Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Noord-Frankrijk

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 21 Mei 2022 15:02

Noord-Frankrijk

Wij willen deze zomer misschien naar Noord Frankrijk, maar ik kan niets leuks vinden.
Het liefste zoek ik een vakantiepark met huisjes of chalets. Maar ik weet totaal niet waar ik moet zoeken ook.
Heeft er iemand leuke tips?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 21 Mei 2022 23:20

Re: Noord-Frankrijk

welke regio in het noorden?
<<

Ilske

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 04 Sep 2013 09:22

Bericht 28 Mei 2022 13:50

Re: Noord-Frankrijk

Mag ik je topic even overnemen?

Ik zoek namelijk een beetje hetzelfde. Ik denk dat de regio Picardië leuk is? Ong 4 uurtjes rijden. Dat is wel een beetje de afstand die ik in gedachten heb.
Wat ik verder zoek is een gezellige camping voor kleine kids 4 en bijna 2 jaar. Hoeft niet massaal te zijn maar een beetje animatie, campingwinkel en een leuk zwembad is fijn.
Verder lijkt het me leuk om heel dichtbij (bij voorkeur loopafstand) van een gezellig typisch Frans stadje te zitten waar een leuk marktje is, restaurantjes, ijsje eten etc.
Ohja het moet wel een camping zijn met huisjes/ stacaravans. We hebben zelf geen caravan.
Ik ben benieuwd of iemand een leuke tip heeft.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 29 Mei 2022 11:40

ORe: Noord-Frankrijk

Ilske schreef:Mag ik je topic even overnemen?

Ik zoek namelijk een beetje hetzelfde. Ik denk dat de regio Picardië leuk is? Ong 4 uurtjes rijden. Dat is wel een beetje de afstand die ik in gedachten heb.
Wat ik verder zoek is een gezellige camping voor kleine kids 4 en bijna 2 jaar. Hoeft niet massaal te zijn maar een beetje animatie, campingwinkel en een leuk zwembad is fijn.
Verder lijkt het me leuk om heel dichtbij (bij voorkeur loopafstand) van een gezellig typisch Frans stadje te zitten waar een leuk marktje is, restaurantjes, ijsje eten etc.
Ohja het moet wel een camping zijn met huisjes/ stacaravans. We hebben zelf geen caravan.
Ik ben benieuwd of iemand een leuke tip heeft.

Amiens, Chantilly, Laon, Beauvais, Soissons, Senlis, Compiègne, baie de Somme

Misschien bij baie de Somme een camping boeken. Vlakbij zee
Laatst gewijzigd door psv-forever op 29 Mei 2022 11:47, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 29 Mei 2022 11:43

ORe: Noord-Frankrijk

..

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin, Papillio