Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(e)boek uitbrengen

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 21 Sep 2022 18:50

(e)boek uitbrengen

Wie mij op instagram volgt heeft vast al eens een gedichtje van mij voorbij zien komen. Nu schrijf ik al een aantal jaar (weer) gedichten en wil ik een bundel met gedichten maken. Maar ik merk dat ik het wat eng vind allemaal. Onder het mom 'wie koopt dat nou?'. En daarnaast hoe wil ik het aanbieden? Een ebook kan ik simpel via E.tsy verkopen bijvoorbeeld en mensen laten downloaden. Maar ik kan het ook écht laten uitgeven (zowel als ebook of gedrukt). Maar dat kost natuurlijk ook geld. Zeker als er een isbn nummer nodig is, zodat boekhandels het kunnen inkopen. Nou ja heel lang onsamenhangend verhaal dit. Maar ik weet niet zo goed welke weg de beste is? Misschien dat iemand hier advies heeft?
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 21 Sep 2022 18:58

Re: (e)boek uitbrengen

Ligt er ook aan waarom je een boek wilt maken, denk ik.
Maar je kunt je werk opsturen naar uitgevers en kijken of er interesse is.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 21 Sep 2022 19:23

Re: (e)boek uitbrengen

Er zijn ook best wat drukkers die een boek kunnen drukken zonder dat er een uitgever tussen zit.
Bijvoorbeeld brave new books, maar er zijn er geloof ik meer. Je kunt dan kiezen of het wel of niet bij bijvoorbeeld bol.com verkocht wordt en hoeveel je er wilt laten drukken.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 21 Sep 2022 20:43

Re: (e)boek uitbrengen

Dankje Soleil, dat is inderdaad meer de hoek in die ik zoek. Goede tip!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Sep 2022 20:44

Re: (e)boek uitbrengen

Giselle heeft een boek uitgebracht, misschien kan zij je verder helpen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 23 Sep 2022 16:47

Re: (e)boek uitbrengen

High Heels schreef:Giselle heeft een boek uitgebracht, misschien kan zij je verder helpen.

Oh, wat tof! Ik zal haar even een berichtje sturen. Thanks :)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers