Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Jul 2022 08:13

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Kira schreef:Ik zou graag iets heel anders doen, namelijk werken in de uitvaartbranche. Daar volg ik nu ook een thuis studie voor.

Oh wat bijzonder en mooi. Ik heb in mijn omgeving de afgelopen jaren meerdere hele fijne en betrokken bodes meegemaakt (waaronder die van mijn eigen moeder) en ik denk echt dat zij het verschil kunnen maken wat betreft het afscheid nemen en de uitvaart. Prachtig werk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 20 Jul 2022 08:14

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ik ambieer geen carrière sprong. Laat mij maar elke dag lesgeven en juf van m’n groep zijn. Ik wil zo min mogelijk andere taken 😊 De taken die ik nu ernaast doe en waar ik coördinator van ben, vind ik leuk. Maar ik wil bijvoorbeeld echt geen directrice worden of beleidsplannen gaan schrijven o.i.d.
<<

Anoniem330

Bericht 20 Jul 2022 08:36

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Lady schreef:Macaron, ik vind het altijd wel leuk om te lezen hoe jij erin staat. Geen poespas, gewoon lekker werken en je ding doen.

Dankje. Het lijkt me inderdaad heel fijn om op die manier mijn steentje bij te dragen. En dan kan ik ook vaker op school helpen en bijv. in de ouderraad. Ik ben al gevraagd, maar ik kan dat nu nog niet zo makkelijk combineren.
Ik ben nu wel budgethulp bij de gemeente en ik heb ook wat opgestart voor gratis maandverband/tampons voor de minima omdat de voedselbank dat hier niet wilde doen (die kenden menstruatie armoede niet eens), maar ik wil echt meer doen.
En ik zou het ook prima vinden om daarnaast nog enkele uren betaald werk te doen, maar dan 12 uurtjes ofzo. Gewoon lekker relax.

Future goals. :banaan:
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 20 Jul 2022 08:42

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ergens heb ik wel ambities en ergens geen. Ik zou wel weer een studie willen doen, orthopedagogiek oid, of zelfs wel geneeskunde. Al is dat laatste natuurlijk niet reëel. Sowieso kan studeren pas als alles een stuk rustiger is.
Verder zou ik coördinator van mijn afdeling kunnen worden, maar alle randtaken die daarbij horen vind ik een stuk minder leuk, haha, dus de vraag daarvoor heb ik al meerdere malen afgeslagen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 20 Jul 2022 08:45

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ik wil graag de hbo rechten gaan doen zodat ik op mijn werk (en misschien in de toekomst in ander werk) meer de juridische kant op kan. Ik heb ook al een intakegesprek en studieadviesgesprek gehad. Alleen ik vind het heel lastig om de stap daadwerkelijk te gaan zetten omdat ik nu zo’n jong gezin heb. Ik schuif het steeds weer vooruit. Nu heb ik in mijn hoofd dat februari 2023 beginnen een goed moment is, maar of ik het dan echt ga doen weet ik nog niet. Klinkt echt stom dit misschien. Elke keer denk ik ook, weer een jaar niet gedaan, had al zover kunnen zijn. Ik ben eerder ‘gefaald’ in een studie en wil dat niet nog een keer. Die angst zit er een beetje achter denk ik. Ik ga over een paar weken weer werken na een tijd zwangerschapsverlof. Dan hopelijk weer motiverende gesprekken op het werk om die stap echt eens te gaan zetten.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 20 Jul 2022 09:05

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Mijn grootste ambitie was altijd om goed les te kunnen geven en een gezin te hebben en een goede moeder te zijn.
Lange tijd was dat ook genoeg en soms al moeilijk zat. Nu dochter een tijdje op school zit, lijkt het wel alsof er oogkleppen af gaan. Ik ga begonnen met een project op school na de zomer en heb ambitie om een salarisschaal omhoog te gaan.
Ook ben ik in mijn vrije tijd begonnen met een boek schrijven en fok ik ieder jaar een veulen.
Soms is het heel druk, maar ik haal er ook veel voldoening uit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Jul 2022 09:19

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ik weet het niet.
Ik heb wel het idee dat de functie die ik nu heb, niet mijn einddoel is. Maar wat dan wel?

Ik ben zoekende naar iets wat ik niet weet. Ik mis constant iets in m'n werk.

De stap waar ik nu over na denk is ooit richting leraar zorg te gaan. Maar of dat ooit gaat gebeuren 🤷
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Linvi

Bericht 20 Jul 2022 10:21

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ik ga nu een switch maken. Ik heb ruim 20jaar in winkels gewerkt, kleding, schoenen en geëindigd als "bloemiste" zonder papieren. Ik ben echter de winkel helemaal beu.

Ik ga vanaf 1sept op kantoor werken, naam van het bedrijf deel ik niet maar het gaat om een web-care afdeling waar ze druk bezig zijn de klantenservice te verbeteren/verder te ontwikkelen. Daarbij zal het klantcontact veel telefonisch zijn.

Mijn uiteindelijke wens is om op de 112-meldkamer te werken.
<<

Linvi

Bericht 20 Jul 2022 10:24

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Lady schreef:
Kira schreef:Ik zou graag iets heel anders doen, namelijk werken in de uitvaartbranche. Daar volg ik nu ook een thuis studie voor.

Oh wat bijzonder en mooi. Ik heb in mijn omgeving de afgelopen jaren meerdere hele fijne en betrokken bodes meegemaakt (waaronder die van mijn eigen moeder) en ik denk echt dat zij het verschil kunnen maken wat betreft het afscheid nemen en de uitvaart. Prachtig werk!


Ja, heel erg eens met jou Lady! In 5weken tijd overleed mijn opa en mijn oma, 2 verschillende bodes en een wereld van verschil. De bode bij mijn oma had continu een grote glimlach op zn gezicht als we met hen aan het praten waren. Ik heb dat naderhand wel als feedback terug gekoppeld. Vond het echt zwaar ongepast.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 20 Jul 2022 11:19

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ik werk nu als ZZP'er, maar heb op termijn wel de ambitie om een eigen (huisartsen)praktijk te hebben. En dan met een uitgebreide opzet, een soort gezondheidscentrum dus. Omdat ik kansen zie om eerstelijns zorg beter te organiseren, omdat ik het zelf ook leuk vind om kleine ingrepen te doen, en omdat ik nieuwe dingen wil blijven leren.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Jul 2022 11:38

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Tof Ellibre! Ik geloof er ook in dat er nog veel te verbeteren is in de organisatie van eerstelijns zorg.

Ik heb sinds januari een hele toffe en uitdagende nieuwe (management) functie in een ziekenhuis. Hier kan ik nog wel een tijdje in vooruit qua ontwikkeling, maar ik blijf dit niet eeuwig doen. Hierna zou ik misschien een tijdje de consultancy in willen in mijn vakgebied, wellicht zelfstandige. Of juist direct al een stapje omhoog wat betreft management.
Ik denk dat ik op lange termijn wel wil ontwikkelen naar bestuurder in de zorg, hoewel ik niet zeker weet of alle facetten bij mij passen. Maar goed, ik ben 34 en heb dus nog ruim de tijd om zo te ontwikkelen en te groeien.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Jul 2022 11:55

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

Ik weet het niet zo goed.. Ik ga per september switchen van werk/vakgebied dus eerst maar eens zien hoe dit gaat bevallen. En wellicht dan op den duur hierin doorgroeien.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 20 Jul 2022 11:56

Re: Wat voor carrièresprong ambieer jij nog?

hmm :) ik wil nog wel eens een stap omhoogzetten ja, na zes jaar mijn huidige taak merk ik dat verveling dreigt toe te slaan. Maar waar dat uitpakt, geen idee :)
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers