Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben verliefd op een andere jongen

<<

Bonbonnetje

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 24 Sep 2022 07:59

Bericht 24 Sep 2022 08:39

Ik ben verliefd op een andere jongen

Hi allemaal,

Ik moet mijn verhaal even kwijt en wellicht dat wat reacties van mensen die er vanaf staan me op andere visies brengt.

Ik ben 27 en ben al 5 jaar samen met mijn vriend. Super lieve jongen, doet alles voor me. Hij kent me door en door en hij is ontzettend zorgzaam. We wonen samen met onze hond. Wij zijn bij elkaar gekomen door eerst een goede vriendschap. Ik had toen een relatie met een narcistische jongen, waar hij mij eigenlijk uit heeft gesleept. Ik was op dat moment heel onzeker, bang en wantrouwend. Ik vond mezelf niet mooi toen en was eigenlijk een gesloten boek. Mede ook door andere niet leuke gebeurtenissen in het verleden. We zijn best snel bij elkaar gekomen als koppel en samen gaan wonen en alles was leuk samen, ook de seks was toen zeker niet verkeerd. In december hebben wij besloten voor een kindje te willen gaan, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.

Nu gaat het de laatste maanden eigenlijk niet zo lekker tussen ons. Ze zeggen wel een dat als je stopt met de pil je libido stijgt, maar bij mij is het precies het tegenovergestelde. Ik heb nauwelijks meer zin in seks, en om eerlijk te zijn merk ik dat dat komt door mijn vriend. Ik denk namelijk wel aan seks met een ander. Ik merk dat ik niet meer warm of koud wordt van mijn vriend, en dat ik 9 van de 10 keer seks met hem heb omdat ik het anders sneu vind voor hem. Mijn vriend is oké tijdens de seks, maar het is echt binnen 2 min afgelopen. Ook vind ik zijn voorspel echt verschrikkelijk, en heb ik steeds minder zin om met hem te zoenen. Ik vind het echt beschamend dat ik het moet zeggen. En ja ik heb hem al gehint op hoe het anders moet en gezegd dat ik meer spanning wil. Heb ook gezegd dat we misschien wat tussen pozen tijdens de seks moeten doen zodat hij niet zo snel komt, maar hij kan zijn orgasme gewoon niet controleren ofzo..

Nu ben ik sinds een jaar hier op de plaatselijke hockeyclub ingeschreven. Ik merkte dat ik iets voor mezelf nodig had, omdat wij eigenlijk elke dag samen thuis waren en veel samen deden. Ook merkte ik dat ik soms zijn enorme aandacht naar mij wilde ontvluchten. Op de club is er een soort van wereld voor me open gegaan. Ik leerde gezellige mensen kennen, was bij de hockeyfeestjes. Iedereen kon daar goed met elkaar opschieten en ik voelde me echt even vrij. Het eerste jaar kwam ik meteen in een team waar ik kampioen mee ben geworden en hadden we, samen met een ander heren team een feest georganiseerd. Op dat feest raakte ik al vrij vroeg aan de praat met een jongen van 20. Het klikte enorm en aan het einde van de avond wilde hij me zoenen. Hoe graag ik op dat moment ook een soort van vrijgezelle meid van 18 wilde spelen en even lomp gezegd hem op zijn mond wilde pakken, heb ik het afgewezen en gezegd dat ik een vriend heb. Hij begreep het, ook al vond hij het jammer, want hij vond me een leuke meid.

Mijn vriend heb ik verteld van die jongen. We hadden elkaar toegevoegd op snapchat dus hij zou sowieso te zien krijgen dat ik met een jongen snapte. Niet dat hij me wilde zoenen, maar wel dat ik hem had leren kennen. Mijn vriend raakte meteen in grote paniek. Bang dat hij me kwijt raakte, want "zo waren wij ook bij elkaar gekomen". Hij was bang dat ik die jongen leuk zou vinden, en hij wilde niet dat ik bevriend werd met een jongen die hij niet kende. Ik schrok compleet van zijn reactie. Waarom mocht ik geen jongen leren kennen? Dat mijn vriend zo over deze jongen deed was voor mij een reden dat ik nog afstandelijker begon te doen naar mijn vriend. Van af en toe snappen met die jongen ging het op gegeven moment naar elke dag. Ik vertelde hem als ik ruzie had met mijn vriend, hij steunde me en begreep me. We hebben elkaar 2 maanden niet gezien omdat het seizoen afgelopen was, maar we waren (vriendschappelijk nog in mijn ogen) erg naar elkaar toe getrokken. Met mijn vriend had ik bijna wekelijks wel ruzie om deze jongen. Dan stuurde hij een keer een hartjes ogen smiley na een snap van mij, en ging mijn vriend weer tekeer.

Sinds een paar weken is het seizoen weer begonnen en heb ik die jongen ook weer gezien. Ik zal het verhaal even inkorten: we zijn elkaar iets meer dan vriendschappelijk leuk gaan vinden. Ik merk zelfs dat ik verliefd op hem ben. Hij zegt het ook op mij te zijn maar we weten beiden niet zo goed hoe en wat. Hij studeert net in een andere stad en ik werk fulltime (en woon tenslotte nog met mijn vriend nu). We hebben een keer heel openlijk samen gesproken over of het überhaupt tussen ons wel zou werken, Maarja dat weet je toch niet. Onze gesprekken snachts zijn soms iets uit de hand gelopen qua intimiteit. Het komt er in ieder geval op neer dat we naar elkaar verlangen en eindelijk ook opgewonden worden van elkaar. We hebben niet gezoend, dat houd ik elke keer tegen als ik hem zie. Maar de spanning tussen ons wordt zo hoog dat ik me afvraag hoe lang we het nog kunnen tegenhouden. Een keer na de training op vrijdag hebben we met een groep nog wat gedronken. Daarna liepen we samen naar mijn auto en hebben we nog even geknuffeld. Dat voelde zo goed, maar we moesten ons zo inhouden om niet meer te doen dan dat.

Nu ben ik compleet in de war en ik weet eindelijk niet wat ik nu voel of wil. Ik weet wel, dat ik mijn vriend compleet aan het belazeren ben, en dat ik waarschijnlijk wel een aantal negatieve reacties hierop ga krijgen. Ja ik weet het. Ik schaam mezelf kapot.

Aan de ene kant wil ik mijn vriend niet kwijt. We hebben samen een leven opgebouwd, vriendenkringen. Die ga ik kwijtraken als ik voor mezelf kies en we uit elkaar gaan. Dan nog alle meubels die we samen gekocht hebben, de hond etc etc. Ga ik dat allemaal opgeven voor een misschien wel korte fling?

En dan die jongen. We vinden elkaar geweldig en aan onze spannende intieme gesprekken snachts. heb ik het gevoel dat die jongen precies is wat ik op seksueel gebied zoek. En ik vind seks heel belangrijk. Zou ik nog een leven lang met mijn vriend zulke onbevredigende seks kunnen hebben? Maar deze jongen is 20 en studeert. Heeft een druk leven en misschien passen we wel helemaal niet bij elkaar en in elkaars leven. Daarnaast, ik wil kinderen en dat doe ik niet met een jongen van 20... Met mijn vriend wil ik graag kinderen, maar die seks.... ik weet niet of ik dat nog wel wil..

Laat de reacties van hoe slecht ik bezig ben maar komen. Ik weet het maar al te goed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Sep 2022 09:00

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Gelukkig weet je het al van jezelf..

Maar eerlijk: je blazer je vriend al vanaf het eerste moment. En dan ben je ook nog verbaasd/chago geweest over het feit dat je vriend liever niet wilde dat je contact had met deze jongen vanaf dag 1. Uiteindelijk had je vriend dik gelijk. En snap ik zijn reactie ook.

Ik geloof niet dat je om zijn reactie meer afstand van je vriend heb genomen. Je hebt gewoon die aandacht die je bij je vriend wegnam gegeven aan een andere jongen. De kans van slapen met die jongen: 1 procent misschien.

De vraag is vooral: wil je jouw relatie opgeven voor 1 avond bangen met een ander?

Want ik weet uit ervaring dat seksuele spanning en opgewonden intieme gesprekken niet direct leiden tot ook geweldige seks. Uut opwinding kan die jongen binnen 1 minuut al klaarkomen bijvoorbeeld.

Kortom, romantiseer het niet. Verder ben je gewoon al aan het vreemdgaan. Misschien kan je beter je vriend voor je laten kiezen.
<<

Bonbonnetje

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 24 Sep 2022 07:59

Bericht 24 Sep 2022 09:30

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Eens, ik begrijp zijn reactie achteraf ook. Hij heeft wellicht al voor mij gevoeld dat het foute boel was. In mijn beleving was het toen nog vriendschap.

Of dat de reden is dat ik afstand van mijn vriend neem weet ik niet. Ik denk dat ik meer afstand neem omdat ik met mijn gevoelens in de knoop zit en niet het gevoel heb dat ik de tijd en rust heb om hierover na te denken. Ik ben nooit echt even alleen om te relativeren. Plus als er dan iemand de hele tijd aan je wil zitten en je zegt hoe mooi hij je vind dan raak ik daar kriebelig van..

Of ik mijn relatie wil opgeven voor 1 nacht met een ander. Natuurlijk niet. Anders had ik die nacht wellicht allang met hem beleefd als het me allemaal niet zo boeide. Maar ik wil mijn vriend ook niet kwijt.

Het is meer dat ik besef dat er dingen niet lekker zaten in mijn relatie die ik misschien onbewust heb weggewuifd wat ik nu ineens helder zie. En ja daar heeft die jongen wellicht bij geholpen. En misschien weet ik diep van binnen wel dat het met die jongen inderdaad niks zal of kan worden. Maar tegelijkertijd bekruipt me ook een benauwd gevoel om nog zoveel jaren met mijn vriend onbevredigende seks te hebben.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 23:46

Bericht 24 Sep 2022 09:37

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Ik lees hier vooral dat je seksuele spanning mist bij je vriend, maar zie niet zo zeer in hoeverre jij dat probeert te veranderen. Je zoekt het probleem heel erg bij hem, maar seks doe je samen. Weet hij dat je ontevreden bent, hebben jullie er wel eens over gepraat over wat je mist en wat je anders zou willen. En geef je hem ook duidelijke aanwijzingen wat jij fijn vind. Hinten op dat het anders moet is niet bepaald duidelijk dat je volledig ontevreden bent. Als ik jou was zou ik proberen daarin de oplossing te zoeken als je echt verder wilt met je vriend. En verder zou ik de kinderwens maar even on hold zetten en eerst maar aan je relatie werken.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 24 Sep 2022 22:42

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Wellicht helpen verschillende standjes en tempowisselingen of maakt dat geen verschil bij hem?

Overigens zou ik niet snel een partner verlaten als de seks minder is en de rest wel goed is in de relatie.

Je hebt het trouwens over voorspel, maar je hebt ook naspel. Ik bedoel stel hij is al gekomen dan kan hij je toch nog wel een handje helpen richting jouw hoogtepunt of doet hij dan niets meer? Daar zou ik met hem over praten.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 25 Sep 2022 12:33

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Het klinkt alsof je geen toekomst ziet met de jongen van 20 maar nog wel met je vriend. Mits de seks beter wordt.
Mijn advies is dan ook om meteen te stoppen met dat ''flirtgedrag'' richting die jongen maar dat je je gaat richten op je relatie en het initiatief neemt om samen met je vriend jullie seksleven te verbeteren.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 25 Sep 2022 15:56

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Je bent al aan het vreemdgaan, dus wees duidelijk naar je vriend. Zijn onderbuikgevoel is er niet voor niks.

Als je een relatie hebt zou je moeten kunnen uitspreken dat de sex voor jou niet voldoende is. Het voor je houden en dan maar naar een ander gaan, is dat echt de oplossing? Voor hetzelfde geld is het bij deze jongen net zo. Je verandert pas echt iets als je er samen over gaat praten.
<<

JustMe2010

Noob

Berichten: 10

Geregistreerd: 19 Okt 2022 07:22

Bericht 19 Okt 2022 07:34

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Hoi Bonbonnetje, ik ga nu iets zeggen wat je misschien niet leuk vindt. Mijn bedoeling is echter niet om jou te kwetsen of zo maar om je ogen te laten opgengaan.

Als ik jouw vriend was had IK de keuze gemaakt om de relatie te verbreken. In mijn ogen ben jij niet te vertrouwen. Je geeft al aandat je huidige vriend je uit een relatie met een andere jongen getrokken heeft en nu herhaalt zich nagenoeg hetzelfde met die jongen die je hebt leren kennen. En ga je dat in de toekomst weer doen met weer een andere jongen?
Zoals gezegd zou IK de keuze voor jou maken en hoe pijnlijk het ook is maar zou de relatie verbreken.

Zo, dat was even de harde kant. Ik begrijp echter ook wel dat je een verliefdheid niet kan kiezen; het gebeurd.
Mij is dat ook overkomen maar wat ik gedaan heb is bij de eerste tekenen van de verliefdheid, het de kop ingedrukt.
In jouw geval zou ik al het contact verbroken hebben met die nieuwe jongen op het moment dat ik voelde dat er meer als vriendschap ging ontstaan om misschien nog eerder. Ik weet het, het was een pijnlijke situatie en het heeft me tijd gekost maar uiteindelijk is het me gelukt.

Het feit dat de seks minder is ligt aan jullie beiden. Onbewust straal je een houding uit die hij weer oppikt. Jullie beinvloeden elkaar daardoor en dan kan ik me goed voorstellen dat het allemaal wat minder wordt.

Als laatste: stel je zelf eens de volgende vraag: Wat zou je voelen als je huidige vriend er een punt achter zet?

Nogmaals: ik ben hier niet om hard voor je te zijn, enkel om je ogen te openen.
<<

amber0123

Noob

Berichten: 34

Geregistreerd: 12 Mei 2022 14:30

Bericht 20 Okt 2022 20:31

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Je moet vooral doen wat je het meest gelukkig maakt. Denk je dat je met je huidige vriend een dipje hebt en dat de seks beter kan gaan worden? Zie je een gelukkig leven met hem?
Die andere jongen is jong ja, ikzelf val ook op ouder dus ik snap je bedenkingen maar een klik heb je nu ook weer niet met iedereen.

Misschien ben je gewoon niet gelukkig genoeg als je zelfs maar aan een ander dénkt, denk je ook niet? Als je echt gelukkig bent zie je niemand anders dan je eigen vriend. Hoe zorg je ervoor dat je wel weer gelukkig kan zijn, dat is iets wat je zelf het beste weet.
Veel succes
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 21 Okt 2022 11:12

Re: Ik ben verliefd op een andere jongen

Ik lees vooral dat je al niet in een gezonde relatie zit. Als hij na 5 jaar nog niet weet hoe hij je kan verwennen vind ik dat wel apart. Met alleen hints geven lukt dat ook niet altijd dus dat iets dat aan beide kanten al niet goed zit qua communicatie. Ook kan het natuurlijk zijn dat je onbewust helemaal geen kind met hem wilt en daarom minder zin hebt gekregen in seks. Daarnaast klinkt hij als te beklemmend voor hoe jij een relatie voor je ziet. En ja, als je niet in een gezonde relatie zit en je komt in een nieuwe verfrissende omgeving terecht dan kan dat je kwetsbaar maken. Je vriend voelt dit ook haarfijn aan, je kunt hem dat niet kwalijk nemen. Natuurlijk, onderaan de streep kun je prima beweren dat vrouwen vriendschappelijk met mannen om moeten kunnen gaan maar je weet dat jouw geval wel ff wat anders ligt. Dan moet je niet doen of je vriend zich aanstelt en het eigenlijk zijn schuld is dat je nu meer contact hebt met die andere gozer. Dit is nog altijd je eigen keuze natuurlijk.

Persoonlijk geloof ik niet dat je huidige relatie kans van slagen heeft maar een goede relatie met die nieuwe jongen net zo min. Je bent de boel al aan het belazeren hoe het er nu voorstaat. Ik zou lekker eens tijd voor jezelf nemen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers