerd: 26 Dec 2017 14:02

Bericht 14 Okt 2022 12:35

Re: Trakteren afscheid werk

Bedankt voor jullie ideeen, daar kan ik wel wat mee!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers