Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 22:46

Bericht 03 Sep 2022 14:26

Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Soms zie je gekke dingen waarbij je echt 2 keer moet kijken of je het wel goed ziet. Ik ben wel benieuwd welke rare dingen jullie wel eens hebben gezien

Ik was eens op een vakantiepark toen ik een vaatdoekje omhoog de boom in zag gaan. Toen ik beter keek bleek het een eekhoorn te zijn die dat doekje ergens gestolen.

En ik heb ook wel eens iemand een kast zien vervoeren op het dak van zijn auto. Het gekke hieraan was dat deze direct op het dak lag, dus zonder dakdragers en de kast was niet eens vastgemaakt. Die bestuurder had hem echt letterlijk los op zijn dak liggen.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Sep 2022 14:33

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Een man op een scooter met allemaal goudvissen in zakjes water. Heb er zeker een foto van gemaakt hihi. En video zit ook ergens in een reisvlog. Zo tof en gek gezicht vond ik dat.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 03 Sep 2022 16:10

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Speciaal de foto even terug gezocht op fb: een man op
Een motor die een dakje had. Daarbovenop lag een ladder en daar bovenop stond een huishoudtrapje.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 03 Sep 2022 17:21

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Ik heb heel wat gekke dingen gezien toen ik 3 maanden door India reisde, maar ja daar in hun cultuur was dat niet allemaal per se heel gek. Zij vonden mij ook behoorlijk gek!

In mijn eigen cultuur:
Toen ik studeerde woonde ik midden in de stad en we hadden een overbuurman die op 1 hoog woonde. In zijn gangkast onder de kapstok had hij een kippenhok met kippen. Elke ochtend en avond liet hij zijn kippen uit. Een rondje om het blok. Daarna liep ie nog een rondje om t blok om de kippenstront weg te spuiten.

Zo ben ik ook weleens iemand tegengekomen die zijn geit uitliet in het (stads)park. En heb ik een keer op een Nederlandse camping gestaan naast Nederlandse mensen die hun (gigantische) varken mee hadden genomen. Die sleep gezellig bij hun in de tent (wel echt een herrie trouwens).

Een paar winters geleden kwam er een naakte man verkleed as Kerstman (kerstmuts, een bel in de hand en in een slee met honden ervoor) langs rijden. Was trouwens gewoon midden op de dag.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 03 Sep 2022 17:53

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Hihi door de kippen moet ik denken aan de alpaca s die hier een keer door de straat liepen.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 03 Sep 2022 18:44

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

En ik aan het varken wat bij onze buurvrouw (toen ik nog thuis woonde) in huis woonde… ze had zelfs een Luik voor het beest in de deur…
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 03 Sep 2022 20:33

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

In Parijs ging een man een put in dus ik keek daar heel gek naar. Toen kwam een tweede man en die gooide een emmer in de put en een paar tellen later ging de put van binnen open en werd die emmer weer buiten gezet, nu vol ijsblokjes.

🤷🤷🤷🤷
R. 2013
D. 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 03 Sep 2022 20:52

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Ik denk dat ik wel eens voor rare beelden gezorgd heb.

Verhuisdozen in een bolderkar en daar ook mee verhuizen. Schuttingplanken op de fiets vervoeren samen met mijn ouders dus 3 man tegelijk op de fiets die planken van 2,5 meter meehebben. Gister zat ik nog op de fiets met in mijn fietskrat een schildertrap en in mijn hand een sneeuwschep.
2015 💙
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 04 Sep 2022 08:16

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

'S avonds op een ondergronds station. Het was donker, was bijna niemand en we wachtten op de trein. Ineens gleed er op een ander spoor een auto binnen. Er stapten een paar mannen uit, zwaaiden naar ons en stapten in de lift. De auto reed het station weer uit.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15900

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Sep 2022 08:56

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Spencer en Nan, wat bizar allebei, haha!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 04 Sep 2022 09:03

Re: Welke gekke dingen zijn jullie wel eens tegen gekomen

Ik weet niet of het hieronder valt, maar het was zeker wel een gekke onverwachte situatie..

Ik was in 2009 in Berlijn met mijn studentenvereniging. We deden toen zo'n graffiti street tour en onze gids wat een supertoffe meid was, nodigde ons uit voor een cool underground feest. Adres gekregen, was een oud verlaten en gekraakt zwembad. Daar binnen was dus een heel feest wat al heel surrealistisch was. En toen halverwege de avond ging ineens de muziek uit en kwamen er 6 mannen met bivakmutsen een kettingzagen binnen. Ik dacht serieus dat we in een aanslag beland waren ofzo. Uiteindelijk gingen ze met die zagen een muur te lijf, want het was door week ook 20 jaar geleden dat de Berlijnse muur viel.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers