Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tweeling cadeaus

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Jul 2022 07:40

Tweeling cadeaus

Rafi is uitgenodigd voor een feestje van een jongens tweeling die 5 jaar wordt. Mijn eerste tweeling verjaardag waar ik een cadeau voor moet kopen (normaal laat ik zoon uitzoeken maar ik denk dat ik hier even moet helpen). Heb de moeder gevraagd en ze zei de volgende cryptische omschrijving: ‘ze vinden dezelfde dingen leuk maar dan net anders’. Juist. Ik denk dat ze bedoeld dat als je een shirtje koopt voor tweelingen dat je dan bijvoorbeeld zelfde print doet maar verschillende kleuren.
Wat kan ik nou voor ze kopen? 15-20 euro per kind ofzo? Ze houden van dinosaurussen, maar allebei een andere is natuurlijk tricky ivm ruzie. Ik ben best goed in cadeaus maar ik loop hier even vast. Iemand een idee?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 18 Jul 2022 07:51

Re: Tweeling cadeaus

Australië is natuurlijk duurder maar hier is het eerder 7.50-10 euro haha
Ik zit gewoon bij de speelgoedwinkel gaan neuzen. Stel je vind een dino kleurboek in meerdere varianten. Dan kun je ze beide een andere geven maar bijvoorbeeld wel met hetzelfde stiften setje erbij.
Dan is het anders, maar toch hetzelfde.
T kreeg vorig jaar een dino stickerboek waarbij je een hele wereld kon inrichten. Super gaaf. Misschien zoiets.
2016
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 18 Jul 2022 08:07

Re: Tweeling cadeaus

Ja dat zou ik ook doen. En het risico van ruzie heb je altijd. Ik denk dat ze altijd willen wat de ander krijgt. 😁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Jul 2022 08:13

Re: Tweeling cadeaus

Ik weet niet of je ze daar kan krijgen maar ik vind die Schleich diertjes altijd leuk. Wel plastic maar wel 'goed' open ended speelgoed. Ze hebben ook een dinosaurus lijn. Ik zou juist prima twee verschillende dino's geven. Dan kunnen ze samen spelen, omwisselen en gewoon los van elkaar spelen.

https://www.schleich-s.com/en/US/dinosaurs.html

Ik zie ze hier op de website voor 19 dollar en 14 dollar. Die twee categorieën zijn misschien wel oké qua prijs.
Let's discover the world together.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 18 Jul 2022 08:48

Re: Tweeling cadeaus

Hier werkt hetzelfde maar net anders heel goed. Ze zijn natuurlijk nog wel wat jonger maar ze hechten zich meteen aan het ding dat zij zelf krijgen en bedenken waarom die het leukst/mooist is 😂. Precies hetzelfde werkt slechter, dan maken ze steeds ruzie over welke nou van wie is. Totaal andere dingen kan ook, maar omdat de jongens allebei hetzelfde leuk vinden zou ik gaan voor een andere kleur of net ander setje van hetzelfde thema.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 18 Jul 2022 08:51

Re: Tweeling cadeaus

Ah dank jullie! Allemaal leuke ideeen. Prijsklasse is hier inderdaad wel normaal.
Afbeelding
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 18 Jul 2022 15:30

Re: Tweeling cadeaus

Ze vraagt zelf om dezelfde maar net anders kadootjes dus ik zou me over ruzie geen zorgen maken. Heb je zelf uiteindelijk toch ook geen last van :P. Ik zou je zoon wel zelf wat uit laten zoeken voor ze en kijken of je daar dan een andere variant voor kunt vinden.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Jul 2022 22:53

Re: Tweeling cadeaus

Heb uiteindelijk een dinosaurus 5 op een rij spel gedaan en 2 van die dino blasters (waar je van die pijltjes mee schiet). Iets om samen te spelen en iets apart.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Jul 2022 23:35

Re: Tweeling cadeaus

Wat slim Marsy!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers