Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eten op je werk

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 29 Sep 2022 21:47

Re: Eten op je werk

Ik werk in het onderwijs en bij ons is alleen smerige koffie en thee te krijgen.
Ik heb in mijn klas mijn eigen waterkoker en lekkere Clipper thee.
Ik moet dus mijn eigen lunch meenemen en dat is prima.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 29 Sep 2022 21:52

Re: Eten op je werk

Als ik naar scholen ga kan ik daar wel koffie en thee pakken. In de bibliotheek (deel vh gemeentehuis) is een bedrijfskantine waar je tegen gereduceerd tarief lunch in halen dus dat doe ik soms.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 29 Sep 2022 22:12

Re: Eten op je werk

Ik werk op een middelbare school. In de personeelskamer kun je koffie/thee/water pakken en er is regelmatig vers fruit of noten of andere gezonde snacks te vinden. De kantine voor de leerlingen heeft gezonde en ongezonde dingen. Is dit schooljaar wel flink duurder geworden. Daar staat ook een frisdrank automaat en een snoep automaat. Ik neem eigenlijk altijd zelf lunch mee. Salade, wrap, omelet... Ik heb hier een koeltasje met koelelementen voor.
december 2016
juli 2019
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 29 Sep 2022 22:26

Re: Eten op je werk

Ik betaal €3,- per dag, en mag daar álles voor pakken. Ik werk als kok in een theetuin. En mag verder ook alles bestellen (bestellingen doe ik zelf) wat ik of mijn collega’s nog anders willen buiten ons assortiment. Vandaag geluncht met een desembol gezond. En een kopje tomatensoep die ik net vers had gemaakt. Ook na werktijd mogen we gewoon nog wat drinken. Op vrijdag drink ik vaak een wijntje met collega’s.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 29 Sep 2022 22:28

Re: Eten op je werk

Wij hebben helaas geen kookgelegenheid op de posten. We werken 24 uur achter elkaar en ik vind het dan ook wel jammer dat we niet kunnen koken. Soms neem ik wat mee, soms haal ik ik de supermarkt een salade ofzo en weghebben met een aantal restaurants afspraken zodat we daar tegen gereduceerd tarief kunnen eten. Oa bij enkele vd Valk vestigingen, erg lekker altijd. Als we weggepiept worden en later terugkomen dan wordt het gewoon opnieuw voor ons bereid.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 29 Sep 2022 23:46

Re: Eten op je werk

Ik werk op een universiteit en daar is een grote kantine waar ze vanalles verkopen. Een must is wel echt goede barista koffie, koffie uit de machine vind ik niet te hachelen. Ik zou willen dat we als personeel korting zouden krijgen, dat vind ik nog steeds stom, ze verdienen er al zoveel aan. Dus ik neem zelf alles mee en eet dat dan buiten op (universiteit heeft prachtige tuin).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 30 Sep 2022 08:38

Re: Eten op je werk

Ik neem elke dag zelf mn lunch mee. Wanneer onze kok lekker en apart gaat koken laat ze dat weten en eten we wel mee. Maar over het algemeen mn eigen lunch dus.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11844

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2022 09:56

Re: Eten op je werk

Hier op school hebben we alleen een koffie automaat en fruit op het werk. Deze wordt maandag bezorgd en vaak is de krat ook op maandag al leeg.
Verder hebben we vaak op dinsdag taart vanwege de jarige van die week oid.
Ik heb vaak brood mee, of restjes van de avond er voor die ik in de magnetron opwarm
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Sep 2022 11:10

Re: Eten op je werk

Wij hebben een bedrijfsrestaurant, dat elke dag alleen tijdens lunchtijd geopend is. Ze hebben er verse salades, niet-zo-verse soep, brood, broodjes, en vaak wel iets warms dat elke dag verschilt. Het is niet superduur maar vaak neem ik toch mijn eigen lunch mee. Zeker nu ik een tarwe en koemelkvrij dieet volg, er staan nergens allergenen aangegeven bij de verse salades die soms aangemaakt zijn met saus. Soms koop ik alleen een ei, haha. Die salades zijn trouwens verder wel echt lekker.

Vaak ga ik wel met collega’s mee lunchen daar, het is een fijne plek.

Er is buiten lunchtijd geen eten te verkrijgen, ook niet in een automaat. Wel koffie en thee, van matige kwaliteit.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 30 Sep 2022 11:42

Re: Eten op je werk

Wij hebben een bedrijfskantine waar je verse soep en diverse belegde broodjes kunt kopen.
Melk en fruit kun je gratis pakken.

Ga er niet heel vaak zitten, meestal eet ik mijn eigen lunch in één van de ‘huiskamers’ in het gebouw.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Sep 2022 17:26

Re: Eten op je werk

Ik werk met 2 collega’s per dag en een van ons haalt per dag boodschappen bij de supermarkt tegenover.
We hebben niet echt een kookgelegenheid in de keuken maar wel een oventje en een waterkoker (die laatste gebruiken we vaak om eitjes te koken).

Soms neem ik leftovers van huis mee en soms wordt er wat gehaald bij de toko of snackbar om de hoek maar in principe is er altijd een gevulde koelkast. We kunnen alles overigens declareren 👍🏻
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 30 Sep 2022 21:32

Re: Eten op je werk

Op kantoor is er een restaurant (soep, salade, broodjes, wraps) en een koffiebar. Daar ga ik vaak wel heen op een kantoordag. Als ik de hele dag onderweg ben, neem ik zelf brood mee of rij ik tussen afspraken door even naar een supermarkt.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11417

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Sep 2022 23:22

Re: Eten op je werk

Wij hebben alleen een koffieautomaat en een waterkoker.

Ik neem dus alles zelf mee..lunch, avondeten als ik avondspreekuur heb.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Okt 2022 07:24

Re: Eten op je werk

Wij hebben alleen koffie, thee, chocolademelk en cup a soup wat er zo gepakt kan worden. En op woensdag is grillen we altijd voor iedereen kip voor bij de lunch.
Er zijn in de kantine overigens wel een magnetron en inductieplaat aanwezig om je eten op te warmen.
10.04.17
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 01 Okt 2022 08:57

Re: Eten op je werk

Wij hebben een kantine op het werk waar er een gevarieerde lunch klaar staat. Maar ik neem meestal zelf wat mee. Soms neem ik er dan nog een soepje bij. Ik werk midden in het centrum en we gaan ook wel eens wat in de stad halen omdat er ook genoeg andere (lekkerdere) zaakjes te vinden zijn.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 01 Okt 2022 17:00

Re: Eten op je werk

Bij mijn laatste werkgever was er een bedrijfsrestaurant. Als ik gezond wilde, want dat was een must binnen het bedrijf, dan haalde ik daar wat. Meestal had ik zelfgesmeerde bammetjes mee en lekker ongezond haalde ik op het treinstation, want dat waren de buren.

Bij een andere werkgever haalde ik elke dag een ontbijt. Croissantje kaas en versgeperste sinaasappelsap. Dat mis ik nog vaak. Zo'n goed begin van de dag.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 02 Okt 2022 13:10

Re: Eten op je werk

Bij ons kunnen we koffie, thee, cup a soup en fruit pakken. Ik neem ontbijt en lunch gewoon mee dus. Een keer per maand wordt er een lunch verzorgd, dan krijgen we broodjes, wraps, salades en yoghurt met fruit.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 02 Okt 2022 15:28

Re: Eten op je werk

Ik werk op een middelbare school en wij moeten alles (behalve koffie, thee ect) zelf verzorgen.
Wij nemen eigenlijk allemaal eten mee van thuis. Ik prep dat vaak de dag voor dat ik moet werken, dan heb ik voor drie dagen bakjes klaar staan.
Nadeel vind ik wel dat wij maar een half uurtje hebben waar vaak nog tijd vanaf gaat om je lokaal op te ruimen of dingen alvast weer klaar te zetten. Dus we moeten vaak wel echt dooreten.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 02 Okt 2022 16:57

Re: Eten op je werk

Ik eet met de cliënten van de groep mee. Al het eten/drinken wat we binnen 24 uur doen, doen we samen met de cliënt. De organisatie betaalt. Ik probeer hetzelfde eetritme aan te houden als thuis en zoveel mogelijk gezond. Ik haal de boodschappen met de cliënten en kan dus meebepalen wat er gehaald wordt. Soms wel heel fijn!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers