Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight watchers groepje

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jul 2022 15:03

Re: Weight watchers groepje

Komen jullie in de app?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 09 Nov 2022 00:04

Re: Weight watchers groepje

Hoi! Even een upp.

Wie doet er nog aan WW? Ik ben sinds gister bezig.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2022 11:30

Re: Weight watchers groepje

Kreeft schreef:Hoi! Even een upp.

Wie doet er nog aan WW? Ik ben sinds gister bezig.



Ik zou ook echt weer moeten.
Ik was goed bezig, 2,3 kilo er af, vervolgens bleef ik 3 weken hangen op de 80 precies ondanks dat ik zo mijn best deed en toen spoog ik er zo van dat ik weer doorgeslagen ben de andere kant op. Ik vreet alles wat los en vast zit.
Momenteel zit ik tegen een burn out aan, dus ik vind het heel moeilijk om dit er ook nog bij te doen, omdat ik al zoveel moeite heb om uberhaupt te blijven staan..
Ben ook 'jaloers' op mensen die stoppen met eten als ze gestrest zijn...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Nov 2022 11:36

Re: Weight watchers groepje

Bij mij ging het net zo Lejow, totaal mislukte poging! Dus ik doe er al maanden niks mee en zit nog tot januari aan het abonnement vast. Ga het daarna ook niet meer doen, het lukt me gewoon niet. Dus ik hoop dat ik uit mezelf nog eens de juiste spirit te pakken krijg.
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Nov 2022 16:47

Re: Weight watchers groepje

Bliss schreef:Bij mij ging het net zo Lejow, totaal mislukte poging! Dus ik doe er al maanden niks mee en zit nog tot januari aan het abonnement vast. Ga het daarna ook niet meer doen, het lukt me gewoon niet. Dus ik hoop dat ik uit mezelf nog eens de juiste spirit te pakken krijg.



Ja precies dus dit... en spoug er dan weer zo van :nopompom:
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 11 Nov 2022 19:13

Re: Weight watchers groepje

Ik kan zeker niet je abonnement overnemen Bliss?

Ik ben sinds de zomer (heftige gebeurtenis) 4kg aangekomen. Ik blijf maar eten en iedere zondag neem ik mij voor om op maandag weer normaal te gaan eten, en iedere maandag mislukt het weer. Ik moet het er echt gewoon afhebben. Met kleding gaat het nu nog net, maar kom ik nog meer aan dan kan ik nieuwe broeken gaan kopen en dat vind ik zonde.

Dit is echt een way of life, veel aankomen, veel afvallen. Alleen nu lukt het niet en het is 'maar' 4kg.
Dus zoek een manier om die kilo s kwijt te raken, ik heb handvatten nodig. Zoals ik eerder altijd afviel, door calorieën te tellen, lukt het nu niet.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 12 Nov 2022 09:07

Re: Weight watchers groepje

Ahh shit man meiden! Heftig Lejow ook voor je, ik weet helaas wat het is om een burn-out te hebben…

Bij mij gaat het op zich wel goed, vooral doordeweeks, maar in het weekend moet ik nog echt zoeken. Zijn jullie ook weleens naar de workshops geweest?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Nov 2022 13:22

Re: Weight watchers groepje

Toen ik het een paar jaar terug deed wel, had ik een hele fijne groep op woensdag. Zij is er alleen mee gestopt en qua tijd komt het echt niet uit. En daarbij is alles nu veranderd met die nieuwe aanpak.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Nov 2022 08:32

Re: Weight watchers groepje

En het punten systeem is weer veranderd...
Of eigenlijk: terug bij af.
Er is weer één plan voor iedereen, minder zero pointe producten en meer dagpunten.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 29 Nov 2022 11:45

Re: Weight watchers groepje

Oh echt, ik heb morgen een workshop, dan zouden ze het uitleggen. Ik zat er wel lekker in bij dit systeem.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Nov 2022 21:26

Re: Weight watchers groepje

De laatste jaren verandert het vaak zeg! Vind je het fijn Lejow, deze ‘nieuwe’ manier?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Nov 2022 22:07

Re: Weight watchers groepje

Taeda schreef:De laatste jaren verandert het vaak zeg! Vind je het fijn Lejow, deze ‘nieuwe’ manier?


Dit is hoe ik het eigenlijk jaren gewend was.
Ik was vrij verbaasd dat aardappels ineens 0 punten was geworden en dat je een soort van kon freewheelen.

Ik kon me in deze versie eigenlijk altijd wel goed vinden.

Maar goed, momenteel ben ik donateur van de WW, omdat het met mij momenteel totaal niet goed gaat, is dit wel het laatste waar ik energie voor heb.
Anderzijds vind ik mezelf echt vreselijk zoals ik nu ben, maar stoppen met snaaien lukt me gewoon niet. Hoe zwak en simpel dat ook klinkt.
Ik behoor duidelijk niet tot de groep mensen die stopt met eten bij stress..
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Dec 2022 07:29

Re: Weight watchers groepje

Kreeft schreef:Hoi! Even een upp.

Wie doet er nog aan WW? Ik ben sinds gister bezig.


Ik heb m'n account ook maar weer even 'actief' gemaakt. Lekker handig voor de kerst, maar juist wel denk ik. Beetje bewust de feestdagen in kan geen kwaad en onzin om tot 1 januari te wachten.

Ik zag idd dat het weer 'terug naar het oude' is volgens mij. Lijkt me wel lekker overzichtelijk.
Ik heb zoals vanouds 23 punten.

Hoe gaat het bij jou?
Let's discover the world together.
<<

Marlein

Noob

Berichten: 117

Geregistreerd: 18 Aug 2021 14:26

Bericht 30 Dec 2022 10:27

Re: Weight watchers groepje

2 januari wil ik weer beginnen.

Was er vanaf oktober 8 kwijt maar helaas alweer 2 ervan aan gegeten.

Ik wil er nu nog 10 af. (Was eigenlijk 8 maar helaas! )
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 30 Dec 2022 12:09

Re: Weight watchers groepje

Ik heb het met de feestdagen ook ff losgelaten. Teveel etentjes etc, en die wil ik niet missen. Wel gewoon ontbijt gedaan, veel water gedronken, en elke dag gewandeld. Ik heb me niet meer gewogen, maar er is zeker wat bijgekomen. Ik zat 2 weken geleden op -15 kg 💪🏽. Maandag ga ik weer verder!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 04 Jan 2023 08:24

Re: Weight watchers groepje

Succes dames!
Ik ga vrijdag weer beginnen met tellen, zou heel graag 10 kg kwijt willen. Was vorig jaar al begonnen en ben nu 7 kg lichter dan begin vorig jaar maar op de een of andere manier versloft het dan altijd weer bij mij. Dit jaar moet het gewoon, mijn doel is in ieder geval om eind mei onder de 70 kg te wegen zodat ik een leuke outfit kan kopen voor de verjaardag van mijn zoon. Kan nu natuurlijk ook maar dat is een goede stok achter de deur. Moet haalbaar zijn, 8 kg in 5 maanden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jan 2023 21:26

Re: Weight watchers groepje

Succes ook Emma! Leuke stok achter de deur heb je. En mooi haalbaar doel denk ik.

Ik heb zo'n ontzettende moeite met m'n puntenaantal halen. Ik heb 23 punten altijd al gehad (behalve tijdens bv natuurlijk) en zit er altijd boven, meestal rond de 30 punten. Vind het zó lastig. Ik ben nu bij m'n moeder en ga een paar dagen echt eten wat zij eet en kijken waar ik dan op uit kom qua punten en wat ik dan eet. Zij heeft maar 17 punten en haalt het wel, dus dat is wel even een leuk en leerzaam experiment.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Jan 2023 07:46

Re: Weight watchers groepje

Ik doe ook weeeeeeeer mee...
Heb volgende week ook afspraak bij diëtiste, want ik merk gewoon dat ik een ENORME boom achter mijn deur nodig heb om het vol te houden..

Ben benieuwd Marin, of de 17 punten je lukken
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Jan 2023 08:49

Re: Weight watchers groepje

Marin, 17 punten is denk ik iets van 1200 calorieën? Dus met 23 punten kom je iets hoger uit maar zit je waarschijnlijk nog steeds prima.

Het is natuurlijk mooi als je je puntendoel kunt halen halen maar je kunt het ook andersom bekijken: met 23 punten eet je sowieso al een stuk minder dan voordat je startte. Dus winst behaal je hiermee ook zeker weten en op deze manier is het misschien wel beter vol te houden.

Succes!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Valkyrie

Noob

Berichten: 75

Geregistreerd: 04 Jun 2022 07:47

Bericht 13 Jan 2023 14:41

Re: Weight watchers groepje

1200 calorieën? Wow dat is gewoon hetzelfde aantal calorieën als een peuter eet.
Dat kan toch niet kloppen?
Of misschien wel, in het verdienmodel van WW: dmv crashdieet afvallen, weer aankomen als je normaal gaat eten en dus weer lid worden van WW.
Dit is toch niet sustainable.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Jan 2023 14:50

Re: Weight watchers groepje

Lejow schreef:
Ben benieuwd Marin, of de 17 punten je lukken


Nee dat was me niet gelukt.
De 23 wel die dag, maar vind het andere dagen nog steeds wel een uitdaging. Vooral lunch en ontbijt kan ik wel winst behalen nog. Andere keuzes maken. Avondeten gaat wel prima. En doordeweeks niet drinken gaat ook wel prima. Ben ong 1.5 kg kwijt maar kan zo volgende week weer anders zijn.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Jan 2023 14:57

Re: Weight watchers groepje

Marin schreef:
Lejow schreef:
Ben benieuwd Marin, of de 17 punten je lukken


Nee dat was me niet gelukt.
De 23 wel die dag, maar vind het andere dagen nog steeds wel een uitdaging. Vooral lunch en ontbijt kan ik wel winst behalen nog. Andere keuzes maken. Avondeten gaat wel prima. En doordeweeks niet drinken gaat ook wel prima. Ben ong 1.5 kg kwijt maar kan zo volgende week weer anders zijn.

Is 23 niet het minimum? Dat dacht ik. Ze zijn weer terug bij het oude programma, niet meer met die kleuren.

Goede start!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Jan 2023 15:01

Re: Weight watchers groepje

Geen idee, m'n moeder zei dat ze 17 had! Ik heb zelf dus 23. Ja zag het inderdaad, het is allemaal wel prima makkelijk, vind ik wel fijner zo.

Ben jij ook weer/nog bezig Taeda?
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 13 Jan 2023 15:25

Re: Weight watchers groepje

Ja volgens mij is het minimum idd 23 punten. Ik heb er 24. Ik kom er goed aan uit. ‘Spaar’ extra weekpunten door veel te bewegen. En die zet ik in het weekend in.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 13 Jan 2023 21:02

Re: Weight watchers groepje

Ik wil ook weer beginnen. Deze jojo heeft alles er ook weer bij aangegeten. Ik zal me eens verdiepen in het nieuwe-oude systeem.
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers