Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De kracht van edelstenen

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 07 Jul 2022 11:03

Re: De kracht van edelstenen

Ik geloof er niet in.

Wil wel even zeggen dat ik heel hard voor jullie duim Maple.
<<

ChiQ

Bericht 07 Jul 2022 11:55

Re: De kracht van edelstenen

Heftige periode dit. Je wil alles wat in je macht ligt doen. Waar ik wel in geloof is dat áls je spiritueel bent en je altijd al geloofde in kracht van stenen je wellicht dit moet proberen. Maar als je al kritisch bent of er niet helemaal in geloofd.. zou het denk je dan nut hebben?
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 07 Jul 2022 18:14

Re: De kracht van edelstenen

Ikbgeloof niet dat edelstenen bepaalde krachten hebben,maar ik vind ze wel heel mooi om te dragen.
T idee erachter vind ik ook mooi..ondanks dat ik er zelf niets nee heb.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Jul 2022 19:25

Re: De kracht van edelstenen

Ik weet niet zo goed of ik er in geloof. Ik heb ooit een labradoriet gehad, die zou moeten helpen om mij sterker te voelen jegens negatieve personen. In mijn hoofd liet ik opmerkingen op die steek afketsen, dus bij mij hielp het met name mentaal.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jul 2022 19:41

Re: De kracht van edelstenen

Ik heb heel lang geleden eens een maansteen gekregen van een vriendin. Ben hem kwijt geraakt. Ik geloof zeker wel in zulke dingen dat het helpt.

Mijn moeder heeft jaren geleden een wandeltocht gelopen speciaal voor mij ze kreeg toen een beeldje van een Z en had een kaartje erbij geschreven met allemaal dingen met een Z ook de Z van zwanger. En ik heb die altijd meegenomen naar het ziekenhuis elk gesprek/echo/behandeling en daarna ook met echo's toen ik zwanger was. (was nog een zwaar ding ook)
Had hem 1x niet mee met een controle afspraak toen ik zwanger was en toen ging alles mis en tegenslag. Dat ik zelf helemaal moest huilen in de wachtkamer. Toen voelde ik me heel eenzaam was ook met corona dat niemand mee mocht. Daarna heb ik hem elke keer weer meegenomen ook met de bevalling meegenomen. Ook hadden man en ik beide een gelukspoppetje gekregen die ging ook altijd mee.
Afbeelding
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 07 Jul 2022 19:47

Re: De kracht van edelstenen

Ik weet niet zo goed of ik erin geloof, maar heb onlangs wel een steen voor mijn dochter besteld omdat zij vreselijk last van eczeem en andere huidproblemen heeft. Ik leg die steen in een beker water in de koelkast en geef haar elke dag dat water te drinken (zonder de steen uiteraard haha) Mijn moeder heeft er ook een tegen slapeloosheid en rusteloosheid, die heeft ze met een veiligheidsspeld vast gemaakt aan de binnenkant van haar bh. Het schijn het best te helpen als je de steen tegen je huid draagt.

Ik heb hetzelfde traject gevolgd als jij, al weet ik natuurlijk niet wat bij jullie het probleem is. Maar mijn vriendin is massagetherapeute en zij had al 2 mensen geholpen die in dit traject zaten. Dus ze vroeg of ze het bij mij ook mocht doen. Bij mij zat mijn hele baarmoedergebied (laag op je onderrug) compleet vast (bij mij door trauma). Zij heeft toen 2x per week hele pijnlijke bindweefsel massages gegeven en toeval of niet, de volgende ronde was ik zwanger. Wie weet heb je hier wat aan.

Ik wil je in ieder geval veel sterkte en succes wensen. Ik weet hoe slopend het is. Ik hoop dat jij binnenkort een positieve test in handen hebt.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2097

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 08 Jul 2022 12:27

Re: De kracht van edelstenen

Ik ben nuchter maar het heeft me ondanks dat van een bepaalde klacht afgeholpen in het verleden. Ik weet ook niet of ik in mijn geval van een placebo effect kan spreken omdat ik er toen niet in geloofde (nu twijfelachtig). Maar inderdaad, baat het niet dan schaadt het niet en als het een mooie ketting is dan heb je in ieder geval een mooi sieraad denk ik dan :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers