Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #7

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1290

Geregistreerd: 08 Feb 2021 14:35

Bericht 31 Jul 2022 19:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah wat balen zeg. Ik vind boetes altijd zo’n zuur geld.

Ik baal dat onze dochter veel muggenbulten heeft en daar veel jeuk aan heeft. Vannacht ben ik er 8x uit geweest om die muggenbulten in te smeren en nu is ze ook al 5x uit bed gekomen. Ze wil vandaag ook geen speen en daardoor valt ze dus ook niet in slaap. Met speen valt ze binnen 4 min in slaap, zonder dat ding gewoon niet. Dan geef ik na 1,5 uur die speen, en dan slaapt ze dus meteen. Maar nu wil ze hem zelf niet. Ze is gisteren flink op haar tandjes gevallen en toen deed de speen pijn.

Wij zijn aan het verhuizen en ik ben al dagen alle spullen aan het verhuizen en inruimen. Wat een gigantische klus. Mijn vriend is vanaf vandaag een paar dagen weg (vervelende timing, niks aan te doen), dus ik ben echt kapot en ik weet nu dus al dat ik er vannacht weer zo vaak uit moet.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 22:46

Bericht 01 Aug 2022 08:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Wat zwaar Alexis. Hoe is get afgelopen nacht gegaan? Hier heb ik ook al 3 nachten mijn handen vol aan M. Lijkt alsof hij ineens bang is om in zijn kamertje te slapen, maar hij kan natuurlijk niet zeggen wat er is. Hij zit ook echt aan mij geplakt en wilt niet alleen zijn.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 02 Aug 2022 08:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dat ik weer corona heb. Hoop echt dat ik er niet veel zieker van word en vooral dat het niet mijn long covid herstel weer 5 stappen achteruit gooit. Komende dagen maar heel rustig aan en sowieso minstens tot en met zaterdag in quarantaine. Had net paar dagen vrij opgenomen en zou morgen gaan zwemmen en donderdag naar summer breeze. Meh. Shitzooi.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 02 Aug 2022 13:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh neee Whatever. Ik hoop voor je dat het meevalt!
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 02 Aug 2022 15:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh shit Whatever! Ik hoop voor je dat je er niet veel last van hebt.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Aug 2022 17:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh whatever ik duim echt voor je dat je hier wel ok door komt. Sterkte!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 04 Aug 2022 20:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Hoe gaat het met je, Whatever?
Hopelijk valt het allemaal mee.

Mijn vriend nam een souvenier mee uit Frankrijk... corona!
Grrr, balen! We zouden zaterdag met dochter naar Suzan en Freek.
Dochter en ik hebben geen klachten en testen negatief.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Aug 2022 20:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

He bah wat vervelend whatever. Help je hopen dat de klachten mee vallen!

En hopen dat jullie negatief blijven Gekkie!
Let's discover the world together.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 04 Aug 2022 20:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah nee Whatever, shit zeg! Hopelijk niet al te ziek ervan!

Gekkie, het is te hopen dat het jullie bespaard blijft!

Ik baal dat ik nog steeds aan het werk ben. Vanaf 11 uur al. Pfff. Ben kapot.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 04 Aug 2022 22:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Wow, wat een idioot lange dag maak je dan.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 05 Aug 2022 12:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Brief van de belastingdienst dat we teveel 'kindgebonden budget' hebben ontvangen en dus een aardig bedrag moeten terugbetalen. Toen we het kregen dacht ik al 'dit kan niet kloppen' maar na alles 6 keer nagelopen te hebben leek het toch echt zo te zijn. Niet dus. Echt zo zonde weer dit, voortaan ga ik echt alles wat we van de belasting krijgen apart zetten (doen we nu vaak al deels) want 9 van de 10 keer is het toch weer niet goed. Wanneer gaan ze dat hele belasting- en toeslagenatelsel nou eens versimpelen?
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 05 Aug 2022 13:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ah shit hè Klaproos! Hier dus ook blijkbaar teveel gekregen, ik moet ook nog nakijken of het wel klopt. Als het klopt baal ik daar echt van, gaat om bijna €400 dus echt zonde als we dat weer terug moeten betalen.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 848

Geregistreerd: 30 Dec 2021 20:50

Bericht 05 Aug 2022 15:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Oh, bij jou ook al! Bij ons is het bedrag meer dan twee keer zo hoog 😅, maar elk bedrag is vervelend. Het is gewoon balen dat het niet gewoon in één keer goed kan gaan. We kunnen het gelukkig wel weer ophoesten maar het blijft frustrerend en irritant.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Aug 2022 15:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Wij kregen ook al brief van kindgebonden budget terug betalen 273 euro. En kinderopvang toeslag 44 maar die hoeven we niet terug te betalen omdat het onder de 100 is. Was te verwachten dat we terug moesten betalen. Kregen loonsverhoging dus beetje gegokt.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Aug 2022 15:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik kreeg juist ineens bijna 1100 euro op m'n rekening gestort gisteren, kennelijk te weinig ontvangen! Dat was nog eens een meevaller voor de verandering. Balen voor degenen die terug moeten betalen, dat is nooit leuk. Wat is kindgebonden budget eigenlijk?
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Aug 2022 16:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Dat is lekker bliss

Kindgebonden budget is een bijdrage tot 18 jaar in de kosten
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 05 Aug 2022 16:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Wij kregen ook bijna €700 extra gestort.

Ik zet ons loon altijd expres wat hoger, het 1e jaar moesten we ook bijbetalen. Daar heb ik dus geen zin meer in.
Wij hebben elk jaar loonsverhoging, dus handig om te doen.
<<

Anoniem332

Bericht 05 Aug 2022 17:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Hebben jullie al die formulieren ontvangen met uren kinderopvang die je moet invullen?
Normaal kregen we die in feb/maart nog niks gezien tot nu toe.
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 713

Geregistreerd: 14 Aug 2019 20:51

Bericht 05 Aug 2022 19:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Housebird; dat krijg je alleen als je in de steekproef valt geloof ik. Wij hebben ooit een keer een formulier moeten invullen. Alle andere jaren gaat het automatisch door de gegevens die jullie doorgeven als de opvang doorgeeft.

Wij kregen ineens 2100 kgb terug, te weinig ontvangen. Dit kan nooit kloppen dachten we. Met ons inkomen hebben we recht op een paar tientjes in de maand. Nu blijkt de boete die we hebben betaald om de hypotheek over te sluiten wordt afgetrokken van ons verzamelinkomen. Wij zijn er blij mee, maar ik vind het een scheve regeling.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Aug 2022 19:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

GeKKiE schreef:Wij kregen ook bijna €700 extra gestort.

Ik zet ons loon altijd expres wat hoger, het 1e jaar moesten we ook bijbetalen. Daar heb ik dus geen zin meer in.
Wij hebben elk jaar loonsverhoging, dus handig om te doen.


Dat doen wij ook. Ik wil echt niet terugbetalen, zo'n gedoe en gezeur altijd.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 05 Aug 2022 19:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Housebird schreef:Hebben jullie al die formulieren ontvangen met uren kinderopvang die je moet invullen?
Normaal kregen we die in feb/maart nog niks gezien tot nu toe.


Ik vroeg het me een paar maanden terug ook af, bij ons kwam de brief begin vorige maand.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 05 Aug 2022 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik heb voor de eerste keer een positieve zelftest. Ik ben er niet echt ziek van. Wat kan ik nu verwachten?😅 Vijf dagen aan huis is prima maar denk nu wel wat ga ik dan toch doen joh?! Of gaan jullie dan gewoon een rondje wandelen?
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 13:32

Bericht 05 Aug 2022 21:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Rondje wandelen kan best vind ik hoor. Gewoon afstand houden van anderen.
<<

Anoniem334

Bericht 06 Aug 2022 21:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Ik baal dat Transavia zo'n kut vliegmaatschappij is. Heb priority geboekt, maar op de luchthaven van Ibiza kun je niet priority boarden omdat er gewoon geen priority lane is bij de gate. Nu gaat het me echt niet om die 18 euro, maar hallo... ik betaal voor iets wat ik vervolgens niet krijg. Bied dan de mogelijkheid niet bij mijn reservering. Ik neem nu contact op, kijg ik te horen 'voor priority doen we geen terugbetaling'. Nee? Lekker dan. Jij verkoopt mij een dienst die je weigert te leveren. Is gewoon pure oplichting dan.
Oh en we kwamen in het vliegtuig en het was RANZIG. De stoel waar ik op moest zitten had een soort yoghurt vlekken erop, de rij voor ons lag er een heel doosje pringles op de vloer uitgeschud en kapot getrapt. Echt super vies, duideliljk gewoon niets schoongemaakt. Dan alsnog een half uur vertraging, geen idee waarom. In ieder geval niet om schoon te maken.
<<

Anoniem329

Lady-post-a-lot

Berichten: 1375

Geregistreerd: 24 Dec 2021 14:05

Bericht 07 Aug 2022 09:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

Over priority kan ik weinig inhoudelijks melden maar dat een vliegtuig niet schoongemaakt is, hoeft niet per sé iets met de maatschappij te maken te hebben he? Vliegend personeel maakt niet zelf schoon, daar zijn bedrijven voor op de luchthavens. Waarschijnlijk is het op de luchthaven dus slecht geregeld geweest. Personeelstekort, stakingen, don't know.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers