Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gordijnen

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 29 Aug 2022 17:15

Gordijnen

Ik ben op zoek naar gordijnen voor ons nieuwe huis. Ik zoek een combinatie van vouwgordijnen en glasgordijnen en overgordijnen. We hebben echter een paar moeilijke ramen. In de keuken zit een punt, daar wil ik graag vouwgordijnen hebben, maar gaat dat wel? (Ze hoeven in principe niet omhoog). En dan daaronder glasgordijnen in dezelfde kleur. En voor de woonkamer en slaapkamer diezelfde glasgordijnen met overgordijnen erbij. Verder hebben we nog een moeilijke raam, die is 2,5 verdieping hoog. Zulke lange gordijnen bestaan vast niet.

Wat hebben jullie? Heb je er wellicht foto’s van? En vinden jullie velours gordijnen mooi als de bank ook al velours is? Op mijn insta staan wat foto’s (op22.a). Wie wil er mee denken?
<<

Anoniem331

Bericht 29 Aug 2022 17:46

Re: Gordijnen

Jeetje allemachtig wat een mooi huis ❤️
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Aug 2022 18:18

Re: Gordijnen

Mooi geworden zeg! Ik ben zelf geen fan van vouwgordijnen. Vind het zelf ook niet passen bij zo'n mooi luxe warm huis. Verdere adviezen van mijn kant heb ik op je insta gezet 😌
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 29 Aug 2022 19:47

Re: Gordijnen

Dankjewel! Het is nog echt een lege huls, dus nu snel aan de slag met het gezellig maken.

Wij houden echt niet van shutters, dat is echt niet mijn smaak. En plissé en rolgordijnen vind ik te goedkoop/fragiel ogen. Ik heb wel mooie glanzende glasgordijnen gezien mef voor de woonkamer en slaapkamers velours overgordijnen. Maar die punt in de keuken en de ramen boven het aanrecht vind ik echt lastig. Daar wil ik geen gordijnen, maar verder dan vouwgordijnsn (die vind ik zelf dan het meest luxe ogen) kom ik nog niet. Ben benieuwd wat de adviseur voor ideeen heeft.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Aug 2022 20:02

Re: Gordijnen

Ik vind vouwgordijnen dus goedkoop ogen. Iig de duorolgordijnen die ik heb zijn en ogen niet goedkoop haha. En ik dacht hetzelfde over plissé, maar daar zijn ook echt mooie van.

Schutters zou ik ook niet doen. Dan wordt het al snel heel landelijk, boerderij.

Ben ook benieuwd wat de adviseur zegt.
<<

Anoniem332

Bericht 30 Aug 2022 14:09

Re: Gordijnen

Lastig dat je boven de ramen in de keuken die kiep kantel zijn waarschijnlijk net niet genoeg ruimte hebt om een product op te hangen.

Ik zou voor houten horizontale jaloezieën gaan.
Vouwgordijn vindt ik te truttig bij je huis.

En als overgordijnen linnen gordijnen, staand op de vloer in een lichte kleur.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers