Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 01 Aug 2022 22:35

Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 01 Aug 2022 22:55

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Leuke vragen dronken taart! Maar eigenlijk vertel ik heel veel niet aan vreemden, maar om dan een voorbeeld te geven wat ik wel bewust achterhoud is mijn verleden qua psychische problemen en het feit dat ik afgekeurd ben en dus niet vrijwillig huismoeder ben.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 01 Aug 2022 23:00

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Tja, euh, dingen uit het verleden die niet nodig zijn om weer op te rakelen. Ook niet hier haha.

Verder ben ik veel te open over alles.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Aug 2022 23:02

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Dat ik gescheiden ben en dat ik een kind heb met een ernstige ziekte.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Aug 2022 23:17

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Pff Jip 🙁.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 01 Aug 2022 23:18

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Oh ik kan me wel wat voorstellen bij alles wat jullie opnoemen. Ik ben op zich ook best open maar vertel nooit precies wat ik voor werk doe voor ik weet wat ik voor persoon voor me heb. Geen zin in nutteloze discussies.

Thanks Pure, ik stond een beetje lang in de wacht en ging me vervelen haha.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 01 Aug 2022 23:47

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Dat mijn broertje overleden is. Ik maak er geen geheim van, maar als ik een casual gesprek met iemand heb en diegene vraagt of ik broers of zussen heb, noem ik vaak alleen m'n zusje. Klinkt misschien gek, maar ik heb niet altijd zin om meteen de diepte in te gaan of medelijden te krijgen ofzo. Tegen mensen die ik beter ken zeg ik het wel gewoon natuurlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 26 Jun 2021 23:46

Bericht 02 Aug 2022 08:13

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Dat kan ik me goed voorstellen Bliss. Ik vertel vreemden ook niet altijd over mijn overleden dochter. Vooral toen M. er nog niet was vond ik de vraag ‘heb je kinderen?’ een hele vervelende vraag. Toen ik eenmaal zwanger was van M. beantwoorde ik die vraag met ‘ik ben nu in verwachting’ en kon ik het antwoord op die vraag mooi omzeilen.

Ik vertel vreemde mensen ook nooit dat ik op een internaat heb gezeten omdat dat bij veel mensen een stigma heeft dat het voor probleemkinderen is.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 02 Aug 2022 08:28

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Dat ik m'n zoon alleen heb opgevoed en het verhaal rond zijn vader. Dat weten maar heel weinig mensen precies.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 02 Aug 2022 08:30

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Ga ik hier niet vertellen...
<<

Saji

Kletskop

Berichten: 580

Geregistreerd: 23 Jul 2020 10:31

Bericht 02 Aug 2022 09:02

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Heel veel dingen vertel ik niet. Goede vrienden weten zelfs lang niet alles van mij. Dus aan vreemden vertellen doe ik al zeker niet.
<<

Anoniem330

Bericht 02 Aug 2022 14:42

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Nouja voldoende dingen, maar er zijn maar weinig mensen die weten dat ik mijn toenmalige vriend bedonderd heb terwijl hij op uitzending in Afghanistan was.

Hoe ouder ik ben, hoe stommer ik het vind van mezelf. Helpt ook niet dat ik hem 2 weken geleden ineens tegen kwam, nadat ik hem zo'n jaar of 8 niet gezien had.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 02 Aug 2022 19:01

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Ben nu wel heel benieuwd wat voor werk je doet DronkenTaart!
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 28 Aug 2022 17:56

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Het allerbelangrijkste:
Wanneer ik op verlof ga,
Welk de GEHEIME code van mijn bankkaart is
Logisch toch, nietwaar??
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 29 Aug 2022 15:53

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Max schreef:Ben nu wel heel benieuwd wat voor werk je doet DronkenTaart!


Haha dat snap ik maar ik vind dat te privé. Ik zeg meestal gewoon dat ik administratief werk doe en daar nemen ze altijd wel genoegen mee. Als ze meer willen weten vertel ik 1 klein onderdeeltje van mijn werk waar meestal wel begrip voor is, de rest laat ik weg omdat het gelijk zo'n zwaar onderwerp is en discussies oplevert waar ik helemaal geen zin in heb.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 30 Aug 2022 20:48

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Ik zou niet weten wat ik een vreemde zou moeten vertellen over mezelf. Het lijkt me voor de vreemde ook niet interessant.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 30 Aug 2022 21:05

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Beau schreef:Ik zou niet weten wat ik een vreemde zou moeten vertellen over mezelf. Het lijkt me voor de vreemde ook niet interessant.

Heb je nooit een gesprek met iemand waar je nooit eerder mee hebt gesproken? Bijv als je een nieuwe baan hebt dan zijn al je nieuwe collega's in eerste instantie ook vreemden. Dan vertel je wat over jezelf en zij over hunzelf zodat jullie elkaar kunnen leren kennen. Wat zou je in zo'n gesprek nooit vertellen? Volgens mij is dat het onderwep van dit topic.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 30 Aug 2022 21:09

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Max schreef:
Beau schreef:Ik zou niet weten wat ik een vreemde zou moeten vertellen over mezelf. Het lijkt me voor de vreemde ook niet interessant.

Heb je nooit een gesprek met iemand waar je nooit eerder mee hebt gesproken? Bijv als je een nieuwe baan hebt dan zijn al je nieuwe collega's in eerste instantie ook vreemden. Dan vertel je wat over jezelf en zij over hunzelf zodat jullie elkaar kunnen leren kennen. Wat zou je in zo'n gesprek nooit vertellen? Volgens mij is dat het onderwep van dit topic.


Nou inderdaad. Ik zat laatst in het vliegtuig toch naast zo'n gezellig mens. Haar kinderen zaten verderop en die van mij zat met een koptelefoon op. We hebben uren gezellig zitten kletsen en de vlucht vloog voorbij. Het was op dat moment mijn nieuwe beste vriendin haha.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 31 Aug 2022 15:19

Re: Wat vertel je normaal nooit aan een vreemde over jezelf?

Dat ik al 20 jaar depressief ben en dat ik een dochter heb met een genetische afwijking.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers