Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschapskleding tips

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Jul 2022 19:46

Re: Zwangerschapskleding tips

Ik heb destijds een mooie zwangerschapsjurk gekocht met pied-de-poule, mooie strakke jurk, want ik wilde gewoon ook representatief naar m'n werk. Volgens mij was die 'gewoon' van Noppies.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Jul 2022 08:31

Re: Zwangerschapskleding tips

Ik vond het ook lastig om mooie zwangerschapsjeans te vinden, die goed paste. Ik droeg qua broeken vooral flared leggings van Stieglitz en Colorful rebel en dan in een maat groter, kon ik prima over of onder mijn buik doen. Verder veel jurken en rokken. Maar ik was hoogzwanger in de zomer dus dan heb je ook geen gedoe met panties.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Jul 2022 08:35

Re: Zwangerschapskleding tips

Max schreef:Jente had je toen normale spijkerbroeken in een grotere maat gekocht? Hoeveel maten groter?

Een vriendin van mij liet haar spijkerbroeken door de kleermaker wijder maken door in de zijkanten een driekhoekig stuk elastiek te laten zetten. Kon daarna weer hersteld worden en zo heeft ze heel lang haar eigen broeken kunnen dragen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Jul 2022 08:39

Re: Zwangerschapskleding tips

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 23 Jul 2022 09:52

Re: Zwangerschapskleding tips

Oh ja colourful rebel kan ik ook nog wel even naar kijken! Qua panties denk ik dat ik die ook gewoon in een grote(re) maat bestel tzt. Dan red ik t denk ik wel met 2 broeken.
Tot september kan ik wel m'n gewone (zomer)jurkjes aan.
Ik doe een opdracht voor een design merk en moet veel presentaties en workshops geven, dus wil er wel representatief uit (blijven) zien.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 23 Jul 2022 09:52

Re: Zwangerschapskleding tips

Harri: jij hebt strongher gedaan toch? Deed je dat in Vondelgym of thuis/in je eigen gym? Vond je t wat?
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 23 Jul 2022 11:02

Re: Zwangerschapskleding tips

Ik had ook wat basic hemdjes/shirts die ik dan combineerde met vesten jasjes etc die ik dan open droeg
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 28 Sep 2020 11:49

Bericht 23 Jul 2022 19:15

Re: Zwangerschapskleding tips

Ik heb 1 zwangerschapsjeans gekocht en verder alleen maar flared leggings gedragen en kokerrokken (op een gegeven moment ‘n maat groter). En een paar toffe jurken (geen positie). In het najaar/winter gecombineerd met een oversized trui die dan op mijn buik viel.

Heb laatst mijn positiekleding/zwangerschapskleding opgeborgen en het was serieus 1 AH plasticzakkie vol (inclusief bh’s en grote shorties voor na de bevalling). Ik zou qua leuke items lekker gewoon je eigen stijl een maatje groter kopen.
11.21
10.23
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 27 Jul 2022 15:30

Re: Zwangerschapskleding tips

Ja, klopt inderdaad Max! Ik deed het zowel in de Vondelgym als thuis. Het zit heel goed in elkaar en ik vond het prettig maar moet wel zeggen dat ik zwanger was in hoogtij COVID days en dat doordat de gym dicht ging ik ook een beeetje ben afgehaakt met trainen op het laatst :smile: . Zou achteraf door blijven trainen zolang het kan, want ook al voelde ik me fysiek helemaal prima, het helpt gewoon echt om krachttraining te doen. Heb na de bevalling het postnatale programma gedaan, was ook fijn.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers