Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Biechttopic #2

<<

ChiQ

Major Yipyapper

Bericht 20 Jun 2022 20:43

Re: Biechttopic #2

Biechtje schreef:Hoezo jullie? Partner was nuchter inderdaad er moest ook nog iemand naar huis rijden. En ik drink nooit dus het kwam gewoon hard binnen. Zo heel veel heb ik nu ook weer niet gedronken maar wel meer dan genoeg blijkt.

Ik haalde dat niet uit je verhaal, eigenlijk.
<<

ChiQ

Major Yipyapper

Bericht 20 Jun 2022 20:44

Filoria schreef:Wij kunnen allebei überhaupt niet autorijden (geen rijbewijs). Als er echt iets levensbedreigends is komt de ambulance. Als het niet levensbedreigend is, kunnen we met de fiets, bus, of hebben we tijd om een taxi of een lift te regelen.

Desalniettemin, zorgen we wel dat één van ons altijd nuchter is als we voor kinderen zorgen. Om adequaat te kunnen handelen.

Gaat idd niet om of je kan rijden. Maar dat je beschonken je kind moet laten hechten/gipsen etc.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 20 Jun 2022 21:07

Pff ja dat lijkt me vreselijk.

Maar ook als je kind iets minder ernstigs heeft zoals een nachtmerrie of zo. Dan is het toch fijn als één van de ouders helder kan reageren. Dat je kind niet twee ouders ziet die de weg helemaal kwijt zijn.
T (2008) en I (2013)
<<

Sadie

Yipyapper

Bericht 20 Jun 2022 21:09

Helemaal de weg kwijt ben je niet zomaar. Dat lijkt me sowieso niet handig als je een kind hebt.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 20 Jun 2022 21:16

Sorry, ik had het verhaal van Biechtje eigenlijk nog helemaal niet goed gelezen. Klinkt inderdaad niet alsof ze stomdronken waren. Zo was mijn opmerking niet bedoeld hoor.
T (2008) en I (2013)
Vorige

Terug naar Persoonlijk