Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Regelmatig open mondje.,

<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 20:13

Regelmatig open mondje.,

N heeft de laatste tijd regelmatig de hele dag, lijkt wel, haar mondje open. Behalve als ze eet hahaha. Nu is ze nu wel weer verkouden en vertekend het wat maar ook als ik de foto's vd laatste maand bekijk valt het op dat ze echt heel vaak haar mondje wat open heeft.

Herkent iemand dat? Ik lees op internet vooral over slechte/ zwakke mondspieren maar kauwen etc doet ze echt al heel goed en ook 'kletst' ze al heel veel. Of zal dat er allemaal los van staan?
<<

Anoniem5

Bericht 06 Sep 2013 20:56

Re: Regelmatig open mondje.,

Ik denk dat dat er wel los van staat. Mijn zoon heeft het ook en die kan prima kauwen en lullen als brugman in sneltreinvaart (wel wat onduidelijk doordat er geen rem op zit), we hebben voor hem oefeningen van de logopediste om zn mondspieren sterker te maken, zoals rozijntjes van de tafel oplikken. :laughcry:
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 06 Sep 2013 21:01

Re: Regelmatig open mondje.,

Mijn zoon heeft dat ook een hele tijd gedaan (een paar maanden wel denk ik) en daarna kwam de fase dat de halve dag zijn tong uit zijn mond hing (nadat hij een waterpok op zijn tong gehad had), daarna duurde het nog weeeeeken voordat dat weer over was).
Hier had het niks met zijn mondmotoriek te maken volgens mij, het was een fase die weer overging. Maar hier ook veel foto's met open mond.
<<

Anoniem16

Bericht 06 Sep 2013 21:03

Re: Regelmatig open mondje.,

Haar tong is gelukkig gewoon binnenboord...

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers