Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak verander jij van kapsel?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 11 Jul 2022 20:56

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Bijna niet. Ik ga gemiddeld 1x per 9 maanden naar de kapper. 1x in de 3-4 jaar laat ik misschien een keer er iets van een kleurtje in zetten. Ik vind het wel prima zoals het nu zit en is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 11 Jul 2022 21:01

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Nooit. Ik heb nog steeds het kapsel van toen ik 12 was. Wel andere kleuren steeds. Maar kapsel is hetzelfde. Wat goed is moet je goed laten. 😂
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 11 Jul 2022 21:30

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Tot vier jaar terug liet ik mijn haar om de 6 werken knippen/kleuren. Ik had tijden en pixiekapsel en wisselde tussen hoogblonde en bijna-zwart.

Toen ging mijn kapster met zwangerschapsverlof en besloot ik het te laten groeien. Mijn haar is nu langer dan ooit geweest en al jaren asblond.
Supermakkelijk. Zou er nu ook niet aan moeten denken om het kort te knippen, veel te veel werk, haha. Maar er komt vast een dag dat ik rigoureus de schaar er weer in laat zetten.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1114

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 12 Jul 2022 16:25

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Nooit, ik laat het 1 a 2 keer per jaar bij knippen zo ongeveer.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jul 2022 18:53

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

de laatste jaren niet meer. Daarvoor wel van lang naar korte bob. Maar mijn haar heeft de laatste jaren zoveel meegemaakt dat het extreem uit viel toen durfde ik niks meer te doen behalve puntjes. Nu is mijn haar weer gezond volgens de kapper en heb ik het best lang. Heb het nu lang voor mijn doen vind ik wel lekker want heb het eigenlijk altijd vast. Vind het anders zo warm in mijn nek
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 12 Jul 2022 20:42

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Ik heb vrij lastig haar voor de gemiddelde (krullen)kapper. Verschillende kappers versleten, en ondanks de vrijbrief die ik altijd geef, zat mijn haar altijd hetzelfde. Ik wil het namelijk altijd helemaal anders, maar klaarblijkelijk is dat lastig en liep ik altijd met hetzelfde naar buiten.

MAAAR!

Vorige week een nieuwe kapster geprobeerd. Ik zei wederom: ik wil het helemaal anders en je hebt een vrijbrief. Mevrouw ging aan mijn haar plukken, trekken enzo… en na een minuut zei ze: ja! Dit gaan we doen. Ze is helemaal los gegaan en ben zoooo tevreden! De volgende afspraak staat al gepland.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jul 2022 21:25

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Ik wissel nog wel eens van kleur en zo eens per jaar gaat er een keer 10/15cm af. Maar echt een ander kapsel heb ik al jaren niet meer gehad.
Ik weet inmiddels wat me wel en niet staat, en haar korter dan schouderlengte staat mij (helaas) niet. Ik houd het dus maar wat langer en meestal blond.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 12 Jul 2022 21:27

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Eens in de zoveel tijd (paar jaar?) ben ik mn lange haar zat en laat ik t korter knippen tot een Bob of lob. En eigenlijk heb ik altijd spijt daarna 🙈 dus heb me voorgenomen het niet meer zo kort te knippen. Maar zal t toch wel weer keer op mn heupen krijgen haha.

Tot nu toe heeft elke kapper waar ik geweest ben me afgeraden mn haar te verven, dus dat doe ik ook nooit. Ben van mezelf lichtblond en daar ben ik meestal ook wel content mee, vooral nu in de zomer nu t op z’n lichtst is.

Ik kom dus ook maar heel weinig bij de kapper, vooral voor punten bijwerken enzo. Ik denk eens in de 2 a 3 maanden? Of misschien nog minder? 😁 heel saai dus eigenlijk, altijd hetzelfde kapsel.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 12 Jul 2022 21:30

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Ohja sinds ik kinderen heb/ zwanger ben geweest heb ik wel een paar hele stomme golven in m’n (voor de rest supersteile) haar. Kreukels lijken het meer. Is er ook niet uit te föhnen ofzo. Dat wordt ook erger als ik het korter knip, dus nog een reden om dat niet meer te doen 😁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Jul 2022 13:49

Re: Hoe vaak verander jij van kapsel?

Nou, de afspraak staat hoor! Komende woensdag gaat de schaar er weer in. Het donkerder verven doe ik over een paar maanden denk ik, ik ga eerst nog een keer voor highlights. Maar dat doe ik een week later dan het knippen, kwam wat beter uit.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers