Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hey, het is oké.

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2022 14:11

Re: Hey, het is oké.

Wat ontzettend rot en verdrietig voor jullie. 🌹
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Sep 2022 22:41

Giselle wat vreselijk dat je dit moet doormaken. Ik vind het heel zorgelijk ook, eerlijk gezegd. Heb je iets of iemand kunnen inschakelen na het innemen van de pillen?
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Sep 2022 07:34

Och Giselle ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar vind dit zo verdrietig om te lezen. Ik denk aan je. 😘
Lieve kleine man. 01-04-2017
Lief klein meisje. 22-09-2020

Afbeelding

Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Sep 2022 17:00

Lady schreef:Giselle wat vreselijk dat je dit moet doormaken. Ik vind het heel zorgelijk ook, eerlijk gezegd. Heb je iets of iemand kunnen inschakelen na het innemen van de pillen?

Nee, niemand. Had wel een vriend geappt, maar die was heel druk en las het pas de volgende dag helaas. Heb het ook pas twee dagen later tegen mijn man gezegd en die wist eigenlijk niet zo goed wat hij met me aan moest (zei hij ook). Maar op het moment zelf voelde ik me dus wel echt heel erg alleen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2022 19:25

Is het een idee om in het vervolg als je je zo rot voelt hier een berichtje te plaatsen? Of dat je ergens anders aan de bel trekt? Zo alleen zijn is niet oké.
Laatst gewijzigd door SoGood op 15 Sep 2022 19:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

June

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Sep 2022 19:26

Heel veel sterkte, Giselle. Sluit me wel aan bij Lady over de zorgen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Sep 2022 19:53

Giselle schreef:
Lady schreef:Giselle wat vreselijk dat je dit moet doormaken. Ik vind het heel zorgelijk ook, eerlijk gezegd. Heb je iets of iemand kunnen inschakelen na het innemen van de pillen?

Nee, niemand. Had wel een vriend geappt, maar die was heel druk en las het pas de volgende dag helaas. Heb het ook pas twee dagen later tegen mijn man gezegd en die wist eigenlijk niet zo goed wat hij met me aan moest (zei hij ook). Maar op het moment zelf voelde ik me dus wel echt heel erg alleen.

Stuur mij alsjeblieft een bericht de volgende keer. Ik stuur mijn nummer wel even naar je.
Ik kan je helaas niet uit de situatie halen maar kan hopelijk op die manier wel iets voor je betekenen.
28 april 2015 - Your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Little hero!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Sep 2022 20:56

Wat zijn jullie lief. Ik zal hier een berichtje plaatsen of Lady appen wanneer ik me weer zo voel.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2022 22:23

En indien nodig stap ik in de auto en kom ik naar je toe zoals ik je al geappt had!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Danny

Kletskop

Bericht 16 Sep 2022 08:43

Pompoen en Gisellep...kon ik maar wat voor jullie doen...
Ik hoop dat t een klein beetje helpt dat jullie hier je verhaal kunt doen.
Probeer alsjeblieft toch een lichtpuntje uit elke dag te halen..
Zet m op,meiden.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2022 20:51

Jullie zijn lief! Ik hoop dat het je helpt Giselle. Ik heb zelf ook echt moeten leren meer te delen over hoe ik me voel, ik vind het vaak onzin, maar meestal helpt het toch, gewoon om er even over te praten en niet helemaal alleen met dat gevoel te moeten dealen. Misschien is dat ook wel goed om toch ook met de POH te bespreken, ook al voel je je daar op het moment minder goed bij.

En ik vind het echt verdrietig dat je je dan zo rot en alleen voelt dat je pillen als de enige oplossing voelen. Ik weet uit ervaring wel dat ze je kunnen helpen om er door te komen, maar het moet wel veilig zijn voor je om ze in huis te hebben. Is het veilig?

Ik weet inmiddels dat mijn brief naar de andere instantie de deur uit is. Mijn svp’er verwacht dat het rustig een half jaar kan duren. Ik heb laatst ook een gesprek met haar en de psychiater erbij gehad, ze hebben beiden wel het idee dat ik al veel beter controle heb over mijn depressieve gevoelens. Niet dat ik ze kan tegenhouden, maar wel dat ik als ik me naar voel dingen ga doen die me helpen. Zoals bijvoorbeeld als ik een hele ochtend op de bank zit te piekeren en me naar zit te voelen dat ik me dan besef dat ik echt wat móet doen om daar uit te komen. Ik heb een aantal ‘activiteiten’ waar ik dan voor mezelf uit kan kiezen. Ook helpt mijn weekritme met vaste afspraken om dat soort momenten beter door te komen, de dag gaat gewoon wat sneller voorbij als je wat te doen hebt.

Helaas kwakkel ik wel echt enorm met mijn gezondheid nog steeds, het lijkt wel steeds slechter te gaan. En dat heeft natuurlijk wel invloed op hoe het mentaal gaat, hoewel het me er juist ook van afleid. Klinkt misschien gek, maar doordat ik dan daar mee bezig ben kan ik minder gaan zitten somberen over alle ellende in mijn leven (ik heb een heel zwaar leven :laughcry: ). Dat idee heb ik tenminste. Ik merk wel dat ik last heb van het weer wat in rap tempo herfstig wordt.
Blog: http://nog1ding.nl over liefde, luierwasjes, duurzaamheid en nog veel meer!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Sep 2022 21:49

Dikke knuffel voor jullie allebei.
08-08-2015
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Sep 2022 21:54

Thanks Minx
Blog: http://nog1ding.nl over liefde, luierwasjes, duurzaamheid en nog veel meer!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk