Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reistijd

<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 05 Aug 2022 07:02

Re: Reistijd

Bedankt voor alle antwoorden!
Wow Marsy wat een lange reis!
Marin krijg je geen reiskosten en parkeerkosten vergoed? 40 min met de auto lijkt me echt fijner dan nog met het OV.

Overigens heb ik een beetje wat Marin ook heeft, ik wil eigenlijk na m'n werk zo snel mogelijk weer naar huis, maar ik zie de voordelen van 40 minuutjes in de auto nu zeker wel in. Heen is het wat mentaal voorbereiden op de dag, en terug is het lekker afschakelen, als ik dan thuis ben wil ik ook de werkdag echt afgesloten hebben.
Plus deze week werk ik 28 uur, in principe ben ik dan net zo lang van huis als dat ik 20 uur werk plus reistijd. Dus eigenlijk zat de stress weer een beetje voor niks in mijn hoofd :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Aug 2022 07:49

Re: Reistijd

Parkeerkosten niet, benzine wel 0.13 cent/km (nu door de hoge prijzen 0.19 cent) maar daarmee ben ik toch echt veel duurder uit per maand. Dus dat is het niet waard. Incidenteel zal ik wel met de auto gaan.

En ja herkenbare situatie. Ook de stress in je hoofd. 😂 Ik weet niet wat je gaat doen maar het klinkt inderdaad fijn om een afsluit moment te hebben. Maar snap ook goed dat je zo snel mogelijk weer thuis wilt zijn.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Aug 2022 09:09

Re: Reistijd

Ja is heel ver Kira maar zit een uur ervan in de trein en daar krijg ik best veel werk gedaan ook!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 05 Aug 2022 09:14

Re: Reistijd

Ik woon op 14 kilometer afstand. Met de auto goeie 20 minuten en met de fiets 40.
Ik vind met de fiets heerlijk. Vooral na een werkdag, even je hoofd leeg en als je thuis komt ben je klaar met je werk.
Nu heb ik ook wel werk weg de hele dag je leeg slurpt, dus vind dit ideaal.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 05 Aug 2022 09:22

Re: Reistijd

Marin schreef:Parkeerkosten niet, benzine wel 0.13 cent/km (nu door de hoge prijzen 0.19 cent) maar daarmee ben ik toch echt veel duurder uit per maand. Dus dat is het niet waard. Incidenteel zal ik wel met de auto gaan.

En ja herkenbare situatie. Ook de stress in je hoofd. 😂 Ik weet niet wat je gaat doen maar het klinkt inderdaad fijn om een afsluit moment te hebben. Maar snap ook goed dat je zo snel mogelijk weer thuis wilt zijn.


Het is een baan in de uitvaartbranche.
Ik krijg 29 cent reiskosten dus dat vind ik wel echt fijn. Is nu wel vanwege de hoge benzineprijs, anders is het gewoon 19 ct.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Aug 2022 09:26

Re: Reistijd

Volgens mij wil je dit zo graag kira, ik zou de reistijd op de koop toe nemen.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 06 Aug 2022 08:37

Re: Reistijd

Karnemelk, ja dat klopt helemaal. Het enige wat misschien een dealbreker was geweest is als er geen reiskosten zonder worden vergoed. Maar ik denk dat ik het zelfs dan gedaan zou hebben.
Ik lag alleen te piekeren en te stressen over een nieuwe grote stap en zag even allemaal beren op de weg. Maar die zijn gelukkig allemaal weg ☺️
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Aug 2022 08:42

Re: Reistijd

Wat gaaf Kira. Echt wat je wil!
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Aug 2022 08:54

Re: Reistijd

Kira schreef:
Marin schreef:Parkeerkosten niet, benzine wel 0.13 cent/km (nu door de hoge prijzen 0.19 cent) maar daarmee ben ik toch echt veel duurder uit per maand. Dus dat is het niet waard. Incidenteel zal ik wel met de auto gaan.

En ja herkenbare situatie. Ook de stress in je hoofd. 😂 Ik weet niet wat je gaat doen maar het klinkt inderdaad fijn om een afsluit moment te hebben. Maar snap ook goed dat je zo snel mogelijk weer thuis wilt zijn.


Het is een baan in de uitvaartbranche.
Ik krijg 29 cent reiskosten dus dat vind ik wel echt fijn. Is nu wel vanwege de hoge benzineprijs, anders is het gewoon 19 ct.


Die gewoon 19 cent zou ik echt voor tekenen. In onze CAO is de reiskostenvergoeding voor woon-werk 9 cent per km met een Max van 30km enkele reis. Mijn werkgever heeft dat wel opgehoogd naar de eerste 10km 19 cent. Ik rij als ik naar kantoor moet 50km dus per dag op kantoor 40km volledig eigen geld.
2015 💙
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4411

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 06 Aug 2022 13:17

Re: Reistijd

Met de auto is het ruim 35 minuten, met het OV ruim een uur. Ik neem liever de auto, veel flexibeler, maar als vriend em nodig heeft, kan de trein ook. Ik zou wel dichter bij huis willen werken, maar het is altijd wel even lekker afschakelen in de auto. Ik rijd vaak met de radio uit. Stilte. Zaaaaaaalig
december 2016
juli 2019
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 06 Aug 2022 13:47

Re: Reistijd

Mijn kantoor is een uur, als er tenminste geen file is, zoals nu in de zomer met het gedoe bij Eindhoven. Maar wat kom ik op kantoor, als dat eens in de week is, is het veel. De bedrijven die ik vaker op moet zoeken liggen of dichter bij huis, of juist op anderhalf uur, maar och, ik rijd graag auto :)
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 06 Aug 2022 18:00

Re: Reistijd

Met de auto 20 min en met de fiets 35 min. Ik heb altijd 5 min fietstijd gehad en eigenlijk was dat nu ook een eis, maar ik heb nu zulke goede voorwaarden, dat ik de reistijd voor lief nam. Het is niet lang, maar voor mijn functie vind ik dat ik eigenlijk gewoon in mijn woonplaats moet kunnen werken.
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 18:57

Bericht 08 Aug 2022 19:42

Re: Reistijd

Ik heb 25 min reistijd als er geen files zijn. Ik vind het prima te doen, ook wel lekker om even je hoofd leeg te maken! Met de trein is het niet te doen, dan ben ik veel langer onderweg.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers