Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Festivals en concerten vragenlijst

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Sep 2022 19:36

Festivals en concerten vragenlijst

Omdat ik het zelf altijd leuk vind om in te vullen en ook om te lezen van anderen hierbij een vragenlijstje!

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
Wat vond je het leukste festival?
Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
(De volgende vragen gaan dus over 'gewone' concerten en niet over festivals 😉)
Welke concerten heb je bezocht?
Wat vond je het mooiste concert?
Wat vond je het slechtste concert?
Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert?
Wat vond je de leukste venue?
Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Sep 2022 20:12

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
***concert at sea, Spoorpark live, bevrijdingsfestival, vast nog meer kleinere festivals die ik mij zo even niet kan herinneren. Ik ben alleen niet van de grote festivals als Pinkpop of Lowlands***
Wat vond je het leukste festival?
***concert at sea is altijd gezellig***
Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
***Chef Special unplugged is mij het meest bijgebleven***
Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
***Central Park of Zand***
(De volgende vragen gaan dus over 'gewone' concerten en niet over festivals 😉)
Welke concerten heb je bezocht?
***best veel, de tofste en meest recente zijn: Adele, Ed Sheeran, Taylor Hawkins memorial concert, Kensington***
Wat vond je het mooiste concert? ***ik ben bij zo veel concerten geweest die allemaal mooi/leuk/goed waren dat ik er niet perse eentje kan kiezen. Adele was heel vet, vooral omdat het zo moeilijk was om aan een kaartje te komen, Taylor Hawkins memorial was fantastisch omdat er zo veel verschillende artiesten waren en het echt een once-in-a-lifetime experience was***
Wat vond je het slechtste concert? ***eigenlijk vind ik over het algemeen concerten altijd erg leuk, maar qua geluid ben ik geen fan van stadions. Kaartjes voor de arena koop ik al per definitie niet meer en eigenlijk waren Wembley en Koning Boudewijn stadion niet heel veel beter. Dus stadions probeer ik zo veel mogelijk over te slaan. Maar waar ik echt een hekel aan heb is als de muzikanten ongeïnteresseerd op het podium staan. Zolang zijn er plezier in hebben, heb ik er plezier in om er naar te kijken en luisteren. Maar als dat niet het geval is dan zou ik het als slecht kunnen bestempelen. ****
Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert? ***Taylor Hawkins memorial concert***
Wat vond je de leukste venue? ***Ziggodome is favoriet ***
Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje? ***Michael Jackson, maar dat wordt heel moeilijk. Keane, Rag 'n bone man, Spice girls***
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 25 Sep 2022 21:02

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Ik zal zelf ook even invullen! Ik weet niet meer alle jaartallen en aantallen en zo en ben te lui om alles op te zoeken.

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
Pinkpop, Lowlands, Appelpop, Torenpop toen dat ooit nog bestond 😅, Zomerparkfeesten, Bevrijdingsfestival Wageningen, London Calling, Southern Roots Heerlen, Rockin' Park, The music in my head, Main Square festival Arras (Frankrijk). Ik denk dat dat het was.
Wat vond je het leukste festival?
Ze hebben allemaal wel hun charme maar ik vind Pinkpop altijd weer leuk (keer of 8 geweest). Arras was qua locatie fantastisch en gewoon ook erg leuk zo in het buitenland (niet echt een festival waar veel Nederlanders komen dus ook dat was erg leuk eraan).
Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
Tsja dat vind ik een moeilijke vraag van mezelf haha. Maar dan ga ik nu voor:
- Bush op Appelpop. Ik was een beetje sceptisch want had het beeld dat ze niet zo goed waren live, maar het was toch een beetje jeugdsentiment en we gingen sowieso elk jaar naar Appelpop, dus prima. Maar wow wat een show, echt genoten. We denken er nog vaak aan terug.
- Sterophonics op Pinkpop 2003. Ik was groot fan dus fantastisch om ze een keer live te kunnen zien. Daarna nog vaak gezien maar zo'n eerste keer op een groot festival blijft toch bijzonder dan.
- Jarrod Dickenson op Southern Roots. Zijn optredens zijn sowieso altijd bijzonder en genieten, maar dit was zo prachtig kleinschalig en een fantastische locatie, beetje magisch was het.
Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
Ik heb niet echt een wens daarvoor, het ligt voor mij echt aan de line-up.
(De volgende vragen gaan dus over 'gewone' concerten en niet over festivals 😉)
Welke concerten heb je bezocht?
(Heel veel bands heb ik meerdere keren gezien, maar niet zo'n zin om dat er overal bij te gaan zetten haha)
Stereophonics, Ash, Manic Street Preachers, Jarrod Dickenson, The white buffalo, The war on drugs, Nick Cave and the bad seeds, Pearl Jam, Eddie Vedder solo, Noel Gallagher's high flying birds, Puggy, Gem, Saybia, Das pop, Bush, Placebo, Editors, The Killers, Crowded House, Blaudzun, Tim Knol. Ik ben vast heel wat vergeten maar ik kan even niet meer bedenken.
Wat vond je het mooiste concert?
Ik kan eigenlijk echt niet kiezen. Maar ik ben laatst bij Blaudzun in samenwerking met Scapino Ballet geweest en dat was wel echt prachtig. Maar dat was dus niet zo zeer het concert wat het mooiste was, maar de hele combi van live muziek, dans, sfeer en locatie.
Wat vond je het slechtste concert?
Bij The Killers was het geluid heel slecht. Meer weet ik er ook niet meer van eigenlijk. Dus dat was wel jammer.
Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert?
Nou hier kan ik ook niet kiezen. Maar wat ik in ieder geval heel bijzonder vond was Tim Knol want dat was een corona concert. Iedereen zat in groepjes van 2 aan tafeltjes. Er mocht bijna niemand de zaal in en je moest blijven zitten. Allemaal heel streng dus maar het concert was juist heel fijn, gezellig en intiem. En het symboliseert natuurlijk die tijd, zoiets maak je hopelijk niet meer mee.
Wat vond je de leukste venue? Carré is wel bijzonder altijd. Verder vind ik Paradiso altijd leuk. Alleen jammer dat Amsterdam erg ver is voor ons tegenwoordig, we gaan liever naar Duitsland dan, wat ook heel leuk is trouwens want dan kom je nog eens ergens. 013 heeft ook wel wat vind ik en daar kun je het altijd goed zien. Ik ga ook graag naar Grenswerk want dan kunnen we op de fiets!
Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje?
Ik heb niet echt een bijzondere verlanglijst momenteel, alle artiesten die ik graag wilde zien heb ik ook wel gezien denk ik. Er zijn er wel genoeg die ik graag nog eens zou zien overigens. En wat kleinschaliger, maar over een tijdje treed Haevn op in het theater hier in de stad en daar wil ik graag heen.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 26 Sep 2022 11:41, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Sep 2022 07:20

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
Echt festival alleen Lowlands denk ik. Ooit lang geleden (2004?) met Derpy samen.
Ja en North Sea Jazz vroeger met m'n familie.

Wat vond je het leukste festival?
Nou Lowlands dus.


Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
Ehn ik vond toen Belle and Sebastian heel tof. En ik kan me een beetje ska bandje herinneren... Niet heel overtuigend he haha.
Bij NSJ heb ik een keer vooraan gestaan bij Joss Stone, dat was wel een goed concert.

Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
Weet ik niet echt. Ben niet zo'n festival ganger geloof ik.


(De volgende vragen gaan dus over 'gewone' concerten en niet over festivals 😉)

Welke concerten heb je bezocht?
Oef echt zo veel. Als student bijna één a twee keer per maand wel een concert. Veel in Engeland maar ook in Nederland, veel kleine dingen in Paradiso (zelfs de kleine zaal) maar ook grotere concerten zoals de Peppers meerdere keren, Editors, eh ja jeetje.
Ik weet heel veel gewoon niet meer omdat ik m'n playlists van m'n ipod uit die tijd kwijt ben. Ik denk dat er zoveel artiesten zijn waar ik van zou denken oh ja!


Wat vond je het mooiste concert?
Ik vond het concert van eels heel tof toen m'n zus en ik op 't podium zaten bij het toegift en we een slokje whisky van E kregen.
En Feist in Paradiso was magisch mooi. Denk ik nog wel aan terug.
Naar Londen vliegen voor Maroon 5 voordat dat populair werd.
En wat van die Britpop concerten in Engeland die goeie feestjes waren.
Staan praten met Rufus Wainwright bij een concert.


Wat vond je het slechtste concert?
Weet ik zo niet.

Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert?
Nou eigenlijk hierboven wel omschreven.

Wat vond je de leukste venue?
Ik vind tegenwoordig Caprera altijd heel erg fijn. Buitenlucht, bijzonder sfeertje.

Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje?
Hele lange tijd was dat Jack Johnson maar die heb ik intussen paar jaar geleden gezien bij Paleis Soestdijk.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Sep 2022 11:08

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Poeh, ik moet erg diep in m'n geheugen graven voor sommige vragen, denk dat ik van alles vergeet. Maar wel leuk om een opsomming te maken!

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
Rockin'Park, Lowlands, DeBeschaving, Zwarte Cross (>10 x), Sziget, Pinkpop, Rock Werchter, Central Park, zelfs Sensation White ooit één keer (niks voor mij), De Parade, Parkpop, Schollenpop en ik vergeet er vast nog wat.
Wat vond je het leukste festival?
Zwarte Cross is gewoon geniaal, je kijkt je ogen uit daar, een festival met heel veel humor. En DeBeschaving (bij de botanische tuinen op de Uithof in Utrecht) was altijd een heel relaxed festival, fijne sfeer. Maar Rock Werchter is ook strak georganiseerd.
Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
Dat zou ik echt niet weten, zijn er zo ontzettend veel. Dan ga ik maar voor het meest recente: Red Hot Chili Peppers op Rock Werchter afgelopen zomer.
Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
Er staat niet echt meer iets op m'n bucket list geloof ik.
(De volgende vragen gaan dus over 'gewone' concerten en niet over festivals 😉)
Welke concerten heb je bezocht?
Heb je even? Red Hot Chili Peppers, Muse, Coldplay, Snow Patrol, Elton John, De Staat, Milow, Diggy Dex, A Balladeer, Bear's Den, Haevn, The Opposites, Typhoon, Bootleg Beatles, Andy Burrows, Live (en los daarvan ook Ed Kowalczyk), Jonathan Jeremiah, Robbie Williams, Álvaro Soler, K3, Lifehouse, Jeugd van Tegenwoordig, Jett Rebel, Golden Earring en ik denk nog wel meer.
Wat vond je het mooiste concert?
Waar ik enórm van genoten heb is Diggy Dex vorig jaar in Tivoli, nadat we zo lang niks hadden kunnen doen. Echt een ontlading was dat toen, heerlijk! En verder sowieso de shows van mijn favo bands, maar ook de kleine concertjes vind ik altijd fijn. Eigenlijk nog wel fijner tegenwoordig.
Wat vond je het slechtste concert?
Geen idee, ik vind een concert niet zo snel slecht geloof ik.
Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert?
Dat zijn er zo veel geweest, elk op een eigen manier.
Wat vond je de leukste venue?
Ik ben onlangs voor het eerst in Caprera geweest (ook naar Diggy Dex) en dat was erg leuk. Maar het Paard van Troje vond ik ook altijd tof en Tivoli vind ik ook prettig.
Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje?
Ik heb nog de nodige concerten op de planning, o.a. Stromae en The Offspring. Verder zou ik Foo Fighters en Metallica nog weleens live willen zien. Oh en Melissa Etheridge.
Laatst gewijzigd door Bliss op 26 Sep 2022 20:59, in totaal 2 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 26 Sep 2022 12:55

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Welke festivals heb jij weleens bezocht? Geen
Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken? Geen

Welke concerten bezocht: Te veel om op te noemen eigenlijk. Vroeger ging ik naar iedereen die een beetje zong haha.
Mooiste concert: Ik vond veel concerten gaaf, kleinschalig, grootschalig, van Nederlandstalig tot rock. Michael Jackson is wel memorabel natuurlijk.
Slechtste concert: Eminem. Kwam ontzettend laat aankakken en was ook snel weer weg. Wat een aanfluiting zeg.
Meest bijzondere/ memorabele concert: Ik heb ooit Lady Gaga gezien in het voorprogramma van de Pussycat Dolls. Ik kende haar toen helemaal nog niet maar ze was zo veel beter dan de hoofdact waar iedereen eigenlijk voor kwam haha, heel erg :palm:
Leukste venue: Ik vind in de buitenlucht erg leuk. Hoe dichterbij huis, hoe beter. Ik heb verder geen voorkeur.
Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje? Als het ooit lukt, ga er niet van uit, Adele
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Sep 2022 13:38

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
12x Lowlands, Appelpop, meerdere keren Werfpop, Thuishaven en Valtifest.

Wat vond je het leukste festival?
Lowlands 😅

Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
Poeh, dat zijn er wel meer dan 3, maar goed, mijn top 3 bestaat uit Sigur Rós op LL16, Oscar and the Wolf LL22 en Spinvis LL2018. Oh en eigenlijk Goldband afgelopen Appelpop. Onze dochters hun eerste festival en ze wilden zó graag Goldband zien en gingen helemaal uit hun dak 🫶🏻

Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
Glastonbury


Welke concerten heb je bezocht?
Een heleboel, echt teveel om op te noemen maar in ieder geval, van Backstreet Boys tot 2 Unlimited, Alicia Keys en Kane tot Editors, Elbow, Coldplay, Tame impala, Spinvis, Sigur Ros, Bell X1, Lisa Hannigan, John Smith, Vampire Weekend, Jamie Woon, Xavier Rudd… en afgelopen weekend nog de Dijk.

Wat vond je het mooiste concert?
Het eerste waar ik aan denk is Sigur Ros in de HMH. Dat was zó sferisch, alsof je midden in een sprookje stond. Heel magisch met allemaal mini gedimde lichtjes, als vuurvliegjes. Heel kloppend bij de muziek in ieder geval.
Maar eigenlijk vind ik bijna alle concerten heel mooi, om allerlei verschillende redenen.

Wat vond je het slechtste concert?
Robbie Williams. Hij was zo stoned als een garnaal en heeft de hele avond staan vloeken op het podium en zong super vals.

Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert?
Ook weer een lastige. Het zijn er denk ik 2. De meest toffe was Bell X1 in hun thuisstad Dublin. Heb ze meerdere keren in Paradiso gezien maar hier zijn ze niet zo bekend en dus kennen weinig mensen hun liedjes. Daarnaast wordt er in NL vaak door concerten heen gekletst. In Dublin zijn ze super groot en vierden ze hun 20-jarig bestaan. In een afgeladen zaal werd er niet gekletst, maar voluit meegezongen.

De andere is de een na laatste keer dat we John Smith zagen in de Vondelkerk in Amsterdam. Mijn man had op Twitter hem getagd iets gezegd als: ik zit in de zaal met mijn vrouw te wachten tot je begint, zou tof zijn als je Forever to the end speelt #weddingsong.
Hij kwam met z’n gitaar het podium op, speelt 2 nummers voor hij ook maar iets zegt. En wat ie zei was; ik heb een fout gemaakt. Ik heb vlak voor ik op ging nog op m’n telefoon gekeken en zag toen een berichtje van een dude die met z’n vrouw hier is en nu ga ik dus een liedje spelen die ik al 6 jaar niet meer gedaan heb dus eh, waar zitten jullie? Ik verwacht dat jullie meezingen als ik de tekst niet meer weet 😅
Ik kon dus amper meer zingen want zat alleen maar te huilen. Naderhand hebben we een hele tijd met hem zitten kletsen en een biertje gedronken.

Wat vond je de leukste venue?
Paradiso blijft favoriet. Ook hun andere locaties zoals de Vondelkerk en Amstelkerk.

Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje?
Dermot Kennedy (wel al eens op Lowlands gezien maar sindsdien zou ik hem heel graag nog eens zien), Harry Styles lijkt me ook echt tof en verder vooral artiesten die ik al eens eerder heb zien spelen nog eens zien.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 27 Sep 2022 16:09

Re: Festivals en concerten vragenlijst

Welke festivals heb jij weleens bezocht?
10x Lowlands, Pinkpop een paar losse dagen, Paaspop, Festyland, Op den Toffel, foute 90/happy hardcore festivals

Wat vond je het leukste festival?
Lowlands, anders was ik er wel niet 10x naar toegegaan. Voordeel van Lowlands vond ik dat bijna alles podiums in tenten waren en je dus niet vol in de zon staat.

Wat zijn de 3 leukste/mooiste/meest bijzondere festivaloptredens die je ooit hebt gezien?
1. The Prodigy (gok LL'09), het voorste vak was toen zo vol dat er mensen met bosjes flauwvielen omdat het zo benauwd was. Ook ik had uitdrogingsverschijnselen, rimpels op mijn vingertoppen. Het optreden was erg gaaf en nu Keith er niet meer is extra bijzonder uiteraard.
2. Spinvis (LL'12), ik heb vaak Spinvis gezien. Ook in kleine zaaltjes maar dit was een van beste optredens! De versie van Kom terug op het einde van het optreden is zo sterk. Zie:
(en ik zie mijzelf daar op de rug soms.. lol.)
3. Elbow (LL'08), precies toen ze echt doorbraken. Ik stond destijds met een groep Coldplayfans (van een forum) op de camping en die zeiden. Je moet echt naar Elbow gaan. Ik er naar toe zonder dat ik wat van ze kende en ik was meteen verkocht. Ik stond hier helemaal vooraan bij en uiteraard ook te zwaaien met een vlaggetje.

4. White Lies (LL'008), letterlijk hun eerste optreden in Nederland op het kleinste podium (Charlie) van Lowlands. Een jaar later stonden ze in de Alpha. Bij de Charlie kon je ze van nog dichterbij zien dan bij de Alpha en ze speelden destijds ongeveer heel hun eerste album. Zo gaaf dat ik daar bij was!

Welk festival waar je nog nooit bent geweest zou je graag eens bezoeken?
Glastonbury, als ik die beelden op de BBC zie van het piramidehoofdpodium en die vele vlaggen in het publiek lijkt mij dat erg gaaf om een keertje daar bij te zijn. Zo gaaf overigens dat de BBC elke editie wel hele optredens uitzenden.

Welke concerten heb je bezocht?
Heel veel: Meerdere keren, Radiohead, Coldplay, Muse, Spinvis, Rowwen Heze
Een keer: Moby, Red hot chili peppers en een hele boel minder bekende bandjes zoals Infadels, The Veils etc..

Wat vond je het mooiste concert?
Radiohead in het Westerpark. Ze speelden toen niet eens Paranoid Android, maar dat heb ik niet eens gemist en het was heel bijzonder dat ze A wolf at the door deden. Dat nummer spelen ze namelijk bijna nooit live en is bijna rapachtig.

Wat vond je het slechtste concert?
Op een festival: The Streets, stonden te zuipen op het podium en waren ladderzat...
Optreden: Lastig, ik denk The red hot chili peppers op de Gofferweide, maar dat kwam meer door de regen denk dan het optreden. Weet er vrij weinig meer van namelijk.

Wat vond je het meest bijzondere/memorabele concert?
Optredens van bands die niet meer bestaan of waarvan leden zijn overleden, dat waren wel veelal festivaloptredens zoals Foo Fighters, White Stripes, The Prodigy, Linkin Park. Allemaal zeer bijzonder.

Qua concerten: Moby in de 013 in Tilburg, want Moby heeft sindsdien niet meer opgetreden in Nederland volgens mij. Hij treedt nog maar zelden op in Europa. Ik stond ook nog vrij dichtbij het podium en heb genoten van zijn optreden destijds.

Wat vond je de leukste venue?
De oude Doornroosje. Wellicht niet de beste qua geluid, maar wat een intiem zaaltje was dat met een specifieke sfeer. Parkeren kon je er gratis in de wijk tegenover de doorgaande weg. Ook garderobe was gratis en met studentenkaart had ik lang (ook toen ik student af was) korting op de verschillende optredens.

Welk concert/welke artiest staat nog op je verlanglijstje?
Niet heel veel meer. Ik zou Tame Impala (ja, gemist want ik kwam er te laat achter dat ie optrad) en met name de Gorillaz nog wel willen zien. De meeste bands die ik graag een keer zou willen zien heb ik ondertussen al gehad en deze 2 staan niet heel hoog op mijn verlanglijstje dus als ik ze niet zie is het niet erg.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers