Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jezelf facetimen

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 12 Sep 2022 19:27

Jezelf facetimen

Oké dit klinkt gek haha, maar wist niet hoe ik het anders kon omschrijven.

Ik kon eerst met mijn iPhone ‘mezelf’ facetimen en dan namen m’n kinderen op met de iPad. Andersom ook, de kinderen konden mij met de iPad facetimen als ik bijvoorbeeld even snel naar de winkel was.
Nu kan dat opeens niet meer.

Weet iemand hoe ik dat weer kan instellen?
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1036

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 12 Sep 2022 21:23

Re: Jezelf facetimen

Heb je je FaceTime ook ingesteld op mailadres? Want dan zou het nog kunnen werken volgens mij, dat je daarheen belt en opneemt met je iPad.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 12 Sep 2022 23:25

Re: Jezelf facetimen

Ja heb ik en werkt helaas ook niet meer.

Iemand suggesties op welke manier mijn kinderen mij dan direct kunnen bereiken met alleen een iPad met WiFi?
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 12 Sep 2022 23:35

Re: Jezelf facetimen

Vervelend dat het niet meer werkt.

Ik gebruik de babyfoon 3G app als de kinderen even alleen thuis zijn. Zo is er voortdurend een open verbinding en kunnen we elkaar zonodig bereiken. Zij met de iPad, ik vanaf mijn iPhone.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 23 Apr 2015 10:55

Bericht 13 Sep 2022 07:21

Re: Jezelf facetimen

MissBitchy schreef:Ja heb ik en werkt helaas ook niet meer.

Iemand suggesties op welke manier mijn kinderen mij dan direct kunnen bereiken met alleen een iPad met WiFi?

Mijn dochter videobelt met mij met Snapchat. Daarmee kun je ook berichten sturen.
2011 2012 2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Sep 2022 07:41

Re: Jezelf facetimen

Oh dat is vervelend zeg, want wij doen dat ook vaak op die manier. Heb je toevallig iOS16 al geïnstalleerd? Want dan zou het nog een bug kunnen zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 13 Sep 2022 08:52

Re: Jezelf facetimen

Videobellen binnen WhatsApp of Signal?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 13 Sep 2022 09:26

Re: Jezelf facetimen

Indigo: Snapchat heb ik niet, zou ik kunnen proberen idd.

Lady: en moet ik die update dan juist wel of niet hebben?

Rose: whatsapp kan niet, dat kan maar op 1 apparaat staan. Als ik whatsapp aanmeld op de iPad, word ik vanzelf afgemeld op m’n iPhone.

Voor alsnog hebben we maar even Skype als tussenoplossing. Ze kunnen mij dan alleen berichten sturen, niet rechtstreeks beeldbellen. We kunnen wel tegelijk in dezelfde ‘vergadering’ zitten, maar dan gaat ie zeg maar niet over en moet je allebei zelf deelnemen en hopen dat de ander op hetzelfde moment er is.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2530

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 13 Sep 2022 09:56

Re: Jezelf facetimen

Is het nog een optie om je iPad aan een ander e-mailadres te koppelen? Dus echt opnieuw installeren met een ander Apple-account? Dan zou je wel naar dat e-mailadres kunnen bellen denk ik.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 13 Sep 2022 10:30

Re: Jezelf facetimen

Wat maf met whatsapp, ik heb dat op drie apparaten staan en word nergens afgemeld. Misschien is dat een bepaalde instelling?
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 13 Sep 2022 10:44

Re: Jezelf facetimen

Mijn dochter heeft zelf Messenger op een eigen account (ze heeft geen Facebook). Ik heb dat toen zo geïnstalleerd zodat ze met haar vader kon facetimen zonder dat dat steeds op mijn telefoon moest. Nu kan ze in de ochtend met haar vader bellen op haar iPad en kan ik gewoon uitslapen :P.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers