Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Grijs haar

<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 19:58

Bericht 11 Jul 2022 21:52

Re: Grijs haar

De afgelopen jaren had ik ongeveer 1 grijze haar per 6 maanden. Maar het laatste jaar worden het er ineens steeds meer.
En heel eerlijk? Ik heb er echt moeite mee. Ik verf het nog niet maar ik vermoed dat dat niet lang meer gaat duren.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 11 Jul 2022 22:32

Re: Grijs haar

Mijn oma had prachtig grijs haar, wat ze zwart kleurde, wat ik graag wil. Ik laat het tegenwoordig expres uitgroeien, om te zien of ik er al één heb. Helaas. Nog steeds die lelijke peper/zout kleur.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 12 Jul 2022 06:59

Re: Grijs haar

Het ziet er mooi gemêleerd uit Thunder.

Ik krijg ook steeds meer grijze haren. Ik verf mijn haar wisselend donker en blond. Blond is beter, want dan valt het grijs minder op, uitgroei is wel een dingetje.
Het liefst laat ik mijn haar verfen voor de kapper, maar dat is meteen zoveel geld. Dus ik doe het om en om.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Jul 2022 10:47

Re: Grijs haar

Goedkoop is dat inderdaad niet bij de kapper.

Ik laat het nog niet uitgroeien want dat staat gelijk zo oud. Al vind ik de foto van Thunder een mooi voorbeeld hoe het ook kan.

Stiekem denk ik dat ik hele mooie grijze plukken heb en dat het best mooi zou zijn als ik het zou laten uitgroeien. Misschien als ik 50 ben ofzo.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 12 Jul 2022 13:29

Re: Grijs haar

Ik had mijn eerste grijze haren op mijn 25ste.
Toen trok ik ze er nog uit. Nu ben ik 38 en zijn de grijze haren wat meer. Bij bruin haar valt het ook sneller op. De kinderen zeggen wel, mama je wordt grijs! Nee dat zijn geen grijze haren. Dat zijn glitters 🤭
Ik erger mij er niet aan. Het hoort bij het ouder worden en dat omarm ik, dus verven begin ik niet aan.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jul 2022 15:16

Re: Grijs haar

Ik heb sinds 1 of 2 jaar wat grijze/witte haren. Ben zelf blond en heb highlights, waardoor het niet echt opvalt. Ik stoor me er in ieder geval niet aan.
Als ik al helemaal grijs zou worden zou dat wel anders zijn denk ik, maar hopelijk duurt dat nog even.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 13 Jul 2022 10:21

Re: Grijs haar

Ik werd op mn 30ste al grijs.. nu ben ik helemaal zilver.
Ik laat t ook lekker zo.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2083

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 13 Jul 2022 12:14

Re: Grijs haar

Ik ben 36 en had pas 1 grijze haar, die heb ik eruit getrokken. Volgens de kapper heb ik er niet meer. Maar ik heb blond haar met highlights, dus het zou sowieso niet heel erg opvallen nog. Ik verwacht wel rond mijn 50ste behoorlijk grijs te zijn, als ik mijn familie zo zie.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 13 Jul 2022 13:14

Re: Grijs haar

Ik heb nog geen grijze haren. Ben heel lichtblond dus het zal in het begin sowieso niet zo erg opvallen. Ik ben van plan t - zodra het grijs begint te worden - direct volledig mooi grijs te laten verven 😍 daar heb ik zulke mooie voorbeelden van gezien, heel tof. En dan skip je die tussentijdse overgangsfase ook meteen. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor type grijs haar je krijgt, ene tint veel mooier dan de andere natuurlijk. Maar goed dat zeg ik nu 😅 tegen die tijd maar eens weer kijken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Jul 2022 07:02

Re: Grijs haar

Ik ben bijna 33 en ik heb best veel grijze haren. De eerste ontdekte ik rond mijn bruiloft, toen was ik 25 😅 als ik ze zie trek ik ze eruit maar het wordt nu teveel. Ik moet gaan verven maar daar moet ik nog even moed voor verzamelen.

♥♥
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 15 Jul 2022 09:05

Re: Grijs haar

Ik ben 38 en ik heb heel incidenteel een grijze haar 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 ik weet niet of het in de genen zit, mijn drie jaar jongere zusje heeft al heel veel grijze haren. Mijn eigen haar is een mix van donkerblond, enkele hele lichte plukken en peper en zout kleur. Grijze haren zullen dus niet nog niet heel erg gaan opvallen. De kapper zegt meestal dat ze er geen kan vinden 😁 ik weet niet of ik zou gaan verven. Dan moet ik het gaan bijhouden en daar ben ik niet zo goed in denk ik.
december 2016
juli 2019
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 01 Okt 2022 20:02

Re: Grijs haar

Op Instagram zie ik trouwens nu steeds meer jonge en hippe vrouwen die gewoon stoppen met verven en het staat ze stuk voor stuk werkelijk prachtig, vind ik. Ik durf het alleen niet!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43703

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Okt 2022 20:10

Re: Grijs haar

Ja daar zit ik ook wel echt aan te denken de laatste tijd SoGood. Alleen is de structuur van de grijze haren zo anders dan m'n gewone haar. Vraag me af hoe dat zou worden als het volledig grijs is. Maar dat duurt ook nog wel even. Het is niet echt aan het 'vergrijzen', het grijze zit er bij mij nog wel echt tussen de bruine haren in. Maar ik merk wel dat ik voel dat ik niet wil verven om de grijze haren persé te dekken.
Let's discover the world together.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Okt 2022 23:38

Re: Grijs haar

Ik heb nu aan de voorkant een stuk of 3/4 grijze haren ontdekt, er zal tussendoor wel wat meer zitten. Ik zit er steeds naar te kijken omdat ik het zo gek vindt om grijze haren te vinden op mijn hoofd. Ze zijn zoals Marin zegt ook wat anders van structuur, wat dikker en stugger of zo. Hoop niet dat ik als ik helemaal grijs ben straks een onmogelijke bos haar heb.
Ik vind het niet erg, het hoort er gewoon bij en ik hoop dat ik dan weer wat lichter wordt want de laatste jaren is mijn haar steeds donkerder geworden, ik vind dat lichtere wel mooi.

Mijn schoonmoeder had haar geverfde haar in de coronatijd een heel eind uit laten groeien, toen laten knippen en ik vond haar echt super mooi grijs. Maar uiteindelijk heeft ze het toch weer geverfd, zonde!
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 03 Okt 2022 04:48

Re: Grijs haar

Ik heb geen idee of ik al grijze haren heb. Ik vermoed van wel. Het enige waar ik nu op wacht is op het moment dat mijn "28-wasbeurten" verf uit mijn haar verdwijnt. Echt, wat een drama is die troep. Had even geen zin in de kapper, wel uitgroei, dus even zo'n pakje erin. En mooi dat het er niet meer uitgaat. En de enige manier om mijn "eigen" haarkleur bij de kapper te krijgen is om die zooi eruit te hebben. Dus ben vooral gefrustreerd door het verf ipv grijs haar. 🙈😂
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 03 Okt 2022 08:44

Re: Grijs haar

Mia schreef:Ik heb geen idee of ik al grijze haren heb. Ik vermoed van wel.


Drie maanden geleden had je ze in ieder geval nog niet, want dat schreef te toen :smile:
Ik heb ze wel maar het zijn er heel weinig. Ik verf m’n haar ook, hele assige highlights die vrijwel grijs zijn en zo valt het echte grijs weg. Ik hou van grijs.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 03 Okt 2022 11:25

Re: Grijs haar

Morrisey schreef:
Mia schreef:Ik heb geen idee of ik al grijze haren heb. Ik vermoed van wel.


Drie maanden geleden had je ze in ieder geval nog niet, want dat schreef te toen :smile:
Ik heb ze wel maar het zijn er heel weinig. Ik verf m’n haar ook, hele assige highlights die vrijwel grijs zijn en zo valt het echte grijs weg. Ik hou van grijs.

Ow, dan heb ik ze niet. Denk ik. 😅
<<

Anoniem330

Bericht 03 Okt 2022 12:23

Re: Grijs haar

Macaron schreef:Ja ik ben 32 en heb al vanaf begin 20 grijze haren in mijn donkerbruine haar. Inmiddels is het veel meer geworden en verf ik om de paar weken mijn haar. Ik vind het wel vervelend en vind mezelf ook veel te jong voor veel zichtbaar grijs haar.
Geen idee wanneer ik stop met verven. De komende 20 jaar niet gok ik.

Haha grappig om dit terug te lezen. Ik ben gestopt met verven. Fuck it.
<<

Anoniem331

Bericht 03 Okt 2022 12:24

Re: Grijs haar

Ik heb her en der wat grijze haren. Prima te doen met highlights. Of men moet ze gaan zoeken, anders zie je ze niet.
Ik zou me er aan over geven denk ik als het er veel zijn.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1963

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 04 Okt 2022 11:14

Re: Grijs haar

SoGood schreef:Op Instagram zie ik trouwens nu steeds meer jonge en hippe vrouwen die gewoon stoppen met verven en het staat ze stuk voor stuk werkelijk prachtig, vind ik. Ik durf het alleen niet!


Zo jong ben ik niet, maar ik ben er ook mee gestopt :smile: Nu even doorbijten, want de uitgroeifase is vreselijk, maar eigenlijk gaat het best snel. Ik heb m'n haar de laatste keer in m'n natuurlijke kleur geverfd, de rode ondertoon meegerekend, dat scheelt een hoop. Het rood is nu in de punten wel weer goed zichtbaar, maar ik ga binnenkort naar de kapper om er een flink stuk af te knippen en dan zal dat ook weer wat minder opvallen. M'n haar is redelijk gemeleerd, maar ik heb aan 1 kant een zilveren pluk die ik eigenlijk wel mooi vind.
<<

Anoniem330

Bericht 05 Okt 2022 11:06

Re: Grijs haar

SoGood schreef:Op Instagram zie ik trouwens nu steeds meer jonge en hippe vrouwen die gewoon stoppen met verven en het staat ze stuk voor stuk werkelijk prachtig, vind ik. Ik durf het alleen niet!

Join me!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers