Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 06 Dec 2013 11:13

Re: Datetopic

Bolletje schreef:Nou, dan zou ik antwoorden dat je er dan niet bent. Hallo, hij is zijn shirt vergeten, jammer dan dat hij pas na 18u kan. Het klinkt wel als een bazig mannetje een beetje.

Ik heb gezegd dat 6 uur prima is, maar dat ik geen tijd heb voor gepraat en gedoe omdat ik druk bezig ben. Ik overhandig hem bij de voordeur dat shirt en dan mag hij weer vertrekken.
<<

Anoniem58

Bericht 06 Dec 2013 12:14

Re: Datetopic

Ja zo kan het ook :)
<<

Anoniem59

Bericht 06 Dec 2013 21:08

Re: Datetopic

Sushi, wat balen!! Maar inderdaad zag je dit een beetje aankomen.. En gelukkig inderdaad dat het nu is en dat hij je noet nog een paar maanden gebruikt of iets. Inderdaad, hup dat shirt eruit... En dan afsluiten. Leuk voor zolang het duurde, jammer dat het stopt, maar blijkbaar zijn jullie dan geen match. En jij hebt weer wat date-ervaring opgedaan!

Polly: ja joh het klinkt zo meeslepend, inderdaad als in een film! Moeilijk, om dan een cadeautje te bedenken, zo goed ken je elkaar tenslotte niet.. Ik kan me je verbazing en verrassing zo goed voorstellen toen hij daar ineens was, is natuurlijk ook super-cute, en zijn zenuwen erbij eigenlijk nog meer, haha!

Hier nog steeds fijn. Gisteren anderhalf uur gebeld, en dat was leuk en fijn! Hij zei nog eens hoe fijn afgelopen weekend was en vroeg voorzichtig of ik het niet weird vond dat we weer seks gehad hadden na zo lang. Ik zei van niet, dat het gewoon fijn was, zowel fysiek als de intimiteit, en dat vond hij ook, en we hebben bedacht dat we dat vooral nog eens gaan doen :) en ik heb eerlijk gezegd dat ik licht freakte van de week en hij zei dat dat niet hoefde, dat hij ervan geniet hoe het gaat tussen ons en hoe we zijn samen, dat hij me heel mooi en lief en leuk en lekker vindt en dat het gewoon goed voelde zo, voorzichtig aan. Was ik zo blij om, dat ik tijd krijg om vertrouwen te krijgen dat hij niet weer ineens weg is! Ook kwamen 'anderen' nog even ter sprake en ook al was het al wel in de lijn der verwachtingen, we hebben wel afgesproken dat we exclusief zijn nu :) het R-woord vermijden we nog maar exclusiviteit is dus een feit :)

En zondag is hij jarig en dan gaan mijn jongens en ik voor hem koken, en hij gaat mijn jongste helpen met zijn Sinterklaas-Lego :)
<<

Anoniem285

Bericht 06 Dec 2013 21:59

Re: Datetopic

Bolletje, leuk dat jullie nog altijd contact hebben, maar fijn dat het voor jou ook duidelijk is dat je meer verwacht dan wat hij kan bieden. En leuk, een nieuwe date dus! Wanneer gaan jullie verder kletsen?

Sushi, goed gedaan, dat je hem niet zo over je heen laat lopen. Klinkt echt een beetje jammer allemaal, maar gelukkig ben je er ook al klaar mee, ik vind hem geen traan waard in ieder geval.

RYW, ik ben ook echt benieuwd hoe het gaat als ik hem straks weer zie, hij lijkt zijn best te doen om de ‘film’ interessant te houden, dus ik kijk er in ieder geval naar uit! Ik weet wel wat hij leuk vindt en zo, maar ik weet niet wat hij heeft en wat niet. Ik heb binnenkort een middag vrij met een winkelcentrum in de buurt, ik zal eens koekeloeren en kijken of ik iets leuks kan vinden. En zijn zenuwen, ik kan het me helemaal voorstellen, ik weet niet of ik het zelf gedurfd zou hebben!!! En ik durf veel!!! :D
Leuk, jouw update!! Als ik het goed begrijp zien jullie elkaar alleen in de weekenden, klopt dat? Fijn dat er nog een vervolg komt, haha, leuk hoe dat ook al zo van tevoren ‘georganiseerd’ wordt :P Exclusiviteit lijkt me inderdaad een logisch gevolg en als jullie rustig aan doen komt die R er vanzelf wel... Kan me voorstellen dat je de tijd nodig hebt om weer vertrouwen in hem te krijgen. Ik ben in ieder geval enthousiast voor jullie!
<<

Anoniem58

Bericht 07 Dec 2013 09:53

Re: Datetopic

We hebben gisteren de hele dag geappt, tot vannacht 4.45...
En ook uitgesproken dat het wel heel erg goed klikt en dat we dat allebei een beetje raar vinden maar wel heel leuk! Ik denk dat hier echt een date uit gaat komen, hij vroeg gisteren al of ik een dagje of avondje tijd had :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2013 11:01

Re: Datetopic

Pff, krijg ik vandaag ineens toch weer een bericht van de tinderman! Nu hoeft t ook niet meer hoor, denk dat ik niks meer terug stuur.
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 07 Dec 2013 12:45

Re: Datetopic

Ah Sushi wat jammer zeg! Het zag er nog wel zo veelbelovend uit. Hoe voel je je?

Bliss, ik heb dat verhaal denk ik een beetje gemist. Waarom zou je niks terug sturen? Ik reageer soms ook pas na een paar dagen op Tinder..

Mijn ex-date heeft gevraagd of ik morgen voetbal bij hem kom kijken..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2013 12:52

Re: Datetopic

Haha zo'n verhaal was t ook niet hoor, staat een paar pagina's terug. Had jaren geleden al eens contact met hem gehad via e-Matching en toen liet ie ineens niks meer horen en nu had ik hem op WA en liet ie wederom niks meer horen, dus ik was er alweer klaar mee. Niks boeiends verder.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2013 12:53

Re: Datetopic

Hé mn nieuwe status past wel érg goed bij me zie ik, aangezien ik uit het oosten kom (en heul wijs ben) :D

Hmm Toet, wat ga je doen?
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 07 Dec 2013 13:07

Re: Datetopic

Ik weet het nog niet. Het zou misschien dom zijn om te gaan omdat ik er waarschijnlijk weer meer van verwacht dan hij maar van de andere kant, wat heb ik te verliezen..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2013 13:20

Re: Datetopic

Nou ja, het enige risico is dat je je nog kutter gaat voelen, maar alleen jij kunt bepalen of je dat risico wil nemen!
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 07 Dec 2013 13:50

Re: Datetopic

Ohw Toet, gaat dat voetbal kijken je niet nog verdrietiger maken? Ik vind hem wel een beetje irritant worden nu. Hij laat aan alles merken dat hij je leuk vindt, maar uiteindelijk wil hij het toch niet. Make up your mind gast!

Bliss, have fun op je date vandaag! En ik zou die Tinder man gewoon iets terugsturen hoor! Tenzij je date vandaag zo ontzettend leuk is dat je dat niet eens meer wilt.

Bolletje, leuk een nieuwe man! Jullie kennen elkaar dus wel al begrijp ik?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 07 Dec 2013 14:12

Re: Datetopic

Ja, dat denk ik wel. Ik denk gelijk weer; zie je wel, hij vraagt dat niet voor niks. Het klinkt zo simpel, gewoon accepteren dat hij me niet wil en mezelf niet voor de gek houden maar het is zo verleidelijk om toch even te gaan kijken.
<<

Anoniem58

Bericht 07 Dec 2013 15:40

Re: Datetopic

Heel vaag ken ik hem, hij staat in m'n FBI maar echt gesproken hadden we elkaar nooit. Tot nu dan. Want we appen echt de hele dag door :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 07 Dec 2013 16:14

Re: Datetopic

Ohh echt heel erg eens met Carra Toetje. Hij geeft je al maanden gemixte boodschappen en ik ben bang dat je nog meer in de war raakt. Maar ik snap ook heel heel heel erg goed dat je wél wil gaan.

En ik denk ook dat je wel zal gaan.. maar probeer, en dit is echt eigenlijk heel stom advies, om je niet te laten kussen door hem!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Dec 2013 16:26

Re: Datetopic

Toet schreef:Ah Sushi wat jammer zeg! Het zag er nog wel zo veelbelovend uit. Hoe voel je je?


Mijn ex-date heeft gevraagd of ik morgen voetbal bij hem kom kijken..

Ik voel me eigenlijk gewoon prima :) Geen verdriet, niks. Gelukkig maar.

Alleen wel stom dit: ik had aan een vriendin een tijd geleden verteld dat ik een date had en dat het leuk was, en heb haar daarna niet echt meer gesproken. Heb donderdagavond met een andere vriendin zitten appen over dat mijn date was afgehaakt en vervolgens krijg ik vanmorgen van de eerst genoemde vriendin een appje: "Hee meid, hoe voel je je, ik hoor dat het uit is." Echt, ten eerste: dat verhaal is dus een heel eigen leven gaan leiden? Want het was niet eens aan! Ten tweede: jammer dat iemand van alles gaat doorvertellen. Stom vind ik dat. Nu is dat verhaal de hele vriendengroep doorgegaan en dat vind ik niet zo relaxed. Niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op datinggebied haha.

En Toet: heb je al besloten wat je doet morgen? Ik snap dat het heel verleidelijk is om toch even te gaan. Maar denk aan jezelf he!
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Dec 2013 16:40

Re: Datetopic

Toet, als ik je hoor over hem zou ik niet gaan morgen. Jij vindt hem leuk, waarschijnlijk leuker dan jij hem (zoals je zelf zegt), en ik ben bang dat als je gaat je nog meer voor hem gaat voelen. Is moeilijk, want natuurlijk is het leuk dat hij je uitnodigt, maar als het voor hem echt niet meer is dan vriendschap is het moeilijker voor jou denk ik. Ik leg het misschien niet zo heel goed uit, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel? :hugging:

Sushi, jammer dat het zo is gelopen. En ik persoonlijk zou hem laten fluiten naar z'n shirt. Als het alleen maar op momenten kan dat het hem uitkomt dan maar niet. Ik kan daar niet zo goed tegen.

Bolletje, leuk, een nieuwe man! Misschien heb ik het gemist, maar is er al een eventuele date gepland?

RYW en Polly en SG, van jullie verhalen word ik alleen maar vrolijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Dec 2013 23:49

Re: Datetopic

Hoi ik ben weer terug van m'n date. Was op zich gezellig, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Dit dacht ik van tevoren al wel een beetje, maar je weet t natuurlijk nooit. Hij was ook best aanrakerig, af en toe een hand op m'n knie enzo, ik ben daar niet zo van. Ik heb dus t idee dat hij nog wel een keer wil afspreken, al weet ik dat niet zeker. Ik wacht ff af of ik nog iets van hem hoor, anders laat ik hem morgen weten dat ik het hierbij wil laten. In elk geval ben ik weer een date-ervaring rijker. Van tevoren was ik uiteraard weer vet zenuwachtig en op de fiets zat ik mijn mantra weer op te zeggen van "relax, doe rustig" etc, doe ik voor elke date haha.

Misschien stuur ik de tinderman morgen nog wat terug, al zie ik daar ook weinig potentie in eerlijk gezegd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem58

Bericht 08 Dec 2013 09:47

Re: Datetopic

Toet, als ik het zo hoor zou ik er ook niet heen gaan, gewoon om jezelf te beschermen..

We hebben nog geen date gepland maar ik denk dat het niet heel lang duurt. Ik ken hem heel vaag, maar hij zit ook in de muziek en is behoorlijk bekend onder muzikanten hier uit de buurt. Hij is echt zo ontzettend anders als m'n vorige "date". We hebben super serieuze gesprekken maar ook grappig en flirterig tussendoor en hij gaf aan dat al heel lang niet meer gehad te hebben.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Dec 2013 11:44

Re: Datetopic

Jammer Bliss, hebben jullie wel de hele avond kunnen kletsen of vielen er awkward stiltes? De ervaring is in ieder geval goed voor je. Misschien wordt je er nog eens goed in! ;-)

Spannend Bolletje, leuk dat het opeens zo klikt.

Toet, weet je al wat je gaat doen vandaag?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Dec 2013 12:01

Re: Datetopic

Nee geen awkward stiltes gelukkig, daar kan ik echt niet tegen namelijk! Tijd ging redelijk snel voorbij ook, van tevoren dacht ik: ik moet het in elk geval tot ca. 22:30 uithouden (twee uur vind ik altijd wel een schappelijke tijdsduur voor een date haha), maar uiteindelijk gingen we rond 23:00 weg denk ik. Ik zal jullie verder besparen waarom hij het gewoon NIET is voor mij, anders krijg ik straks weer het halve forum over me heen. Hij had in elk geval geen kalend plekje op z'n achterhoofd :wink:

Heb net ook nog ff met de tinderman geappt. Krijg daar niet echt hoogte van. Op een gegeven moment vroeg ie of ik al lang op was, dus ik zei dat ik nog niet op was en toen vroeg hij of ik nog een plekje over had hier :laughcry: Nou ja, ik neem het maar met een korreltje zout allemaal. Ondertussen blijft m'n scharrel ook nog door m'n hoofd spoken af en toe. Haha en ik kijk nu SATC en Miranda zegt net "all men are shit"! Oh maar nu gaat ze toch achter Steve aan :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 08 Dec 2013 13:04

Re: Datetopic

Waarschijnlijk ga ik niet. Hij appte vannacht nog maar ik heb ook niet geantwoord. Ik ben er wel een beetje klaar mee geloof ik. Al kom ik dadelijk wel met de fiets langs het voetbalveld op, dus niet boos worden als ik toch ga.
<<

Anoniem4

Bericht 08 Dec 2013 13:35

Re: Datetopic

Ahw Toet als je er toch langskomt zou ik het denk ik ook niet kunnen weerstaan!
Het zou natuurlijk het verstandigst zijn om niet te gaan, maar verstandig zijn is niet altijd leuk (Caro ik quote jou gewoon even :))

Bliss, goed dat je bent gegaan! Jammer dat 't niet voor herhaling vatbaar was maar goed, je bent wel weer een date-ervaring rijker.

Tattooboy en ik appen nog maar het gaat, wat mij betreft, nergens heen. Hij mag best nog wel eens komen logeren maar meer gaat niet worden.
De vriend van m'n collega en ik berichten nog steeds elke dag en het zijn hele leuke gesprekken. Ik weet niet waar dit heengaat maar dat zie ik wel.
Een paar maanden geleden heb ik via Tinder leuk gechat met een jongen, hij gaf me zijn nr en ik liet toen niks meer van me horen.
Gisteren kreeg ik een berichtje van 'm op fb, hij had me opgezocht om te vragen of ik binnenkort wat met 'm wil gaan drinken.
<<

Chocoholic

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 290

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Bericht 08 Dec 2013 14:12

Re: Datetopic

Ik meld me ook maar eens in dit topic. Ik heb nu 3,5 maand geleden mijn relatie verbroken en ben ondertussen wel weer toe aan wat leuke mannen. :thumbup:

Helaas is mijn 1e 'date' ervaring geen goede haha. Ik heb namelijk een tijdje terug iemand leren kennen op Badoo en het contact was echt heel leuk, en ook niet onbelangrijk, het was een knappe verschijning. :yes: We maakten een afspraak om elkaar te ontmoeten (op stap), toen ik ineens niets meer van hem hoorde. Hij kreeg mijn berichten wel (whatsapp) en was ook vaak genoeg online, maar reageerde gewoon niet meer op me. Dat vond ik echt zo raar! Dus ik dacht à la het programma Catfish; ik ga zijn profielfoto even googelen. En ja hoor, toen kwam er spontaan een oud Partyflock profiel van iemand naar boven. Ik heb toen meer onderzoek gedaan (detective spelen is wel leuk, haha) en ben er achter gekomen dat hij dus helemaal niet die persoon is. Ik heb het doorgegeven aan Badoo, dus hopelijk kunnen ze daar iets mee. Ik heb die man niks meer laten weten, want weet niet precies wat ik dan moet zeggen, maar het zou in ieder geval niet positief zijn. Wat een triest geval. :thumbdown: Jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Ik heb nu wel gemerkt dat ik er een beetje te naïef in sta/stond dus.
Look past the end
It's a dream, as it's always been
All life lives on if we've ever loved it
<<

Anoniem285

Bericht 08 Dec 2013 14:16

Re: Datetopic

Bolletje, klinkt hartstikke goed! Wat voor instrument speelt hij? En jij? (Voor de beeldvorming, haha)

Bliss, fijn dat de date mee viel, ook al wordt het verder niets. Ik ben toch wel benieuwd waarom niet :D Heb je nog van hem gehoord? Tinderman klinkt nog niet erg veelbelovend, maar wie weet.

Toet, goed dat je van plan bent niet te gaan, maar lijkt me moeilijk om dan ook echt niet te gaan!

Sushi, kan me voorstellen dat je dat stom vindt, zou ik ook chagrijnig van worden.

Auxo, thanks! Ik ook :D

Rogue, leuk, je wordt weer goed achterna gezeten! En ook fijn om te weten dat het bij een eventueel logeerpartijtje blijft met Tattooboy. Die Tinderman klinkt goed, en die vriend van je collega ook!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers