Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Laat jij je boodschappen thuis bezorgen?

Ja
35
47%
Nee
34
46%
Alleen bij speciale gelegenheden
5
7%
 
Aantal stemmen : 74
<<

Sjors_

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 19 Jul 2022 11:20

Bericht 14 Aug 2022 18:31

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Soms. Zoals na een vakantie of in een drukke week of wanneer ik er zin in heb. Vind het wel gemakkelijk eigenlijk, maar vergeet het daarentegen ook vaak dus dan ga ik maar weer naar een van de supers in het dorp. En de Jumbo bezorgt hier alleen maar, terwijl ik sommige producten graag van de AH wil hebben.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Aug 2022 19:19

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Ja. Ik ben vorig jaar fulltime gaan werken en om dan in het weekend de weekboodschappen te gaan doen had ik geen zin in. Daarnaast woon ik in een klein dorp met een prima supermarkt maar wel beperkt qua assortiment. Een grote supermarkt is al gauw 8 km verder. De kosten van het bezorgen zouden anders benzine kosten zijn.
Ik je een jaar abbo afgenomen. Dus kom uit op een €10 per maand voor het bezorgen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Aug 2022 19:33

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Wij laten 1x per week bezorgen door de AH en ik vind het ideaal, wil nooit meer zonder. Dacht vooraf dat ik het niks zou vinden, maar door de coronatijd icm zwangerschap een keer geprobeerd en ik was meteen om. Het scheelt ook zoveel tijd, ideaal!
<<

Anoniem330

Bericht 14 Aug 2022 19:48

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Nee, niet meer.

Maandenlang door de Jumbo laten bezorgen, maar er ging steeds vaker iets mis of hele specifieke producten niet aanwezig en toen was ik er klaar mee.

AH bezorgt hier niet, echt letterlijk 50 meter verderop wel en ik heb ze al tig keren gemaild om ons adres aan te melden, maar ze willen m'n geld niet.
Plus is voor de gewone boodschappen te duur en Picnic bezorgt hier ook niet.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Aug 2022 19:58

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Soms doen we dat als ik veel boodschappen moet halen ivm verjaardagen of iets. En het niet met de kinderwagen lukt. De supermarkt zit hier 100 meter vandaan
Afbeelding
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 14 Aug 2022 20:18

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Bloom, ik ben nieuwsgierig: waarom van beide supermarkten op hetzelfde moment?

Wij laten al jaren picnic bezorgen, echt ideaal. Bestel meestal voor 4 a 5 avondmaaltijden en de overige boodschappen. We gaan nog wel regelmatig tussendoor dingen halen en bv voor het weekend. Maar vind het fijn dat we in ieder geval avond eten in huis hebben op werkdagen
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 14 Aug 2022 20:49

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Henque schreef:Bloom, ik ben nieuwsgierig: waarom van beide supermarkten op hetzelfde moment?


Eigenlijk puur kostentechnisch. Sommige producten zijn echt grof goedkoper bij de AH en vice versa. Dus ik zet wekelijks alle boodschappen naast elkaar en bestel daar waar het goedkoopste is. Scheelt vaak wel bijna 10 euro of meer (deze week meer want Picnic had goede aanbieding voor cola)
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 14 Aug 2022 21:09

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Nooit. Boodschappen doen is onze hobby. 🙈😂 Die hobby willen we niet verliezen aan bestellen en bezorgen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Aug 2022 22:03

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Elke week komt AH, heel af en toe Picnic maar ik vind dat assortiment te beperkt.
In het weekend lopen we dan nog even naar de supermarkt hier vlakbij voor wat vergeten dingen, verse broodjes en fruit ed.

Ik vind het ideaal, het scheelt me enorm veel tijd
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Aug 2022 07:32

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Ik vind boodschappen doen wel leuk dus het zou voor mij meer moeite zijn om een hele bestellijst te maken dan ff boodschappen te doen.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2521

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 15 Aug 2022 08:20

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Nee, ik doe de boodschappen zelf. Ik werk parttime dus dat kan prima, vind het wel leuk om te doen en zo kan ik ook kiezen (grote bloemkool bijvoorbeeld of welke zak appels zonder al te veel butsen. Gehakt met 35% korting etc)
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 15 Aug 2022 09:42

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Ja, elke dinsdag laat ik de Jumbo bezorgen. Zeker nu we geen auto hebben vind ik het fijn dat ik niet zelf met al die zware boodschappen hoef te zeulen. Nadeel is dat ik aan de deur (nog) geen koopzegels erbij kan kopen, dus moet ik later alsnog naar de winkel.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 15 Aug 2022 10:18

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Soms. Vriend doet meestal met zoon boodschappen bij de Lidl en dan haal ik later in de week (met zoon) nog wat dingen los. Een enkele keer bestellen we bij de AH omdat we dan veel pakken/flessen drinken willen/nodig hebben.
Maar we kregen laatst een mailtje dat we nu ook bij Picnic kunnen bestellen dus dat gaan we ook zeker uitproberen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Aug 2022 10:49

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Elke week komt Picnic onze boodschappen bezorgen :) Ik heb wel tijd om boodschappen te doen maar ik vind dit zó fijn en het voorkomt impulsaankopen haha! Ik ga daarnaast nog wel 1-2x naar de supermarkt voor groente/fruit want dat kun je niet zolang goed houden. En ik vind het heerlijk dat ik nu niet meer hoef te sjouwen.
Wat als het lukt
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 15 Aug 2022 12:13

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Sinds kort niet meer.
Voorheen liet ik elke week bezorgen door de AH, maar het is zo verschrikkelijk duur geworden.
Ik ga nu elke week naar de Dirk van den Broek bij ons op 10 minuten rijden. Die is een stuk goedkoper en ik ben er ook zo doorheen eigenlijk. Ik maak een lijstje en weet precies de weg in de winkel dus ben met 15 minuten klaar.

Voor losse items en vers fruit wat op is ga ik nog wel een keer naar de Jumbo of AH in het dorp bij ons om de hoek.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 15 Aug 2022 12:47

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Pannetoet schreef:Elke week komt Picnic onze boodschappen bezorgen :) Ik heb wel tijd om boodschappen te doen maar ik vind dit zó fijn en het voorkomt impulsaankopen haha! Ik ga daarnaast nog wel 1-2x naar de supermarkt voor groente/fruit want dat kun je niet zolang goed houden. En ik vind het heerlijk dat ik nu niet meer hoef te sjouwen.


Precies dit.
Plus ik woon op de 2e verdieping zonder lift, dus voor mij nog meer reden om te laten bezorgen.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 15 Aug 2022 15:17

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Ik vind boodschappen doen totaal niet erg, dus meestal doe ik het zelf. Maar als ik het heel druk heb laat ik het weleens bezorgen, zodat ik even door kan werken,
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 15 Aug 2022 16:30

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Ik standaard,sinds begin corona. We wisten niet wat er zou komen en wat er zou gebeuren als ik het zou krijgen (onderliggend lijden).

Aan de ene kant ideaal. Je hoeft er zelf weinig voor te doen en bespaar echt geld.
Andere kant nadeel dat je vooruit moet denken, sommige dingen er niet zijn en dat het niet altijd 100% vers is.

Sinds kort ga ik naast de bestelling weer 1x naar de super. Zodat ik een dag spontaan eten kan verzinnen en verse dingen /35% korting dingen kan scoren
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 19 Sep 2022 10:24

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Een keer laten doen toen we allebei corona hadden, maar ik ga toch liever zelf naar de winkel zodat ik de extra aanbiedingen en 35% korting mee kan pikken.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 19 Sep 2022 11:36

Re: Laat jij je boodschappen thuis bezorgen? (Poll)

Ik laat mijn boodschappen bezorgen door de AH een keer in de week, dat doe ik al jaren. Ik vind het erg fijn om niet met boodschappen te moeten sjouwen. Online heb ik overzicht en kan ik goed een planning maken. Ook vind ik het prettig dat je de ingrediënten van de recepten in een keer in de winkelmand kan plaatsen.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers