Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afscheidscadeau groep 8

<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 17 Jun 2022 17:13

Afscheidscadeau groep 8

Mijn oudste dochter neemt binnenkort afscheid van de basisschool en nu willen ze als groep 8 de school graag een blijvend cadeau geven.
Super leuk idee natuurlijk maar wat geef je dan?? Het budget is niet heel groot, ik gok zo’n € 100,- (kleine school, kleine klas).
Ik weet dat hier veel creatievelingen zitten en dames in het onderwijs. Wie heeft hét cadeau idee? 🎁😇

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes van een trouwe meelezer 🙂
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jun 2022 17:21

Re: Afscheidscadeau groep 8

Een boompje op het plein. Deden wij destijds.
Let's discover the world together.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 17 Jun 2022 17:31

Re: Afscheidscadeau groep 8

Marin schreef:Een boompje op het plein. Deden wij destijds.


Bedankt voor het meedenken en je reactie. Het plein is net opnieuw ingericht, na verbouwing van de school, maar ik gooi het in de (app) groep 😊
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1934

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 17 Jun 2022 17:32

Re: Afscheidscadeau groep 8

Bij ons geeft groep 8 altijd een foto van zichzelf als groep cadeau. Dit bedenken ze met ouders helemaal zelf. Bijvoorbeeld een foto op een groot doek, foto op hout of een soort van pasfoto's waarbij de kinderen zichzelf hebben getekend. Iedere keer is dit weer iets anders. Al deze foto's/werken hangen bij ons in school, erg leuk! Misschien is een zitzak met al hun namen er op ook leuk om te geven? Ik weet niet of dat mogelijk is hoor, maar bij ons zou dat wel iets zijn wat veel gebruikt zou worden.
2011 2012 2017
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 17 Jun 2022 17:55

Re: Afscheidscadeau groep 8

Indigo schreef:Bij ons geeft groep 8 altijd een foto van zichzelf als groep cadeau. Dit bedenken ze met ouders helemaal zelf. Bijvoorbeeld een foto op een groot doek, foto op hout of een soort van pasfoto's waarbij de kinderen zichzelf hebben getekend. Iedere keer is dit weer iets anders. Al deze foto's/werken hangen bij ons in school, erg leuk! Misschien is een zitzak met al hun namen er op ook leuk om te geven? Ik weet niet of dat mogelijk is hoor, maar bij ons zou dat wel iets zijn wat veel gebruikt zou worden.


Oeh, een zitzak vind ik leuk! We hebben een groot ‘leerplein’ in school waar de kinderen zich terug kunnen trekken/lezen etc.
Een zitzak zou daar goed passen!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Jun 2022 18:11

Re: Afscheidscadeau groep 8

Pandora schreef:
Marin schreef:Een boompje op het plein. Deden wij destijds.


Bedankt voor het meedenken en je reactie. Het plein is net opnieuw ingericht, na verbouwing van de school, maar ik gooi het in de (app) groep 😊


Oh ja dan hebben ze óf juist nog ruimte daarvoor óf totaal niet haha.
Let's discover the world together.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Jun 2022 20:45

Re: Afscheidscadeau groep 8

Wat we op mijn werk de laatste jaren hebben gekregen:
Een houten bank om een boom.
Een grote, gevulde koektrommel met een groepsfoto.
Een hele mooie groepsfoto op canvas.
Een grote banner om tijdens sportwedstrijden op te hangen.
Een dienblad met een groepsfoto.
Een klok met een groepsfoto.
Nieuwe tenues voor sportwedstrijden. (Wel heel erg prijzig)
Een wand vol zelfgemaakte vogelhuisjes. De ouders hebben een boom op de muur gemaakt en de kinderen hebben allemaal een eigen vogelhuisje getimmerd en geverfd. De huisjes hangen nu op de boom. Ziet er erg vrolijk uit. Jammer genoeg is het ook populair om te slopen…

En ik vergeet er nog een paar maar wie weet heb je hier wat aan!
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 18:39

Bericht 17 Jun 2022 20:52

Re: Afscheidscadeau groep 8

Hier hebben ze een picknicktafel cadeau gegeven voor het nieuwe schoolplein.
Er is ook al eens een houten kist met namen erin gegraveerd cadeau gegeven, deze wordt gebruikt voor de gevonden voorwerpen.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 18 Jun 2022 06:25

Re: Afscheidscadeau groep 8

Wij laten als school altijd van elke groep 8 een stoeptegel maken. Daar staan dan alle namen van de kinderen op, een ster en welk schooljaar. En die tegels liggen dus bij elkaar op het plein.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 18 Jun 2022 07:09

Re: Afscheidscadeau groep 8

Bij ons hebben de leerlingen een keer van die plafondplaten uit het systeemplafond beschilderd, echt super leuk! We hebben die nu nog hangen 🤩
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 18 Jun 2022 11:55

Re: Afscheidscadeau groep 8

Vorig jaar heeft de groep van onze oudste een basketbalnet/ ophangding gegeven met hun namen erop. Is misschien ook wel wat?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers