Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Jun 2022 21:01

Re: Gescheiden meiden (rijmt mooi...)

Dat klinkt heel fijn Karnemelk. Ik hoop dat ik dat over een tijdje ook kan zeggen. Ze hebben het ook heel goed bij hun vader. En idd, als de behoefte er is dan kan ik ze altijd bellen als ze daar zijn, dat heb ik afgelopen weekend bewust niet gedaan, we moeten allemaal toch wennen aan de nieuwe situatie.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Jun 2022 13:35

Patsy oh dat is moeilijk he! Dat delen van de kinderen vind ik ook vreselijk. Maar je went er wel aan hoor. In het begin heb ik hele weekenden gehuild als ze bij ex waren maar nu niet meer gelukkig
Binnenkort gaan ze voor het eerst drie weken naar ex in de zomervakantie. Dat vind ik echt ook weer even heel moeilijk zo lang :(
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Radler

Lady-post-a-lot

Bericht 23 Jun 2022 13:46

Dat is ook langs LS, is er geen mogelijkheid voor tussendoor nachtje andere ouder? Moeten de kinderen natuurlijk ook maar net fijn vinden.
Hier gaan ze tussendoor nog naar de andere ouder (als ze niet op vakantie zijn althans)
De 3 weken bij hun moeder komen ze hier tussendoor weekend en 3 weken bij ons gaan ze tussendoor weekend naar hun moeder en soms ook wel vaker als het zo uitkomt.
Vinden de kinderen hier zelf ook fijn
Juli 2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Jun 2022 13:59

Poe heftig, LS. Ik zie ook heel erg op tegen de twee weken dat ze weg zijn. Over een maand al :pale:
Hier is die regeling alleen als ze op vakantie gaan, anders telt de 'normale' regeling.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Jun 2022 18:13

Ik vind dat zelf ook wel erg lang. Ik wil het daar wel met mijn ex over hebben. Ze gaan alleen maar om en om het weekend naar mijn ex en zijn daar amper gewend. Ze zeiden al: mama we gaan je heel erg missen 😢
Ik heb niet zo'n denderend contact met mijn ex dat ik er ook maar zo even heen kan ofzo. Omdat er een andere partner tussen staat helaas. Dus is gewoon lastig
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties