Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnebril

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 22 Mei 2022 20:29

Zonnebril

Ik zoek nog een nieuwe zonnebril. Ik heb er een paar van ray ban (Aviator, clubmaster en Erika) en een van Chanel, maar allemaal al een paar jaar oud en wat aan het verslijten. Ik draag hem echt heel veel, dus het moet wel een bril van goede kwaliteit zijn. Eigenlijk wil ik er 2, dus budget per bril is maximaal €150. Heeft er iemand ervaring met Kapten & Son of met Izipizi (die laatste vind ik voor baby’s en kinderen heel fijn). Die moet ik dan alleen wel online bestellen, dus retourneren moet ook gemakkelijk en niet te duur zijn. Iemand tips?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Mei 2022 21:17

Re: Zonnebril

Ace & Tate! Ik vind veel modellen mooi en de glazen heel prettig kijken met zonnig weer.

Mijn Ace & Tate bril die ik al 3 jaar heeeel veel gebruikte ben ik sinds een maandje kwijt. Ik heb net bedacht dat ik toch maar een nieuwe ga kopen van dat merk.

Ze zitten in ieder geval in Amsterdam en Utrecht, misschien inmiddels ook op meer plekken.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 22 Mei 2022 21:21

Re: Zonnebril

Oh ja daar heb ik een beeldschermbril van. Destijds ook veel zonnebrillen besteld, maar er zat er gewoon geen tussen die me goed stond.
In Eindhoven zitten ze ook, dat is hier 25 km vandaan.

Ik heb er net een besteld van Kapten & Son, het model van La Vie Sanne (via Instagram heeft zij die bril behoorlijk gehypet en bij al die bloggers stond hij leuk), maar dan net een andere kleur, die was in de sale voor maar €65. Proberen waard dacht ik.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mei 2022 22:04

Re: Zonnebril

Ik ben ook heel tevreden over Ace & Tate. Fijne bril gekocht vorig jaar en heel goed geholpen. Online zie ik nu steeds advertenties voor brillen van Odiom en van Dr Franklin. Die lijken ook heel tof.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 26 Mei 2022 11:44

Re: Zonnebril

Die van kapten & Son was helaas echt te groot voor mijn gezicht. Dus die gaat retour (jammer, zat dikke korting op, hij was maar €65). Toch maar ace & tate proberen, ik wil zo’n schildpadmotief, bruin met beige. Model byron heb ik geloof ik als beeldschermbril, maar eigenlijk is die net wat te rond.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers