Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 01 Okt 2022 21:16

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Ik weet gelijk weer waarom ik nooit bij de Zara bestel. Die maten zijn echt verschrikkelijk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 01 Okt 2022 21:26

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Ik kom al niet eens verder dan die website. Wat een vreselijke website is dat. Ik klik altijd verkeerd. Terwijl ze best leuke (kinder) kleren hebben.
Let's discover the world together.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 820

Geregistreerd: 11 Jan 2022 12:02

Bericht 01 Okt 2022 22:44

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Mijn tip: WE Fashion. Valt altijd precies op maat. Ik krijg er korting omdat ik nooit iets retour stuur :)

Zoon mocht deze winter ook truien uitkiezen. Hij heeft een hekel aan fysiek winkelen. We hebben samen op mijn laptop truien zitten kijken en toen mocht hij er uit mijn selectie (van ongeveer tien truien) maximaal vier in het winkelmandje doen. We hebben na ontvangst niks retour hoeven sturen.
T (2008) en I (2013)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 01 Okt 2022 22:53

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Marin schreef:Ik kom al niet eens verder dan die website. Wat een vreselijke website is dat. Ik klik altijd verkeerd. Terwijl ze best leuke (kinder) kleren hebben.

Jaaaaa
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 01 Okt 2022 23:38

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Maple schreef:14 dagen hoor Mia.


30 dagen kan tegenwoordig ook.
D. 💙14-01-2019💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 02 Okt 2022 00:03

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Mia schreef:De vraag is: Waarom kan ik niet (meer) afrekenen met Klarna bij Zara?

Niet: Waarom ga ik de stad niet in om te shoppen?

Ik heb benen, een auto, de tijd. Echter is er niets zo relaxt als shoppen op de bank. En ik betaal niet met ideal, want ik heb het product nog niet.


Klopt hoor maar volgens mij begint ze hier toch zelf over? Of mag je nergens anders op in gaan dan wat er in de hoofdvraag wordt gezegd? Ik kende die regel niet…
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 02 Okt 2022 20:36

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

JustMeDaan schreef:
Maple schreef:14 dagen hoor Mia.


30 dagen kan tegenwoordig ook.


30 dagen inderdaad. Is volgens mij gewoon standaard geworden. Was idd 14 dagen. Nu niet meer.

Dronkentaart, inhoudelijk mag dat altijd.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 03 Okt 2022 15:10

Re: Ik kan ineens niet meer met klarna betalen bij Zara

Wat goed dat ze bij WE korting geven als je nooit iets retour stuurt. Ik vind het ook wel goed dat ze mensen op zo'n lijstje zetten als ze veel retourneren, helpt wellicht toch om klanten er iets bewuster van te maken. Zou wel handig zijn als ze dan ook communiceren dat dat de reden is.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers