Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Dec 2013 10:22

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Ik gun hem zijn rust, zijn gezondheid liet de laatste jaren flink wat te wensen over. Maar het raakt me meer dan ik had verwacht, ik kan me zijn vrijlating nog goed herinneren. Zoals gezegd, ik ben ook blij dat hij nog een flink aantal jaren van zijn vrijheid heeft kunnen genieten.

R.I.P Mandela.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem12

Bericht 06 Dec 2013 11:27

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Paris Hilton is goed op de hoogte iig.

Afbeelding
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 06 Dec 2013 11:39

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Silly-One schreef:Ik hoorde het gisteren avond al toen ik in bed lag. Mijn eerste reactie was, 'eindelijk'. Niet negatief bedoelt, maar die man heeft een zwaar leven gehad, gestreden en overwonnen. Maar hoe hij het laatste jaar ziek is geweest en eigenlijk, voor mij gevoel, vooral is behandeld omdat hij zo een belangrijke persoon is. Voor Zuid-Afrika en voor de rest van de wereld. Nu heeft die man eindelijk rust.


Ik had precies dezelfde gedachte toen ik het hoorde vanochtend. Jammer dat zo'n inspirerende man onze wereld heeft verlaten :( , maar hij heeft nu inderdaad eindelijk rust na een zwaar jaar.
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 06 Dec 2013 11:49

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Rush schreef:Paris Hilton is goed op de hoogte iig.

Afbeelding


Volgens mij is dat gephotoshopped.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Dec 2013 11:51

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Ik las het net inderdaad. Het is opgemaakt door een Twitteraccount wat inmiddels ook verwijderd is.

Sneue bak.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 06 Dec 2013 12:48

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Ik schrok ervan ja, maar de man was al 95. Een mooie leeftijd. Gelukkig heeft hij nog heel wat jaren in vrijheid mogen leven, zoals iemand anders al zei.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 06 Dec 2013 17:04

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

No. 3

Bericht 06 Dec 2013 17:16

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Volgens mij is dat ook allemaal photoshop.
<<

Anoniem91

Bericht 06 Dec 2013 17:22

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Ik heb ook al mensen op Facebook gezien die een foto van Morgan hebben geplaatst.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Dec 2013 17:23

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Er was een Photoshop uitgegaan dat de NOS een foto van Morgan Freeman erbij gezet zou hebben. Die foto hebben ze niet eens in hun database en dat was dus nep.

Maar ik geloof dat er wel een hele hoop andere tweets echt zijn. Ik volg ook wel van die pagina`s met hilarische tweets en statussen. Er lopen echt domme mensen op deze wereld rond.
<<

Anoniem91

Bericht 06 Dec 2013 17:25

Re: Hebben jullie het al gehoord? - Mandela

Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers