Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Minder sociaal door corona?

Minder sociaal door corona

Ja
15
56%
Nee
12
44%
 
Aantal stemmen : 27
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1114

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 18 Jun 2022 07:16

Re: Minder sociaal door corona?

Oh dat heb ik ook wel op zich hoor. Ik kom door m'n werk en verenigingsleven veel onder de mensen. Als ik vrij heb hoef ik daardoor niet speciaal met iemand af te spreken, dan geniet ik echt van de rust en laad ik op.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Jun 2022 16:31

Re: Minder sociaal door corona?

Ik weet niet of ik Minder sociaal ben geworden. Merk wel dat mijn wereld de afgelopen 2,5 jaar kleinnis geweest nu ik pas kan meedoen in het dorpse leven. Een week voor De eerste lockdown hier gaan wonen en dus niks kunnen opbouwen. Wel geprobeerd, maar aangezien veel niet kon was dat lastig.
Als ik kijk naar mijn leerlingen in de klas zie je echt wel dat de sociale omgang van hun verstoord is geraakt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1036

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 18 Jun 2022 23:05

Re: Minder sociaal door corona?

Nee, hier is het hetzelfde als pre-COVID. Ik ben niet zo sociaal en heb een select clubje mensen om me heen waar ik soms mee afspreek.
Liever ben ik door de week ‘s avonds gewoon thuis (met man) en in het weekend vind ik het leuk om met hem op pad te gaan. En dan dus soms een keer afspreken met anderen (nooit een grote groep trouwens, gewoon 1 of 2 mensen).

Van de maatregelen hebben wij dus erg weinig gemerkt sociaal gezien, behalve dan dat de horeca dicht was.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Jun 2022 11:45

Re: Minder sociaal door corona?

Dat inderdaad Marin. En ik ben ook blij om niet meer perse iedereen een hand te moeten geven. Of nog erger: 3 zoenen.
<<

Anoniem334

Bericht 19 Jun 2022 21:36

Re: Minder sociaal door corona?

Nee juist niet. Ik spreek meer af dan pre corona. Juist omdat ik nu de waarde er meer van in zie en bewuster wil investeren in mijn vriendschappen.
<<

Anoniem327

Bericht 19 Jun 2022 21:39

Re: Minder sociaal door corona?

Tabbie schreef:Dat inderdaad Marin. En ik ben ook blij om niet meer perse iedereen een hand te moeten geven. Of nog erger: 3 zoenen.

Dat is alweer helemaal terug in mijn bubbel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Jun 2022 21:41

Re: Minder sociaal door corona?

Ik was daar sowieso nooit zo van. Ik geef liever een knuffel of één kus. En bij mensen die ik liever niet zoen doe ik nog steeds gewoon een algemene hoi doei maar daar was ik sowieso al van.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers