Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij 's avonds?

<<

Anoniem330

Bericht 13 Mei 2022 16:55

Re: Wat doe jij 's avonds?

Jep. Maar de weg naar Rome wordt steeds leger en waar er voorheen nog wel wat andere drukte was en meer opties om het te negeren, lijken er nu juist extra mensen door te vertrekken.
Nou zie ik het forum sowieso niet nog jaren bestaan, maar dit helpt zeker niet mee. 😅
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2022 16:56

Re: Wat doe jij 's avonds?

Ja dat is wel echt zonde. Maar denk wel dat men weer terug komt hoor.
Let's discover the world together.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Mei 2022 16:58

Re: Wat doe jij 's avonds?

Marin schreef:Ja dat is wel echt zonde. Maar denk wel dat men weer terug komt hoor.


Pitty zei letterlijk dat ze terug komt als zij weg is
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Mei 2022 17:00

Re: Wat doe jij 's avonds?

Tja, ik probeerde laatst een lolletje en dat werd ook niet gewaardeerd 🤭 dus het wordt ook gewoon lastig om te negeren als mensen boos blijven reageren erop. Dat is waarom ze het doet. En eerlijk, ik ben het ook beu dat voor alles een man erbij gehaald moet worden. Ik ben voor inclusiviteit hoor en gelijke verdeling, maar dit slaat wel heel erg door. Als ik zou zeggen dat ik mijn werk leuk vind dan zou ze nog kunnen reageren met "en je man dan?". Mega irritant.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Mei 2022 17:02

Re: Wat doe jij 's avonds?

Overigens heeft het totaal niets te maken met opleidingsniveau! Want juist hoger opgeleid zou je meer analyserend zijn en van alle kanten iets willen benaderen. Deze persoon doet dat niet. Het is daar zwart-wit en als ik alles naast elkaar zou leggen dan zitten er flinke inconsistenties in het verhaal. Ik zeg faker.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2022 17:25

Re: Wat doe jij 's avonds?

Tabbie schreef:Overigens heeft het totaal niets te maken met opleidingsniveau! Want juist hoger opgeleid zou je meer analyserend zijn en van alle kanten iets willen benaderen. Deze persoon doet dat niet. Het is daar zwart-wit en als ik alles naast elkaar zou leggen dan zitten er flinke inconsistenties in het verhaal. Ik zeg faker.


Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Ze is overduidelijk fake maar waarschijnlijk gewoon een betere versie van haar matige zelf. Ze gaat vanzelf wel weer een keer weg. Het is een beetje zoals mijn vervelende uitslag op m'n benen en voeten, je kunt er niet zoveel aan doen, het sluimert altijd en eens in de zoveel tijd laait het op.
Let's discover the world together.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Mei 2022 17:45

Re: Wat doe jij 's avonds?

Haha goede vergelijking.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Mei 2022 19:22

Re: Wat doe jij 's avonds?

Volgende keer terugkomen onder de forumnaam eczeem, is mijn advies.
R. 2013
D. 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2022 19:24

Re: Wat doe jij 's avonds?

There's a fungus among us!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mei 2022 19:33

Re: Wat doe jij 's avonds?

Sadie schreef:
Pitty schreef:Hier sla jij echt compleet de plank mis Sadie. Er zijn heel veel mensen, laten we ze de ambachtslieden noemen, de schilder, loodgieter, de kraanmachinist die gewoon zes dagen per week werken om uberhaupt rond te kunnen komen. Net deze week op het nieuws dat er steeds meer mensen aankloppen bij de voedselbank en die gewoon meer dan fulltime werken maar gewoon niet rond kunnen komen met de stijgende prijzen.

En als we het nu toch hierover hebben: nee, deze mannen (het zijn voornamelijk mannen namelijk) kunnen dus niet altijd hun kinderen naar school brengen bijvoorbeeld. De metselaar staat namelijk voor 07:00 uur 's ochtends al op de bouwplaats te werken. Bij anderen ziet het leven er anders uit en het je bent bevoorrecht dat het allemaal bij jullie zo vlekkeloos, zonder financiele zorgen, verloopt. En dan is het een voorrecht om minder te kunnen werken.

Die metselaar begint om 7 uur, maar zijn werkdag eindigt al om een uur om 3/half 4, dus hij kan prima boodschappen doen, schoonmaken, opruimen, eten maken en dan zijn kind ophalen. Eigenlijk net zoals vrouwen dat doen die vroeg met werken beginnen.

Je hoeft echt geen afwezige vader te zijn omdat je vroeg begint met werken.


je hebt zeker geen bouwvakkers in je omgeving. Mijn man werkt in de bouw als voorman begint om 7 uur werkt tot 16. Gaat om 5.30 van huis en is rond 17.30 weer thuis.Dus nee hij heeft dan geen tijd om dan nog boodschappen te halen. Als hij thuis komt heb ik het eten klaar zo dat hij tijd heeft met onze zoon.
Afbeelding
<<

Anoniem330

Bericht 13 Mei 2022 19:34

Re: Wat doe jij 's avonds?

Marin schreef:
Tabbie schreef:Overigens heeft het totaal niets te maken met opleidingsniveau! Want juist hoger opgeleid zou je meer analyserend zijn en van alle kanten iets willen benaderen. Deze persoon doet dat niet. Het is daar zwart-wit en als ik alles naast elkaar zou leggen dan zitten er flinke inconsistenties in het verhaal. Ik zeg faker.


Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Ze is overduidelijk fake maar waarschijnlijk gewoon een betere versie van haar matige zelf. Ze gaat vanzelf wel weer een keer weg. Het is een beetje zoals mijn vervelende uitslag op m'n benen en voeten, je kunt er niet zoveel aan doen, het sluimert altijd en eens in de zoveel tijd laait het op.

Hahaha, heel goede vergelijking.

Met doodsteek bedoel ik ook al meer dat het forum al een hele lange tijd rustig is. Op veel topics komt amper nog reactie en op specifiekere vragen hoef je al helemaal niet echt antwoord(en) meer te verwachten. Als er dan weer wat levendigheid is (want de onderwerpen en geopende topics zijn best leuk de laatste tijd, o.a. door de uitslag) wat zo verpest wordt, dan is het misschien voor verschillende mensen de druppel om afstand te nemen en misschien zelfs helemaal weg te blijven.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Mei 2022 20:38

Re: Wat doe jij 's avonds?

We kunnen er ook gewoon met z'n allen voor kiezen niet meer op haar/hem/het te reageren hè.

De onderwerpen die aangesneden worden zijn zeker interessant. Haar opmerkingen echter totaal niet. Ik kies er dus ook bewust voor überhaupt niet meer op haar te reageren, want je komt toch geen steek verder. Zonde van de energie.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem327

Bericht 13 Mei 2022 22:40

Re: Wat doe jij 's avonds?

sarah1985 schreef:
Sadie schreef:Die metselaar begint om 7 uur, maar zijn werkdag eindigt al om een uur om 3/half 4, dus hij kan prima boodschappen doen, schoonmaken, opruimen, eten maken en dan zijn kind ophalen. Eigenlijk net zoals vrouwen dat doen die vroeg met werken beginnen.

Je hoeft echt geen afwezige vader te zijn omdat je vroeg begint met werken.


je hebt zeker geen bouwvakkers in je omgeving. Mijn man werkt in de bouw als voorman begint om 7 uur werkt tot 16. Gaat om 5.30 van huis en is rond 17.30 weer thuis.Dus nee hij heeft dan geen tijd om dan nog boodschappen te halen. Als hij thuis komt heb ik het eten klaar zo dat hij tijd heeft met onze zoon.

Jij liever dan ik.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 23 Jul 2019 12:11

Bericht 13 Mei 2022 23:20

Re: Wat doe jij 's avonds?

Sadie schreef:
sarah1985 schreef:
je hebt zeker geen bouwvakkers in je omgeving. Mijn man werkt in de bouw als voorman begint om 7 uur werkt tot 16. Gaat om 5.30 van huis en is rond 17.30 weer thuis.Dus nee hij heeft dan geen tijd om dan nog boodschappen te halen. Als hij thuis komt heb ik het eten klaar zo dat hij tijd heeft met onze zoon.

Jij liever dan ik.


Weer zo een totaal nutteloze steek naar iemand. Respectloos.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Mei 2022 07:06

Re: Wat doe jij 's avonds?

Luisa schreef:Ik wou serieus in dit topic reageren, maar dat zal ik achterwege laten.

Ben ik de enige die vindt dat het forum erg verziekt wordt met al die domme reacties? Ik snap dat jullie Sadie irritant/drammerig of wat dan ook vinden, maar dit helpt niet toch?

Ik ben er in elk geval voor nu wel weer klaar mee. Sneu gedoe.


Vind ik ook. Echt heel flauw en het slaat nergens op.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Mei 2022 08:00

Re: Wat doe jij 's avonds?

Joh, ik ben hier toch allang weer mee gestopt.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 14 Mei 2022 08:19

Re: Wat doe jij 's avonds?

Ja klopt. Ik reageerde op het bericht van Luisa, en zag later pas dat dat van 2 dagen geleden was. Ik vond het gewoon een beetje pijnlijk om te lezen allemaal, al dat cynisme.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 16 Mei 2022 18:28

Re: Wat doe jij 's avonds?

Na het avondeten, (zo rond 17.30) nog snel wat op de pc kijken en indien nodig, schrijven.
Dan, samen met broer nog wat tv kijken, en dan hem in bed leggen. De tijd is al naargelang hoe broer zich voelt. (M.S. patiënt). Dan nog de nachtwacht bijbrieven (komt tegen 22.00 uur)
Drinkglas, lepel voor medicatie met bijhorend schoteltje klaarzetten voor de volgende dag.
Naargelang welke nachtwacht er is, tv uitzetten, en lichten uitdoen.
Tegen 23.00 uur rijd ik dan naar mij thuis.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Leila

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 19 Sep 2022 13:26

Bericht 19 Sep 2022 15:34

Re: Wat doe jij 's avonds?

Op een doordeweekse avond kijk ik meestal tv
1x per week naar de sportvereniging
In mn dagboek schrijven
foto albums maken
in huis schoonmaken
borreltje drinken en gewoon wat kletsen met hubby

ik ga meestal 23.30u naar bed.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 26 Sep 2022 12:07

Re: Wat doe jij 's avonds?

Ik doe zo min mogelijk. Meestal ga ik rond 12 uur naar bed.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers