Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B vol liefde (Videoland)

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Jul 2022 20:45

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Jippie ik ben helemaal bij! (aflevering 16 gezien). Even flink gebinged want komende twee weken op vakantie lukt het vast niet en kan ik daarna weer bingen.

Blij dat Sylvia weg is bij Hans. Die pasten echt niet samen. Geef Hans wel gelijk in dat hij zei dat er iets niet helemaal goed is gegaan. Denk ook dat er wellicht iets tussen Hayriye en Hans was opgebloeid als Desiree er niet tussen was gekomen. Nu Natascha en die begint volgens mij ook wel goed, iig een stuk rustiger. En meer om Hans ipv dat het alleen op drama uitloopt.
En ik vind Libera nog steeds het leukste haha.

Dave en Denise moeten nou idd maar een keer zoenen, zoals haar broer ook zei. Anders wordt 't wel heel erg friend zone.

Tjerk vind ik tot nu toe het beste bij Ted passen. Die twee lijken wel te matchen.

Pfff Daisy vind ik echt helemaal niks. Kan me wel voorstellen dat Petra even van dr apropos is. En ik vind Daisy echt niks voor Hans. Maar dat ziet ie zelf ook wel beetje in geloof ik al vindt hij haar ook interessant.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Aug 2022 11:41

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Zo, wij zijn ook helemaal bij nu, volgens mij hebben we net aflevering 22 gekeken. Wat is het toch een tenenkrommend programma af en toe! Even mijn mening:

Ted: beetje jammer dat Tjerk zo jaloers is, dat siert hem niet. Vond hem eerst een goede match met Ted, maar nu weet ik het niet meer. Ben is meer vriendschappelijk denk ik.

Denise: die Ben vind ik een vreemde snuiter met niet-grappige 'humor'. Volgens mij heeft ze een leuke klik met Dave, ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Martijn: oooh wij zijn helemaal team Simone hier, dus we kunnen niet aanzien wat eraan zit te komen! :nopompom:

Franse Hans: wat een figuur, krijg je ook geen hoogte van. In elk geval heeft hij eindelijk de eerste knoop doorgehakt. Vind Petra wel goed bij hem passen, maar vraag me af of hij haar ook aantrekkelijk vindt.

Hans in Italië: nou, weer alleen. Vrouw 5 komt morgen, maar vraag me af of het überhaupt nog wat gaat worden. De situatie is gewoon te ingewikkeld momenteel.

Richard: yeah ik vind hem leuk met Simone!

Astrid: ik vond Harmjan eerst leuk, maar na die blunder denk ik dat het niet meer goedkomt. Moet zeggen dat Ruud me wel 100% meevalt nu ik wat meer van hem heb gezien, leuke vent wel hoor! Dus wie weet.

Natasja: aah zo jammer van Jos, vond dat echt een leuke man! En zij zag hem dus ook wel zitten. Jammerdebammer. Menno wordt hem niet.

Dat waren ze toch?
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Aug 2022 13:16

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Bliss, is dat de Martijn in Portugal? Er zit een kandidate bij die ik ken dus ik ben heel benieuwd hoe het afloopt. Ik kijk het zelf alleen niet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Aug 2022 13:20

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Oh dat is dan vast Marian, de Friezin! En laat dat nou net zijn favoriet zijn :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Aug 2022 13:23

Re: B&B vol liefde (Videoland)

En daar baal jij van dus? 😂
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Aug 2022 13:27

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Haha dat ook weer niet, maar Simone zit er vanaf het begin en m'n vriend en ik vinden haar heel leuk en goed bij haar passen. Marian is ook een leuke, vlotte meid, maar vind ik persoonlijk iets minder bij Martijn (en de omgeving) passen. Maar we zullen zien, misschien heb ik het helemaal mis! Ken je haar goed?
❤ 7 juni 2018
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 02 Aug 2022 13:44

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Wat grappig Lady, dat jij ook iemand kent!
Wij kennen namelijk Simone dan weer 😆
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Aug 2022 15:13

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Simone van Martijn, uit Hawaï?
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 02 Aug 2022 15:46

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Die ja
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Aug 2022 15:52

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Wat grappig!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 03 Aug 2022 16:09

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Heerlijk programma dit, zit echt te smullen elke keer (wat dat zegt over mij weet ik niet, haha). Grappig dat er voor sommigen bekenden meedoen!

Ik kan me wel aansluiten bij jou qua reacties @Bliss. Heel benieuwd wat er bij Martijn gaat gebeuren inderdaad want ik dacht ook echt dat Simone de beste match zou blijven. En ben ook echt wel team Dave, alleen een beetje jammer van de laatste actie om zelf iets te vertellen aan z'n concurrent.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 04 Aug 2022 00:30

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik denk echt dat sommige kandidaten nog spijt krijgen van de mensen die ze laten gaan.

Die hans in Frankrijk weet ik niet wat ik er van moet vinden. Maar vind petra wel leuk bij hem. De andere Hans in Italië blijft denk ik alleen. Dit is ook volgens mij weer een type vrouw dat hem niet past en te ingewikkeld met Libera.

Simone bij Martijn vond ik echt een leuke vrouw, verwachtte ook echt veel van hun.
Bij Richard en Simone zie ik het ook nog wel slagen.

Ted en Astrid blijven denk ik ook alleen en ik vind Denise en Dave leuk samen.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Aug 2022 10:28

Re: B&B vol liefde (Videoland)

De B&B van Hans in Italie staat te koop: https://www.idealista.it/immobile/23158960/
Vind het een aparte man.

Ik vind HansFrankrijk eigenlijk steeds losser en grappiger worden, er zit toch wel ergens een soort van humor.
Moest erg lachen toen hij die dames liet bukken gisteren bij die geblinddoekte tocht haha :D

Verder ben ik Team Richard. Ik vind het zo'n leuke vent, hoop oprecht dat Simone en hij nog samen zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Aug 2022 14:50

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Goh, dat het te koop staat lijkt me geen goed teken wat liefde betreft. Wel echt mooi daar joh! Denise vind ik een erg leuke vrouw, maar Hans is er gewoon niet klaar voor.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 04 Aug 2022 14:52

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik zat vanmorgen de aflevering te kijken en dacht goh, die B&B van Hans is echt prachtig (vooral de buitenkant en locatie). Nu staat het te koop lees. Helaas, 1,5 miljoen heb ik niet!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 04 Aug 2022 14:54

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik denk dat er weinig liefde gaat ontstaan dit seizoen. Alleen Richard en Simone word een succes (hoop ik). Ik vind Ruud bij Astrid ook leuk. Maar dat wordt ‘m niet denk ik. Ik vind Petra bij Franse Hans echt een onsympathieke vrouw. Beetje laag dunkend doet zij over de andere kandidaten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Aug 2022 15:03

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Fenna bij Martijn lijkt me ook wel echt een leuke meid!
❤ 7 juni 2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 04 Aug 2022 17:37

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ik denk ook alleen Richard en Simone, maar hoop toch ook een beetje op Denise en Dave.

Petra vond ik eerst wel leuk maar steeds vervelender reageren inderdaad, al kan ik me voorstellen dat je ook wel onzeker en snel geïrriteerd raakt in dit programma 😅
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 05 Aug 2022 22:11

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Pffff, wat een heisa weer bij Astrid. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, maar met Harm Jan gaat het waarschijnlijk niks meer worden 😅
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 05 Aug 2022 22:19

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Oei de aflevering vandaag. Volgens mij zit er veel oud zeer bij Astrid. Erg heftig hoe ze reageert. Had het wel met Harm Jan te doen. Ik dacht die gaat z’n koffer pakken.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 05 Aug 2022 22:27

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ja, ik heb een beetje het idee dat het allemaal nog wat te vroeg is voor haar, en inderdaad veel oud zeer.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Aug 2022 22:29

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Ooh echt erg hoor, die Astrid! Echt niet normaal hoe zij reageerde op "kruidengate". Denk dat zij eerst flink met zichzelf aan de slag moet.
❤ 7 juni 2018
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 05 Aug 2022 22:30

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Kruidengate 😂
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Aug 2022 22:33

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Haha ja dat zei Jeroen Kijk in de Vegte (voice-over) zo, ik vond 'm hilarisch!
❤ 7 juni 2018
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 05 Aug 2022 22:41

Re: B&B vol liefde (Videoland)

Sowieso m'n favoriete voice-over 😄
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers