Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasmachine en droger stapelen

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 17 Aug 2022 09:53

Wasmachine en droger stapelen

Ik heb nog nooit een droger gehad, maar denk er nu over er eentje te gaan kopen. Deze kan het makkelijkst op de wasmachine staan. Wat ik op internet kan vinden moet er dan zo’n speciaal tussenstuk tussen. Iemand die daar ervaring mee heeft? Er zijn tussenstukken die je bijv ook kunt uittrekken om er een wasmand even op te zetten. Is dat een aanrader of gebruik je dat in de praktijk eigenlijk niet? Dat is wel een stukje duurder namelijk. Ik hoor graag wat ervaringen voordat ik mijn geld hieraan uitgeef.
Laatst gewijzigd door Char op 17 Aug 2022 10:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Aug 2022 09:55

Re: Wasmachine en droger stapelen

Wij hebben ze gewoon boven op elkaar staan zonder iets er tussen. Dus nee ik zou daar geen geld aan uitgeven.
Let's discover the world together.
<<

Linvi

Bericht 17 Aug 2022 11:05

Re: Wasmachine en droger stapelen

Wij hebben dit eerder ook gehad, hadden er wel een speciale rand tussen. Mijn schoonouders hebben ooit gehad dat door het trillen van de wasmachine de droger er bijna af viel. Die rand koste ons de kop niet dus uit voorzorg maar gedaan.

Zo'n uitschuifbaar ding vond ik dan weer niet nodig.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Aug 2022 11:25

Re: Wasmachine en droger stapelen

Wij hebben ze ook gestapeld en het gaat prima. Wel hadden we tennisballen tussen de droger en een houten plaat zitten vanwege het schudden tijdens het centrifugeren van de wasmachine.
Ik hoop straks dat we een mooie kast kunnen maken met daarin de wasmachine en de droger en dan met een plank er tussen en naast elkaar. Plus een lade eronder, waar je dan mooi de was op kan vouwen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 17 Aug 2022 11:38

Re: Wasmachine en droger stapelen

Wij hebben dat en ik ben er heel blij mee. Zet mijn wasmand er op of ik vouw de was direct op.
Kan geen nadelen bedenken eigenlijk.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Aug 2022 11:39

Re: Wasmachine en droger stapelen

Wij hebben ook zo'n tussenstuk. Ik vind het wel makkelijk. Volgens mij was het ook totaal niet duur of zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1895

Geregistreerd: 14 Apr 2014 12:58

Bericht 17 Aug 2022 11:50

Re: Wasmachine en droger stapelen

Wij hebben ook de wasdroger op de wasmachine staan en er een tussenstuk met uitschuifbaar deel op zitten. Ik vind het wel ideaal om zo de was vanuit de wasmand in de wasdroger te schuiven. Een tussenstuk was volgens mij sowieso wel vereist om te voorkomen dat de wasdroger er af danst.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 17 Aug 2022 11:53

Re: Wasmachine en droger stapelen

Dank jullie wel alvast voor de reacties! Een tussenstuk ga ik sowieso wel doen hoor. Ik wil niet het risico lopen dat de droger eraf valt. Maar ik twijfel nog of ik wel of geen uitschuifplank wil.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 17 Aug 2022 12:32

Re: Wasmachine en droger stapelen

In het vorige huis hadden we de droger op de wasmachine staan. En we hadden er een anti slip mat van de action tussen gelegd. En de wasmachine stond op 4 ronde rubberen doppen om de klappen van het centrifugeren op te vangen omdat hij daar in de oude kleine badkamer boven stond met betonnen vloertje.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 17 Aug 2022 12:59

Re: Wasmachine en droger stapelen

Ik heb er 1 die je uit kan schuiven en gebruik hem heel vaak. Zo vanuit de droger opvouwen en gelijk de kast in.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 17 Aug 2022 14:44

Re: Wasmachine en droger stapelen

Goed topic! Ik moet ook van die rubberen doppen en een tussenstuk kopen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers