Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1639

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 28 Apr 2022 21:41

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Wat fijn, Bliss!
<<

Anoniem327

Bericht 29 Apr 2022 07:36

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Ik ben trots dat ik mijn eigen keuzes durf te maken, los van wat anderen daarvan vinden. Dat ik altijd mijn eigen weg ben gegaan.

Ik ben trots op wat ik allemaal heb bereikt en waar ik nu sta op mijn 38e. Ik heb nog 1 grote droom om te bereiken voor mijn 40e, maar van de dromen die ik had op mijn 20e en later op mijn 30e heb ik alles bereikt wat ik graag wilde.

Ik ben trots op alle lieve mensen die ik om me heen heb verzameld. Veel van mijn beste vrienden ken ik al 15-20 jaar. Ik ben blij dat we elkaar allemaal nog zien en elkaar kunnen waarderen, al zijn we hele verschillende richtingen opgegaan in het leven. Als we bij elkaar zijn maakt dat allemaal niet uit. We waarderen elkaar om wie we zijn.

Ik ben trots op mijn kinderen. Ze doen het goed op school. Ze liggen lekker in de groep, zijn ontzettend sociaal, lief, hulpvaardig en slim. Ik krijg alleen maar positieve feedback op hun gedrag en de resultaten van de oudste zijn goed, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 29 Apr 2022 18:23

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Ik ben er trots op dat ik gewoon mezelf kan zijn, dat ik geen toneel hoef te spelen.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 01 Mei 2022 10:54

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Ik vind trots een heel moeilijk woord. Mijn man bleef maar zeggen trots op me te zijn, en ik bleef maar vragen waarom. Trots is voor mij hetzelfde als in "eer en geweten" te hebben gehandeld. Een momentopname, iets dat niet te onderbouwen is, een woord zonder ziel.

Maar als ik dan toch trots moet zijn, dan ben ik dat op mijn gezin.En ben ik trots dat ik het draaiende weet te houden.
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 13 Jun 2022 19:11

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Amandine schreef:Ik ben er trots op dat ik gewoon mezelf kan zijn, dat ik geen toneel hoef te spelen.


👌😁🍿
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 13 Jun 2022 19:11

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Beau schreef:Ik vind trots een heel moeilijk woord. Mijn man bleef maar zeggen trots op me te zijn, en ik bleef maar vragen waarom. Trots is voor mij hetzelfde als in "eer en geweten" te hebben gehandeld. Een momentopname, iets dat niet te onderbouwen is, een woord zonder ziel.

Maar als ik dan toch trots moet zijn, dan ben ik dat op mijn gezin.En ben ik trots dat ik het draaiende weet te houden.


❤️ Daar mag je zeker trots op zijn
<<

LaLou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 27 Dec 2021 23:11

Bericht 13 Jun 2022 19:12

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Ik ben trots op mijn zoon die met mijn hulp toch aan zijn leerwerk begint terwijl hij daar het hele jaar al op blokkeert en onvoldoendes aan de lopende band scoort. Ik ben trots op hem dat hij het toch durft aan te gaan. En hoe dit jaar ook eindigt, ik vind het knap dat hij gewoon zijn best doet.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 18 Feb 2023 21:55

Re: Waarom ben jij op dit moment trots op jezelf?

Dat ik drie weken geleden begonnen ben met de grote rommel bij mij thuis eens goed onder handen te nemen. Wat ik nietmeer nodig heb, WEG en de dozen die hierbij leeggekomen zijn, dichtplooien en in het kleine slaapkamertje zetten en daar de volle dozen ook inzetten, zodanig dat die tweede grote kamer zo goed als mogelijk leeg is, dat op het moment dat het huis waar broer nu nog woont, dat die meubels daar dan (tijdelijk) kunnen gestockeerd worden. 31 augustus van dit jaar moet het huis leeg zijn. hopelijk hebben we dan wel iets anders gevonden voor broer om te gaan wonen. hij zit al van rond 2012 definitief in een rolstoel (ms) en daar ik in een duplex apartement (eerste en tweede verdiep) woon en daat er enkel maar een trap is....
daarom zijn wij (broer, ikzelf en mijn huisbazin) bezig om iets te vinden waar broer kan gaan wonen. (alles gelijkvloers en liefst nog een tuintje) zodat hij nog buiten kan in zijn elektrische rolstoel. Dus...
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers