Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Biografie-vraag

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Jul 2022 21:54

Biografie-vraag

Ik heb vandaag diverse theetjes op, dus nog een vraag:

Wat zou er in het eerste hoofdstuk van jouw biografie staan?


Ik ga er zelf even over na denken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jul 2022 22:11

Re: Biografie-vraag

Ik ben wel eens begonnen aan een semi autobiografisch verhaal (lang geleden) en dat begon op Chicago O'Hare airport op het moment dat ik voor 't eerst helemaal alleen reisde en me dat realiseerde.

Dus dat kies ik voor dit topic ook.
Let's discover the world together.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 17 Jul 2022 22:29

Re: Biografie-vraag

Ben ik inderdaad al eens begonnen.

Het verhaal begon met de kennismaking met mijn man en het feit dat ik toen nog niet had gebroken met de buurman. Met uitleg a la Stieg Larsson (pagina's lang) wie deze 3 karakters zijn en hoe ze denken haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jul 2022 06:57

Re: Biografie-vraag

Ik denk met de kleuterschool. Moeilijke vraag wel hoor 😅

En anders met de verhuis naar Zeeland.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 18 Jul 2022 07:51

Re: Biografie-vraag

Wat een leuke topic..ik zou beginnen met mn vroegste herinneringen aan de straat waar ik woonde.
Een heel oud straatje vlak bij t station.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 22 Jul 2022 12:44

Re: Biografie-vraag

Het was een zeer koude winternacht in december. Haha!
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 26 Jul 2022 12:13

Re: Biografie-vraag

Zondagochtend 26 augustus 1990: Waar is mem ? (Nog niet wetende wat er stond te gebeuren)

Ben hier ooit al eens mee begonnen.
<<

Anoniem334

Bericht 27 Jul 2022 16:55

Re: Biografie-vraag

Echt oprecht geen idee.
Ik ben echt hard aan het nadenken en denk dat ik zou uitkomen op de zomer waarin ik het uit maakte met mijn eerste vriend en binnen een jaar ALLES in mijn leven is veranderd. Oh ik weet het. Het moment dat ik mijn kat vond die aangereden was voor het nieuwe huis waar ik toen woonde. Die kat was het laatste wat me aan mijn 'oude leven' bond.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 31 Aug 2022 16:21

Re: Biografie-vraag

Tja, ik heb al heel veel van vroeger opgeschreven. En om te antwoorden op de vraag van T.S., zoals alles begint, met de geboorte.
Het eerste hoofdstuk van mijn boek is: De geboorte van een jongetje (al kon het ook een meisje geweest zijn)
Tja, toen mam in verwachting was, dan was er nog niks zoals, een echografie en zo. Dus het was maar kijken en raden wat het was en voorts verder gaan op de 'huiss-tuin-en-keukenpraatjes. Pas als het kind geboren is, wisten ze toen pas wat het was.
Verder gaat het boek over waar we (van tot)gewoond hebben, welke scholen ik bezocht heb en waarom ik van school veranderd ben.
Waar ik overal gewerkt heb en waarom ik van werk veranderd ben. Dus al een hele boterham.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers