Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Au pairs

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Jun 2022 12:43

Au pairs

Kijkt iemand dit ook? Hoe vinden ze toch die gezinnen?! Die happy vibes familie krijg ik echt sla-neigingen van! En dat ze de au pair bij de kinderen in bed laten slapen of er zo’n zooi is dat er geen plek is. Wat een hel haha! En dan die Imre met die hond. Geen saai seizoen in elk geval.

Vind het een leuk programma. Wij hebben ook een au pair gehad en willen in toekomst weer. Lekker leerzaam voor hoe ik het niet wil ;)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 25 Jun 2022 13:18

Re: Au pairs

Waar kun je dit kijken?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Jun 2022 13:32

Re: Au pairs

NPO kijk ik het
Afbeelding
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Jun 2022 13:50

Re: Au pairs

Ik heb de eerste aflevering gezien en vond het leuk! Heb hard moeten lachen om die chick die vertelde dat ze het heel fijn vindt om met haar foto’s op insta echt een bijdrage te kunnen leveren aan de maatschappij :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 25 Jun 2022 15:08

Re: Au pairs

Ja, ik kijk het ook!
Om die Wendie moest ik inderdaad wel lachen met haar foto’s en quotes.

De eerste twee seizoenen zijn ook zeker het terugkijken waard.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 26 Jun 2022 21:32

Re: Au pairs

Ik heb een voorstukje gezien van Wendie die een kind streng aanpakte, zo'n au pair zou ik wel willen. Beter zo dan dat ze geen idee hebben hoe ze met kinderen moeten omgaan.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Jun 2022 23:19

Re: Au pairs

Uiteindelijk heb ik de hele serie gekeken, toch echt wel weer ontroerend. Die arme Wendie heeft wel pech gehad zeg. En ik ben fan van Emma, die mag hier elk moment komen au pairen, wat een topwijf.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 28 Jun 2022 15:36

Re: Au pairs

Chava schreef:De eerste twee seizoenen zijn ook zeker het terugkijken waard.


Goede tip! Ik zit in isolatie, verveel me dood en heb seizoen 1 gisteren en vandaag gebinged. Super leuk programma! 😊
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 28 Jun 2022 16:07

Re: Au pairs

Hoe kijken jullie het terug?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 28 Jun 2022 16:12

Re: Au pairs

Jip schreef:Hoe kijken jullie het terug?


Via de NPO app op m’n televisie. Via ‘afleveringen’ kun je het seizoen veranderen en staan seizoen 1 en 2 er volledig op om gratis terug te kijken.

Ik heb geen NPO plus meer dus voor seizoen 3 moet ik even wachten.
<<

Anoniem327

Bericht 28 Jun 2022 16:41

Re: Au pairs

Leuk programma. Ik vind Emma een topwijf, wat gaat zij leuk met die kinderen om en wat is ze lief, leuk, mooi, stoer, grappig :love:

Met Noah zou ik het goed kunnen vinden denk ik. Zij denkt na over de dingen en is erg gevoelig. Ik zou daardoor als gast-moeder wel bang zijn dat ze het zich allemaal teveel aantrekt. Ze zou een vriendin van me kunnen zijn, maar als au-pair weet ik niet zeker of het lekker zou lopen.

Imre en Wendie komen erg jong en naïef over en zijn nog zo op zichzelf gericht, dat ik als gast-moeder meer het gevoel zou hebben dat ik voor hen moet zorgen dan dat zij mij werk uit handen zouden nemen.

Als ik iemand moest aannemen dan zou het Emma zijn. Echt top hoe zij de boel daar draaiende houdt, terwijl die moeder een hele tijd wegblijft. Door Miami cruisen met een dikke wagen, vissen bij de pier, ze draait haar hand er niet voor om. Ik vind haar stoer.
<<

Anoniem327

Bericht 28 Jun 2022 16:50

Re: Au pairs

Toevoeging: ik schrik van de opvoedingsmethodes die worden gebruikt in de gezinnen. Vooral dat gezin waar Imre woont, dat vind ik echt zielig voor de kinderen. Je kind compleet verslaafd maken aan zijn telefoon en spelletjes en voor 600 dollar muntjes kopen, om je schuldgevoel af te kopen, omdat je zoveel weg bent, WTF?!!!

en die moeder is echt eng met die happy vibes van haar. Je gaat toch niet tegen een meisje van 19, die net voor het eerst alleen naar de andere kant van de wereld is gevlogen, zeggen dat zij onder geen beding mag huilen? En dat zij nooit de happy vibes mag verstoren? Dat kun je van niemand vragen, zeker niet van iemand die bij je inwoont. Voor haar kinderen is het nog veel schadelijker, die groeien op met het wegstoppen van hun gevoelens en het dempen van al het verdriet met schermen. Wat voor toekomst gaan zij tegemoet? Ik mis de oprechte aandacht van de ouders.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1029

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 28 Jun 2022 16:54

Re: Au pairs

Oh als we hier gaan spoileren over seizoen 3 dan blijf ik weg uit dit topic 👀😂
Niet iedereen heeft NPO plus en alle afleveringen al gezien natuurlijk, aangezien het nu pas op televisie komt.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 28 Jun 2022 17:44

Re: Au pairs

Sadie schreef:Toevoeging: ik schrik van de opvoedingsmethodes die worden gebruikt in de gezinnen. Vooral dat gezin waar Imre woont, dat vind ik echt zielig voor de kinderen. Je kind compleet verslaafd maken aan zijn telefoon en spelletjes en voor 600 dollar muntjes kopen, om je schuldgevoel af te kopen, omdat je zoveel weg bent, WTF?!!!

en die moeder is echt eng met die happy vibes van haar. Je gaat toch niet tegen een meisje van 19, die net voor het eerst alleen naar de andere kant van de wereld is gevlogen, zeggen dat zij onder geen beding mag huilen? En dat zij nooit de happy vibes mag verstoren? Dat kun je van niemand vragen, zeker niet van iemand die bij je inwoont. Voor haar kinderen is het nog veel schadelijker, die groeien op met het wegstoppen van hun gevoelens en het dempen van al het verdriet met schermen. Wat voor toekomst gaan zij tegemoet? Ik mis de oprechte aandacht van de ouders.


Ja ik zat ook wel even verbaasd te kijken. 600 dollar aan Roblox muntje, echt absurd. En dan ook nog de reden erbij dat je dat doet omdat je niet wil dat je kind je gemeen vindt...
Maar ook het gezin waar Noah zat. Drie keer ander eten maken en als ze maar lang genoeg schreeuwden en huilden kregen ze hun zin met alles.
Ik vind mezelf helemaal geen geweldige moeder en twijfel regelmatig of ik het allemaal wel goed doe. Daarom wil ik ook eigenlijk niet oordelen over hoe anderen het doen, maar ik had hier, net als Noah, toch wel m'n bedenkingen bij.
2010 2012
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Jun 2022 17:47

Re: Au pairs

Ginny schreef:Oh als we hier gaan spoileren over seizoen 3 dan blijf ik weg uit dit topic 👀😂
Niet iedereen heeft NPO plus en alle afleveringen al gezien natuurlijk, aangezien het nu pas op televisie komt.

Mee eens! Voor mij is het ook een verrassing wat er allemaal nog gaat komen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Jun 2022 21:37

Re: Au pairs

Voor mij ook! Net wel afl 2 gezien. Leuk weer. En heel verdrietig om te zien van die muntjes idd, bah zo sneu :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 28 Jun 2022 22:57

Re: Au pairs

Voor mij geldt ook dat ik het jammer zou vinden om hier al spoilers te lezen….
Ik ben heel benieuwd hoe het bij alle gezinnen gaat lopen. Valt me wel op dat sommige gezinnen eigenlijk helemaal geen ‘ruimte’ voor de au pair hebben. Lijkt mij heel moeilijk om drie maanden in een gezin mee te draaien waar je geen plekje voor jezelf hebt.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 30 Jun 2022 11:41

Re: Au pairs

Die Roblox-kinderen hebben echt een ernstige verslaving. Sneu dat die ouders dat niet inzien, want als ze dat nu al hebben met een spelletje en 't wordt niet aangepakt, hoe moet dat dan later met gokken, of drugs en alcohol?
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 11:56

Re: Au pairs

Char schreef:Voor mij geldt ook dat ik het jammer zou vinden om hier al spoilers te lezen….
Ik ben heel benieuwd hoe het bij alle gezinnen gaat lopen. Valt me wel op dat sommige gezinnen eigenlijk helemaal geen ‘ruimte’ voor de au pair hebben. Lijkt mij heel moeilijk om drie maanden in een gezin mee te draaien waar je geen plekje voor jezelf hebt.

Dit vind ik ook echt raar, daar denk je toch over na? Bij Emma leek de moeder er geen moment bij stil te hebben gestaan dat de au pair ergens moest slapen. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je over dit soort dingen niet nadenkt als je iemand maandenlang in huis haalt.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 30 Jun 2022 12:34

Re: Au pairs

Ja dat vond ik ook! En die au pair waar al die was was, geen plek om te slapen. Wij hebben 1 keer een au pair gehad, was zo geweldig. In ons komende huis komt er zeker een slaapkamer waar we dan fijn bed en tv etc neerzetten. En huizen hebben hier twee badkamers dus dan kan ze/hij/hen ook een eigen badkamer nemen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jun 2022 19:22

Re: Au pairs

ik kijk het ook

Die wendie volgens mij waar de kamer vol spullen lag en veel was. Die moeder had wel een heel schema met schoonmaken voor haar.

Imre met haar hondje die meteen overal poep oeps. Vind haar wel een verlegen meisje en wel erg jong
Afbeelding
<<

Anoniem327

Bericht 30 Jun 2022 19:28

Re: Au pairs

Misschien moet je die relaxte houding wel hebben om een au pair aan te nemen en er iets aan te hebben. Ik zou al weken van tevoren aan het stressen zijn. Ik zou een kamer volledig leegruimen met een lege kast, schoon opgemaakt bed, ruimte voor een zitje erbij. Ik zou het huis helemaal schoon willen hebben. Ik zou lekker eten in huis willen hebben en eten willen maken waar zij van houdt. Ik zou allerlei spullen voor haar gaan kopen en bedenken wat leuk kan zijn voor haar om te doen. Ik zou een fiets voor haar willen regelen en een buskaartje en nog honderd andere zaken. Ik zou meer bezig zijn met of zij het wel naar haar zin heeft, dan dat zij voor mij dingen doet en oppakt. Ik zou me voortdurend awkward voelen in mijn eigen huis.

Het zou kortom niks voor mij zijn. Ik zou er zoveel extra werk van hebben 🤣
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1101

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 09 Jul 2022 08:32

Re: Au pairs

Ik ben nu net begonnen met kijken, erg leuk!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 09 Jul 2022 09:54

Re: Au pairs

Ik heb seizoen 2 helemaal gekeken. Leuk seizoen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1101

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 13 Jul 2022 13:59

Re: Au pairs

Nou, wat een fantastische serie! Heb seizoen 3 helemaal uit en ben nu 2 aan het bingen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers