Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

<<

Nyx

Bericht 06 Sep 2013 20:42

Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

En waarom?

Ik heb zojuist een jank uurtje erop zitten. Telkens als er een stoel omdraaide bij TVOH moest ik een traantje wegpinken. Hormonen, denk ik. :laughcry:
<<

Anoniem126

Bericht 06 Sep 2013 20:45

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 10:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Sep 2013 20:45

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Toen mijn zusje was bevallen van mijn neefje.
<<

Merai

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:36

Bericht 06 Sep 2013 20:53

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week maandag, mijn vriend en ik waren vijf jaar samen en opeens kwam alle frustratie en spanning van omze break er uit.
"Worry is a misuse of imagination"
<<

Anoniem166

Bericht 06 Sep 2013 20:55

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Dat weet ik niet zo goed meer eigenlijk. Alweer even terug.
Wel bijna, toen mijn moeder in het ziekenhuis belandde, maar dat zette niet door.
<<

Anoniem7

Bericht 06 Sep 2013 20:57

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Dat weet ik eigenlijk niet eens meer! Moet al zeker een maand terug zijn, als het niet langer is.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Sep 2013 20:57

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Van de week, omdat ik zo'n pijn had aan mijn schouder.
<<

Anoniem9

Bericht 06 Sep 2013 20:58

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Net nog.. iets persoonlijks.. :)
<<

anoniem39

Bericht 06 Sep 2013 21:01

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Het is alweer een paar weken geleden. Maar door de vakantiedrukte moest ik best veel werken.
Ik vond het toen erg rot en vervelend dat onze dochter wéér naar de oppas moest.
In bed heb ik daar toen een traan om moeten laten.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 06 Sep 2013 21:03

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vanochtend. Mijn vriend en ik hadden een klein botsmoment terwijl we nog in bed lagen en toen hij boos opstond om te gaan douchen sprongen bij mij de tranen in m'n ogen en heb ik even flink gehuild. Huilen lucht me altijd erg op.
<<

Anoniem131

Bericht 06 Sep 2013 21:17

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Rond de datum van mijn onderschrift. De volgende keer zal weer rond die datum zijn maar dan een jaar later. Ik huil eigenlijk nooit.
<<

Anoniem10

Bericht 06 Sep 2013 21:18

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Vorige week, weet niet meer precies wanneer. Om mijn paard, ik mis haar nog steeds heel erg en moet nog best vaak huilen.
<<

Anoniem 48

Bericht 06 Sep 2013 21:19

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Paar weken terug, was ff een stressmomentje.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 06 Sep 2013 21:22

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Net, omdat ik me heel blij en trots voelde dat ik nu hier sta! Die momentjes heb ik best wel vaak, oeps! Ik jank sowieso vaak...
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 06 Sep 2013 21:37

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Woensdagavond toen mijn ex na de begrafenis van mijn Oma belde om te vragen hoe het was.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Sep 2013 21:41

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Française, wat is er op die datum gebeurd?

Ik vorige week, toen een vriendin me dumpte via de app :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 06 Sep 2013 21:47

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik kan nu wel janken, twee drukke dagen gehad op mijn werk. Morgen is de vijfde dag dat ik moet werken, moet wat tijd inhalen omdat ik vrij wilde toen mijn schoonvader overleed. Zondag heb ik weekend.. En maandag enz weer werken. Kwam net ook thuis van mijn werk en dan is het zo fijn dat er even word geluisterd naar mij, maar meneer zit zowat met zijn hoofd tegen het scherm aangeplakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 06 Sep 2013 21:50

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Eergisteren nog. Ik werd overspoeld door hormonen die door mijn lichaam gieren. Ik ben er op dit moment zo gevoelig voor.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem 52

Bericht 06 Sep 2013 21:56

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Eergister. Omdat ik me alleen en verloren voelde.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 06 Sep 2013 22:08

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Eergister. Ik voelde me kakkie!
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 22:10

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik zou het zo even niet meer weten.. en dat is echt enorm knap voor iemand die altijd huilt.. Maar ik zou het zo ff niet weten.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Sep 2013 22:11

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Dinsdagavond belde ik met mn moeder. Zij moest huilen en dan ga ik automatisch ook.

En een grote huilbui had ik zondagochtend. Gewoon omdat ik me kut voel en doodop ben en overloop van dingen die ik wil doen, maar niet aan toe kom. Het is druk in mn hoofd. :thumbdown:
<<

Anoniem193

Bericht 06 Sep 2013 22:18

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik heb geen idee. Echt gehuild is denk ik al een paar weken/maanden geleden.
De tranen in de ogen hebben staan heb ik wel snel.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 06 Sep 2013 22:46

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Woensdag, na het sporten. Het leek deze maand zo rustig voorbij te gaan dat ik weer ongesteld was geworden, maar met sporten komt mijn frustratie en teleurstelling soms toch naar boven en als ik dan alleen in het donker naar huis fiets...
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem17

Bericht 07 Sep 2013 08:13

Re: Wanneer heb jij voor het laatst gehuild?

Ik huil heel vaak de laatste tijd. Dinsdag toen we het slechte nieuws hoorden heb ik (op de verjaardag van mijn neefje nota bene) een paar mega huilbuien gehad. En gisteravond weer, omdat ik een beetje ruzie had met mijn vriend. Meer van de stress, dan ben ik altijd heel prikkelbaar. En vanmorgen moest ik ook weer een traantje wegpinken omdat het vandaag de dag zou zijn dat R. en R. zouden gaan trouwen, het voelt zo oneerlijk! Vooral omdat er een andere vriend van mij van vroeger vandaag ook gaat trouwen, dat vind ik toch een beetje confronterend. Natuurlijk gun ik hem alle geluk enzo, maar ik vind het zo moeilijk om aan de ene kant zijn geluk te zien, en aan de andere kant het verdriet van mijn vriendin. Het is gewoon moeilijk.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers