Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #7

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 28 Sep 2022 12:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

jor schreef:https://planjeuitje.nl/dagje-texel-met-de-auto/


Als je dit vrijdag had gepost had ik het begrepen, toen was een dagje Texel best een uitdaging met wachttijden voor de boot die opgelopen zijn tot meer dan 5 uur om het eiland op te komen en 4 uur om er weer af te komen.
2015 💙
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 29 Sep 2022 11:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal van een notaris rekening die best wat hoger uitvalt dan mondeling besproken was. Van te voren nog naar een offerte op papier gevraagd, die niet gekregen. In plaats daarvan kregen we last minute de aktes die al opgesteld waren met de opmerking dat de rekening zou volgen na het passeren van de aktes. Ivm tijdsdruk kon het inmiddels ook niet meer anders dus ok. Maar een rekening van ruim €1000 voor letterlijk 4 a4tjes aan eigenlijk allemaal standaard tekst, pfff ik had notaris moeten worden denk ik.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem332

Bericht 29 Sep 2022 17:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Wat een schoft Liou. Wij hadden ook z’n akkefietje met het passeren van ons huis. Wat uiteindelijk veel meer uur werk was. Dus de notaris doodleuk door gerekend had. Ik was het er niet mee eens. We hebben een deel terug gekregen. Maar ik werd tegen gehouden door mijn vriend. Want ik wilde alles terug wat niet afgesproken was. Ik zou er een mail aan wijden, nee heb je ja kan je krijgen. Duidelijk erin vermelden wat je wilt.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 01 Okt 2022 11:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal van de zogenaamde aanbevelingen van welke maat je moet nemen bij zalando. Er klopt echt niks van wat ze me steeds aanraden. Ze doen dat op basis van eerdere aankopen en retouren zeggen ze... maar inmiddels ga ik op mijn eigen idee qua maat af. Het mooie is ook dat het advies soms veranderd als je een andere kleur aanklikt 🙈 ik heb vandaag wat dingen besteld en bij een top stond bij de ene kleur: bestel een maat groter. En bij de andere kleur: we raden maat M aan (ik draag M/L). Het gaat ook alle kanten op. De ene keer was hun advies te klein en de andere keer te groot, dus er is geen pijl op te trekken.
december 2016
juli 2019
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15959

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Okt 2022 11:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Niekske schreef:Ik baal van de zogenaamde aanbevelingen van welke maat je moet nemen bij zalando. Er klopt echt niks van wat ze me steeds aanraden. Ze doen dat op basis van eerdere aankopen en retouren zeggen ze... maar inmiddels ga ik op mijn eigen idee qua maat af. Het mooie is ook dat het advies soms veranderd als je een andere kleur aanklikt 🙈 ik heb vandaag wat dingen besteld en bij een top stond bij de ene kleur: bestel een maat groter. En bij de andere kleur: we raden maat M aan (ik draag M/L). Het gaat ook alle kanten op. De ene keer was hun advies te klein en de andere keer te groot, dus er is geen pijl op te trekken.

Ik lees daarom vaak de recensies, daar staat vaak wel in hoe het artikel daadwerkelijk valt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 01 Okt 2022 13:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ja doe ik ook. Maar die zijn er niet altijd en ook daar zijn de meningen vaak wel verdeeld of het artikel op maat valt of groter/kleiner 😅
december 2016
juli 2019
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 05 Okt 2022 21:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal van mijn haren. Ik moest naar een nieuwe kapper, mijn eigen kapper stopte er mee. Maar het is zo lelijk geworden. Ik gaf direct aan dat ik niet tevreden ben, maar ze zei "na paar keer wassen word het wel lichter". Ik baal er van. Vind het echt lelijk. En heb allemaal leuke feestjes op de planning en een leuke reunie dus had graag gehad dat m'n haar mooi was geweest. Ik snap wel dat het overdreven klinkt, maar zo voelt het even, haha.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 06 Okt 2022 06:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah Hope, ik snap dat wel. Je kan je ook meer onzeker voelen als je haar niet zit/kleurt zoals je gehoopt had. Nu vaak wassen of toch nog naar een andere kapper?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Okt 2022 10:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Lilou schreef:Ik baal van een notaris rekening die best wat hoger uitvalt dan mondeling besproken was. Van te voren nog naar een offerte op papier gevraagd, die niet gekregen. In plaats daarvan kregen we last minute de aktes die al opgesteld waren met de opmerking dat de rekening zou volgen na het passeren van de aktes. Ivm tijdsdruk kon het inmiddels ook niet meer anders dus ok. Maar een rekening van ruim €1000 voor letterlijk 4 a4tjes aan eigenlijk allemaal standaard tekst, pfff ik had notaris moeten worden denk ik.


Wij gingen vorig jaar huwelijkse voorwaarden tekenen bij de notaris. Stonden letterlijk binnen 10 min buiten, konden 800 euro afrekenen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2022 15:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dat is mij niet fit voel, maar het is echt weer zo tussen wel en niet ziek zijn in. Waardoor je eigenlijk door blijft gaan terwijl even rust pakken beter zou zijn.
Al Corona zelf test gedaan, wederom negatief. Dus echt weer een ouderwetse verkoudheid oid
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 09 Okt 2022 19:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Silly-One schreef:Dat is mij niet fit voel, maar het is echt weer zo tussen wel en niet ziek zijn in. Waardoor je eigenlijk door blijft gaan terwijl even rust pakken beter zou zijn.
Al Corona zelf test gedaan, wederom negatief. Dus echt weer een ouderwetse verkoudheid oid


Dit heb ik precies hetzelfde. Ik twijfel ook of ik wel naar kantoor moet gaan morgen. Test is negatief, maar ik ben zo verkouden.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 09 Okt 2022 20:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Beterschap S-O en Elisabeth! Bij ons is de regel bij klachten blijf je thuis, dus als je kunt thuiswerken, zou ik dat doen. En als het niet gaat, kun je je ook ziekmelden natuurlijk.

Ik baal dat er nog een dikke afwas op mij wacht, zo meteen toch maar gewoon aan beginnen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25107

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2022 20:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Hier kan ik dus écht niet tegen hè: m'n dochter had zondag een nieuwe zwarte trui aan. M'n vriend heeft haar toen naar bed gebracht, en gisteren vroeg ik me af waar die trui eigenlijk was en het ding is NERGENS meer te bekennen! Aaarghh. Zó frustrerend. Overal al gezocht, maar gewoon niet te vinden. Dit kán toch gewoon niet jongens.
❤ 7 juni 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 20 Okt 2022 20:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Kan niet ver zijn toch haha
T verstopt vaak kleding onder zijn bed of soms zit er iets tussen zijn overtrek.
Ligt het niet in de kast? 🙈
2016
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Okt 2022 20:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ohh Bliss i feel you! Ik had laatst een muts in de auto liggen toen ik naar het strand ging, voor de zekerheid. Moet op een of andere reden uit de auto gevallen zijn want ook nergens te vinden…
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6814

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 20 Okt 2022 20:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Het goede nieuws is dan wel dat we ook dingen terug vinden haha
Laatst haalde in de schopplank onder de keuken weg. Hier zit een gleuf in voor vaatwasser.
En ja hoor, daar lagen een heleboel dingen die T er denk ik 4 jaar geleden tussen gestopt heeft.
Puzzelstukjes met name haha
2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25107

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2022 21:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Nouuu heb hem toch gevonden hoor, en niet eens op een heel gekke plek. 🤣 Hij lag op de zitting van één van de twee stoeltjes die bij een tafel op haar kamer staan. Ik kan met een gerust hart slapen vannacht. 😬
❤ 7 juni 2018
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1738

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 20 Okt 2022 22:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Bliss, mijn oma zou zeggen dat je moest bidden voor de heilige Antonius:
Heilige Antonius beste vrind,
geef dat ik ...... weer vind.

En een leuk weetje, mijn opa heette antonius en hij vond alles 🤣
<<

Palmyra

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:10

Bericht 20 Okt 2022 22:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Siesa schreef:Bliss, mijn oma zou zeggen dat je moest bidden voor de heilige Antonius:
Heilige Antonius beste vrind,
geef dat ik ...... weer vind.

En een leuk weetje, mijn opa heette antonius en hij vond alles 🤣



Ja, dat helpt echt. :smile: Mijn moeder was jaren geleden een aantal sieraden al lang kwijt en had overal gezocht en nergens te vinden. Toen heeft ze de nonnen in het dorp gevraagd om naar de heilige Antonius te bidden en een week later vond ze de sieraden eindelijk.
Ik ben niet gelovig maar vraag Antonius ook nog soms om iets te vinden en meestal vind ik het dan iets later,
A negative mind will never give you a positive life.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25107

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Okt 2022 22:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Wat geinig, daar heb ik nog nooit van gehoord! Zal het de volgende keer proberen. 😃
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Okt 2022 23:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Nou zo ben ik al 2 weken een broek van de jongste kwijt, ook maar eens proberen dan!
⁠♡♡♡
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Okt 2022 09:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

En al succes met je gebed tot de Heilige Antonius Uffe?

Ik baal dat ik al weer 5 dagen rondloop met gruwelijke rugklachten. Gisteren ging het best wel goed, dus 's avonds een rondje naar padellen, maar vandaag is het weer drama. Ben echt staand, zittend op zoek naar een houding waarin ik mijn rug niet voel. Vanmorgen al begonnen met pijnstillers, maar heb niet echt het idee dat het werk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Okt 2022 20:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Haha helaas nog niet succesvol!

Ooh rugklachten zijn zo vervelend, ik ben net weer klaar met de fysio maar eens in de zoveel tijd speelt het weer op!

Ik baal dat ik stof wil bijbestellen maar die nergens kan vinden 😓
⁠♡♡♡
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 23 Okt 2022 07:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

S-o, ai dat is naar zeg, nog altijd last van je rug? Bij mij helpt een ibu vaak goed maar die zal je ongetwijfeld al geprobeerd hebben. Sterkte

Ik baalde vooral gister stevig, maar nu nog altijd, ervan dat we na 3 weken weer een corona besmetting in het gezin hebben, dit keer mijn man. We slapen nu al 5 dagen apart omdat er nog wat feestjes waren etc. Daar was ik al helemaal klaar mee (met het afstand houden, voorzichtig zijn)
Kwam gister onze oudste, net nadat ik klaar was met mijn haar (wat 2x pw een uur kost), ermee dat ze luizen heeft. Zij heeft lang en dik, heel dik haar 😩
Ik was er zo klaar mee op dat moment dat ik mijn man met mondkapje op heb laten starten met kammen terwijl ik luizen spul ging halen (duur!). Daarna zelf nog onze jongste gecontroleerd, die had er gelukkig slechts enkele dus ook behandeld. Daarna mocht ik zelf nog, aangezien we dezelfde borstel gebruiken, waarbij we er mogelijk 1 kleine uitgevist hadden.

Gadver wat is dat allemaal een gedoe zeg. Nog 2 weken kammen nu.
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 23 Okt 2022 19:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah bah. Wat vervelend Viva, die luizen er ook nog bij! Wij hebben toen spul gehaald wat na 1 keer wassen geen nabehandeling meer nodig heeft en dus ook geen kammen. Misschien is zoiets nog een optie? Het is wel prijzig allemaal inderdaad, bah. Sterkte ermee!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers