Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elle shopping weekend

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 30 Sep 2022 16:23

Elle shopping weekend

Ik zag voorbij komen dat er dit weekend bij heel veel winkels korting is ivm stopping day/weekend. De nieuwe variant van Glamour Day volgens mij.
Nou ben ik niet van plan om van alles te shoppen (iets met volle kledingkasten en proberen juist eens iets minder te kopen), maar online window shoppen vind ik alsnog leuk.
Kom maar op dus, met die winkelmandjes! Ben benieuwd wat jullie er in gooien of nog willen kopen voor de winter :)

En voor wie daadwerkelijk met korting wil shoppen, bij deze een linkje van alle deelnemende winkels: https://www.elle.com/nl/mode/a37373697/ ... ht-merken/
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 30 Sep 2022 21:27

Re: Elle shopping weekend

Ik had een lijstje bij de h&m gemaakt maar alles is weg. Misschien morgenochtend nog eens kijken of het er is, anders heb ik online pech.
⁠♡♡♡
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5488

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Sep 2022 22:01

Re: Elle shopping weekend

Ik heb net veel gekocht voor de kids. Krijg hier stress van, alsof ik korting mis als ik nu niks koop. En straks wel dingen nodig heb en zonder korting koop 😅. Stom.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 01 Okt 2022 13:29

Re: Elle shopping weekend

Haha ik krijg stress van de h&m, dan kan ik het weer toevoegen en als ik dan ga bestellen is het weer weg😑
⁠♡♡♡
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 01 Okt 2022 20:25

Re: Elle shopping weekend

Volgens mij doen er veel minder mee dan voorheen. Ik had TOM’s op het oog, maar dat merk doet niet mee met de actie. En bij zalando en about you hebben ze die specifieke schoenen niet. Helaas!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 02 Okt 2022 07:34

Re: Elle shopping weekend

Mijn bestelling bij zalando. Het was niet gewoon 20% korting trouwens, alleen op geselecteerde items.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
december 2016
juli 2019
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 02 Okt 2022 10:31

Re: Elle shopping weekend

Ik krijg ook altijd stress van zo'n kortingsweekend. Dan wil ik het liefst alles wat nodig is kopen met korting. Anders baal ik achteraf als ik een week eerder korting had gehad.

Nu valt het mee, jas en sneakers besteld voor de oudste, laarzen voor de jongste. En straks nog wat sierraden bestellen alvast voor verjaardag/sinterklaas bij my jewellery.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 02 Okt 2022 14:46

Re: Elle shopping weekend

Ik had mn oog op een tas van suitsuit maar de afmeting bleek te groot voor waar ik hem voor wilde gebruiken dus dan had ik er helaas niks aan. "Maar hij is zo mooi" had ik er niet voor over haha. Zalando was alleen geselecteerde items. En ach, eigenlijk had ik niks nodig. Laatst in het buitenland al wat leuke truien voor mn dochter gekocht en binnenkort gaan we weer dus dan shoppen we daar wel wat verder. Eerst maar de energierekening afwachten :palm:.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 09 Okt 2022 19:40

Re: Elle shopping weekend

Ik heb vorige week zondag toch nog chelsea boots en panty’s besteld bij de H&M. De bestelling staat alleen nog steeds op status Magazijn. Hebben jullie dit ook? Ik had het laatst ook al met een bestelling van pjyama’s voor m’n dochter bij H&M. Heeft twee weken geduurd en kreeg er maar 1 geleverd uiteindelijk.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 10 Okt 2022 22:16

Re: Elle shopping weekend

Ik heb het Elle weekend ook besteld, 1 artikel kwam dinsdag al binnen, de rest pas zaterdag. Veel langer dan 1 week heb ik nog nooit hoeven wachten bij de h&m.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 10 Okt 2022 22:53

Re: Elle shopping weekend

Ik heb ook tijdens dat weekend besteld en deel 1 is vandaag geleverd. Deel 2 komt nog.
december 2016
juli 2019
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 10 Okt 2022 23:11

Re: Elle shopping weekend

De app zegt nu verzonden. Als ik op de link klik om de zending te volgen staat daar weer dat het nog in het magazijn is. Nou ja we gaan het zien.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers