Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Testen jullie nog?

<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1045

Geregistreerd: 30 Apr 2022 06:39

Bericht 14 Okt 2022 08:24

Re: Testen jullie nog?

Oh dat zou ik ook wel begrijpen hoor. Maar als ik me aan de voorschriften en protocollen heb gehouden en ik kom werken wanneer het weer "mag" dan zou ik het raar vinden als er afstand gehouden werd en gevraagd wordt of er een raampje open mag.
Dan denk ik wel ergens, wanneer is het dan genoeg?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Okt 2022 12:31

Re: Testen jullie nog?

Carra schreef:
JustMeDaan schreef:Omdat als we terug willen naar hoe het was en dit er gewoon bij hoort als een virus dat je op kunt lopen je het testen moet laten. Want laten we wel wezen voorheen deed je met een griep/verkouden toch ook geen test en bleef je thuis? Ik niet hoor ik gooi er een pcm/ibu in en ga werken als ik me daar enigszins bekwaam voor voel. Zoals de afgelopen week waarin ik stront verkouden ben maar met een ibu wel kon werken. Want je bent immers besmettelijk in de dagen voor het moment dat je zelf klachten hebt. Wat ook zo is bij COVID trouwens. Vandaar dat bron en contactonderzoek ook tot 2 dagen voor de dag dat je zelf klachten krijgt loopt. En heb ik er wel 6 testen door geknald omdat iedereen bleef roepen je hebt toch niet toch COVID hè. Voor deze pandemie deed je dan toch ook geen test. En hoorde je niemand dat je kwam werken met een verkoudheid enz. Als we zo blijven panieken voor iets wat momenteel redelijk mild verloopt gaat deze manier van leven altijd zo blijven. En ja je dus altijd geroepen voelen je te moeten verantwoorden bij elk kuchje en elke nies. Zo voel ik dat tenminste wel.


Nou ik vind het eigenlijk een goede ontwikkeling als we dit wel gaan doen. Ik ergerde me altijd enorm aan collega’s die hoestend en met koorts op het werk kwamen. Je kon op je vingers natellen dat daarna het halve kantoor begon te snotteren. Ik zou het juist fijn vinden als we van de pandemie hebben geleerd om met ziekteverschijnselen andere mensen te mijden en indien mogelijk thuis te werken. Als het niet voor jezelf is, dan om andere mensen te beschermen.


Tsja wij werken dan toch. In de zorg staan we elke dag met 4/5 man tekort. Dan kun je het niet hebben als iemand met een verkoudheidje die zich verder prima voelt niet komt werken. En zoals ik al zei ligt de besmettelijkheid al dagen voor je zelf ziek word dus dan besmet je anderen al. Dat valt dus helemaal niet te voorkomen. Mijn collega’s en mijn leidinggevende verwachten dus ook dat je als je je goed genoeg voelt om te werken dus ook gewoon komt. En voor deze hele pandemie was dat ook gewoon zonder mondkapjes enz.
D. 💙14-01-2019💙
Vorige

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers