Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parkeren voor Rotterdam Centraal

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 30 Aug 2022 07:50

Parkeren voor Rotterdam Centraal

Binnenkort vertrek ik vanaf Rotterdam centraal met de trein naar Londen, maar nu zoek ik nog een goede plek om de auto te parkeren. Ik dacht zelf aan Barendrecht en dan het laatste stukje met de trein. Maar omdat ik er 's middags tegen een uur of 3 moet zijn ben ik bang dat de parkeerplaats misschien nog vol staat met de auto's van forenzen. Iemand die de parkeerplaats bij Barendrecht kent en daar iets over weet? Of zijn er misschien goede tips voor een andere (liefst gratis) parkeerplaats rondom Rotterdam? Vanwaar je met OV op centraal kunt komen.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Aug 2022 10:48

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

Bij station Barendrecht parkeer je bovenop het treinviaduct of je kunt in de woonwijk zelf staan. Geen idee hoe druk het daar is overdag. Ik werd vaak afgezet en dan is parkeren niet noodzakelijk.

Je zou ook kunnen parkeren in één van de omliggende dorpen die met de metro een aansluiting hebben naar Rotterdam Centraal. Zelf stapte ik vaak op in Rhoon en daar kun je ook gratis parkeren vlakbij de metro. In Poortugaal kan dat ook en diverse andere metrostations verderop in aan dezelfde lijn ook.
08/2018
05/2021
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 30 Aug 2022 11:06

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

Wat MissEnergy zegt, of op Slinge (dat is een p&r), dus moet je wel echt met het ov naar Rdam centrum, anders moet je wel betalen. Maar metrolijn D rijdt vanaf Hoogvliet, naar Poortugaal, Rhoon, Slinge naar Rdam CS en bij al die haltes/stations kan je gratis parkeren.
<<

Anoniem332

Bericht 30 Aug 2022 13:43

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

Hoe lang ben je weg?
Meijersplein is 72 uur gratis
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2098

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 30 Aug 2022 21:08

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

Housebird schreef:Hoe lang ben je weg?
Meijersplein is 72 uur gratis


Capelsebrug ook.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 01 Sep 2022 20:58

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

Housebird schreef:Hoe lang ben je weg?
Meijersplein is 72 uur gratis

Deze wilde ik ook adviseren. Is volgens mij altijd wel plek. En je bent zo op het centraal station.

Leuk trouwens, wij gaan morgen met de trein naar Londen. Stappen een paar haltes voor Meijersplein op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 01 Sep 2022 23:32

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

72 uur is voor ons helaas niet lang genoeg, maar we kijken zeker even naar de andere tips. Dank jullie wel!!!
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 02 Sep 2022 08:28

Re: Parkeren voor Rotterdam Centraal

Je kunt in Barendrecht gewoon twee straten verderop parkeren, tegenover mijn oude basisschool De Hoeksteen, da's te doen en gratis :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers