Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twijfels baan/ thuiswerken

<<

Anoniem327

Bericht 05 Jul 2022 13:37

Re: Twijfels baan/ thuiswerken

Marin schreef:Die pasgeboren baby was bij mij juist ideaal. Ik kon met hem op een kleedje achter me prima werken. Dat eerste jaar ging heel makkelijk juist.

Maar elk kind is anders, de meeste mensen vinden het vreemd dat ik de babyfase juist heel makkelijk vind en peuterfase niet.

Heerlijk toch juist dat SoGood dat kan met haar dochter. Mijn kinderen kunnen het nu niet inderdaad. Ik schaamde me rot aan de telefoon toen ik gebeld werd door de HR manager dat ik een baan had en tegelijkertijd stond m'n zoon aan m'n rok te trekken, krijsen, schreeuwen en ik verstond de helft van wat die man zei niet. Ik kan niet eens de huisarts bellen als zoon thuis is. Vind het ook heel vervelend.

Het ligt eraan wat voor baby je hebt. Bij mijn oudste lukte het prima om thuis te werken, een week na mijn bevalling was ik alweer aan het werk. Bij mijn jongste ging dat echt niet het eerste jaar, die had een medisch probleem en was erg onrustig en had mij echt nodig. Gelukkig werd dit na het eerste jaar veel makkelijker.

Op dit moment kan ik best werken als mijn kinderen thuis zijn, dat doe ik wel eens, maar als ik online vergaderingen heb, of klanten opbel, zorg ik altijd dat er geen achtergrondgeluiden zijn en dat er iemand anders voor mijn kinderen zorgt. Kinderen zijn nu eenmaal onvoorspelbaar, dus soms hebben ze me ineens nodig en dan wil ik er voor ze zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Jul 2022 13:41

Re: Twijfels baan/ thuiswerken

Sadie schreef:Het ligt eraan wat voor baby je hebt.


Ja precies.
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Jul 2022 13:54

Re: Twijfels baan/ thuiswerken

Ik heb tijdens de lockdown mijn lectures en tutorials ook online moeten doen en in eerste instantie lukte dat prima met zoon: die gaf ik bordje met dingen te eten waar hij wel even over deed, kleurplaten etc. Totdat hij een keer binnenkwam en heel hard zei dat hij moest poepen. En hij doet echt wel 20 min over poepen en moest zijn billen afvegen. Toen heb ik toch maar de oppas gebeld de andere dagen dat ik moest lesgeven. Kon even niet anders toen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Linvi

Bericht 05 Jul 2022 16:36

Re: Twijfels baan/ thuiswerken

Die ruimte heb ik zeker. We hebben een slaapkamer over die ik kan ombouwen tot werkkamer, tevens zijn mijn kinderen al bijna 11 en bijna 9. Dat gaat dus zeker lukken.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Jul 2022 21:13

Re: Twijfels baan/ thuiswerken

Dat is fijn, dat maakt het thuiswerken een stuk prettiger!
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers