Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke afstand lopen jullie kinderen naar school?

<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 08 Aug 2022 13:40

Re: Welke afstand lopen jullie kinderen naar school?

Wij wonen een ruime 2 kilometer van school vandaan. Op mijn werkdagen gaan we met de auto, dan moet ik de jongste naar het kinderdagverblijf brengen en dat is 8 kilometer verderop. Op vrije dagen gaan we eigenlijk altijd op de fiets. Een enkele keer zijn we weleens lopend gegaan, of de oudste op haar skeelers bijvoorbeeld. Beide schoolgaande kinderen (4 &7) redden die afstand prima.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 08 Aug 2022 14:07

Re: Welke afstand lopen jullie kinderen naar school?

Hier is het 1.5 km. We gaan bijna altijd op de fiets, we doen er zo'n 7 minuten over. Lopend/step ook af en toe, denk dat we er dan iets van 15 min over doen ofzo
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 18:57

Bericht 08 Aug 2022 19:35

Re: Welke afstand lopen jullie kinderen naar school?

Wat lopen een aantal van jullie ver zeg! Ik ben echt lui geloof ik, zou echt geen zin hebben in 25 minuten lopen elke dag heen en terug dus dan zou ik mooi de fiets pakken.

Wij lopen wel naar de opvang maar dat is 300 meter.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 09 Aug 2022 08:32

Re: Welke afstand lopen jullie kinderen naar school?

Het is 250 meter, zo dichtbij dat een fiets pakken meer werk is. We lopen dus altijd en de jongste loopt eigenlijk ook al mee sinds hij kan lopen.
Mijn man brengt ze altijd op de dagen dat we beide werken, dan loopt hij snel op en neer en pakt daarna de auto naar zijn werk, met de auto naar school rijden en daar moeten parkeren kost een stuk meer tijd.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 09 Aug 2022 09:13

Re: Welke afstand lopen jullie kinderen naar school?

Uhm... school zit hier op zowat 7 km.
Zouden wij nog in ons oude dorp hebben gewoond, zou het 1,5km zijn geweest. Dan gingen ze op de fiets.
Nu zijn ze in de vakantie met pake, die in ons oude dorp woont, gaan oefenen om naar en van school te lopen, op de dagen dat hij moet oppassen, hij woont 750 meter van school.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers